داغ ترین ها :
کدام ساعت هوشمند شیائومی بهتر است؟

کدام ساعت هوشمند شیائومی بهتر است؟

در روزهایی که همه به دنبال ساعت هوشمند هستند، برند شیائومی توانست با تولید اسمارت واچ‌های با کیفیتی که قیمت‌های بسیار مناسبی هم دارند؛ به جایگاه خوبی در میان کاربران برسد. اگر در فکر خرید بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه و ویژگی‌های دیگر هستید؛ بهتر است تا پایان مقاله معرفی بهترین ساعت های هوشمند شیائومی همراه ما باشید.

لیست قیمت مچ بند و ساعت های هوشمند برند شیائومی: ساعت هوشمند شیائومی

 

بهترین ساعت هوشمند شیائومی کدام است؟

در ادامه این مطلب علاوه بر معرفی ساعت‌های هوشمند شیائومی به دستبند هوشمند بسیار محبوب شیائومی یعنی می بند 7 پرو نیز می‌پردازیم؛ البته این محصولات ساعت هوشمند نیستند و در دسته مچ‌بندهای سلامتی قرار می‌گیرند. اما ارزش خرید بسیار بالایی دارند و اگر با طراحی مستطیل شکل آن‌ها مشکلی ندارید بدون شک می‌توانند همراه بسیار خوبی برای شما باشند.

بیشتر بخوانید:
بررسی می بند 7

بهترین مدل ساعت هوشمند شیائومی کدام است؟ در این بخش به سراغ معرفی مدل‌ها می‌رویم و در بازه‌های قیمتی مختلف جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند را به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت شیائومی S1 pro؛ بهترین ساعت شیائومی موجود در حال حاضر

شیائومی S1 پرو بهترین ساعت شیائومی موجود در حال حاضر است و ویژگی‌های جذابی دارد که هر کاربری را به خرید ترغیب می‌کند. این مدل که طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد از ترکیب شیشه و فولاد ضد زنگ ساخته شده و از یک نمایشگر 1.47 اینچی میزبانی می‌کند. این پنل از نوع امولد است و برای آن رزولوشن 480 در 480 در نظر گرفته شده تا در هر اینچ تراکم بسیار خوب 462 را شاهد باشیم. این صفحه نمایش بسیار خوب و شفاف است و محتوا را با وضوح بسیار خوبی به نمایش درمی‌آورد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

طبق انتظار شاهد ضد آب بودن این ساعت تا عمق 50 متری هستیم و شما با خیال آسوده می‌توانید هنگام شنا کردن این ساعت را به دست داشته باشید. این محصول از اسپیکر و میکروفون برخوردار است و یکی از ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه است. باتری 500 میلی آمپر ساعتی، سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، سنجش استرس، سنجش دمای بدن، رابط کاربری مخصوص خود شیائومی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند.

 

ساعت شیائومی s1 pro

 

ساعتی ارزان و با قابلیت های فوق‌العاده:
بررسی ساعت هوشمند کیسلکت مدل kr

 

ساعت هوشمند Redmi Watch 4

اگر در فکر خرید یک ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه هستید که قیمت آن از ساعت‌های برندهای دیگری مانند سامسونگ و اپل کم‌تر باشد, اما همان عملکرد را داشته باشد، می‌توانید برای خرید ساعت هوشمند Redmi Watch 4 اقدام کنید. این ساعت هوشمند با گوشی‌های اندرویدی و iOS کاملا سازگاری دارد، بنابراین بعد از خرید با مشکل اتصال ساعت هوشمند به گوشی مواجه نخواهید شد. شما می‌توانید با استفاده از منو انگلسی این محصول به راحتی از آن استفاده کنید. صفحه نمایشی که شیائومی برای این ساعت در نظر گرفته از مدل مربعی بوده و پنل به کار رفته در آن AMOLED است که نرخ نوسازی 60 هرتزی دارد؛ همچنین در این میان روشنایی بالای 600 نیتی هم باعث می‌شود تا در هر میزان از نور که می‌خواهید قابلیت استفاده کردن از ساعت و مشاهده صفحه نمایش را داشته باشید.

ساعت هوشمند Redmi Watch 4

ساعت هوشمند Redmi Watch 4 که در مقایسه ساعت های هوشمند شیائومی یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید، به سنسورهای متنوعی مانند محاسبه ضربان قلب، تعیین سطح اکسیژن خون، شتاب سنج و قطب نما الکترونیکی مجهز شده است که در زمان استفاده می‌توانند کارایی خوبی داشته باشند. همچنین شما می‌توانید با این ساعت مکالمه خوبی را هم پشت سر بگذارید؛ البته که از پیام‌های فارسی و ارسال آن هم پشتیبانی می‌کند. در ادامه هم لازم به ذکر است که باتری 470 میلی‌آمپر ساعتی هم با یک بار شارژ به شما امکان استفاده بالای 10 روز را می‌دهد که این قابلیت برای استفاده مناسب است.

قیمت ساعت هوشمند Redmi Watch 4

ساعت شیائومی S1 Active

شیائومی S1 اکتیو یکی از جدیدترین و بهترین ساعت‌های هوشمند این برند چینی است و به نوعی می‌توانیم آن را پرچمدار شیائومی در نظر بگیریم. این ساعت وزنی 36 گرمی دارد و فریم آن از جنس آلومینیوم است تا بتواند در طولانی مدت مقاومت بالای خود را حفظ کند. از سوی دیگر به لطف گواهی ضد آب، این ساعت تا عمق 50 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است و با خیال راحت می‌توانید با آن شنا کنید. شیائومی برای این مدل یک پنل امولد با اندازه 1.43 اینچی با رزولوشن 466 در 466 و تراکم پیکسلی 326 در نظر گرفته که کیفیت و روشنایی بسیار خوبی دارد. این پنل همچنین از قابلیت AOD نیز پشتیبانی می‌کند.

بهترین ساعت شیائومی

شیائومی s1 active از اسپیکر و میکروفون برخوردار است و به همین دلیل شما می‌توانید با آن به تماس‌های دریافتی گوشی خود پاسخ دهید. از نظر سنسورهای سنجش وضعیت سلامت نیز با محصول خوبی مواجه هستیم و حضور سنسور سنجش ضربان قلب و البته سنجش اکسیژن خون باعث می‌شود تا ساعت بتواند وضعیت شما را حین ورزش دنبال کند. جالب است بدانید که پشتیبانی از 117 فعالیت ورزشی و 19 ورزش به صورت حرفه‌ای برای این مدل در نظر گرفته شده است. شارژدهی 12 روزه، GPS dual band، سنجش وضعیت خواب، سنجش سطح استرس، دستیار صوتی الکسا و سیستم عامل اختصاصی شیائومی از دیگر ویژگی‌های این ساعت هستند.

 

قیمت ساعت شیائومی S1 Active

 

خرید لپ تاپ

 

مقایسه انواع هندزفری های شیائومی را در مطلب زیر بخوانید:
بهترین ایرپاد شیائومی

 

شیائومی می بند 7 پرو

با وجود اینکه مدل پرو می بند 7 یک مچ‌بند هوشمند محسوب می‌شود خود را وارد دنیای ساعت‌های هوشمند کرده و با قیمت بالاتری هم به فروش می‌رسد. این ساعت که بدون بند کمتر از 21 گرم وزن دارد از نمایشگری بزرگ و 1.64 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 456 در 280 استفاده می‌کند و در نتیجه تراکم 326 پیکسل بر هر اینچ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. حداکثر روشنایی این پنل برابر با 500 نیت است که عدد خوبی به حساب می‌آید. ناگفته نماند که این ساعت حالا از AOD نیز پشتیبانی می‌کند.

کدام ساعت هوشمند شیائومی بهتر است

این دستگاه دارای سنسور سنجش نور محیط است و می‌تواند میزان روشنایی پنل را به صورت خودکار تنظیم کند. خوشبختانه در این مدل شاهد GPS هستیم و از این جهت تمام جابجایی‌های شما حین دوچرخه سواری یا دویدن توسط ساعت به ثبت می‌رسد و این موضوع به دقت بالاتر ساعت در اندازه‌گیری میزان کالری و موارد این‌چنینی می‌انجامد. پشتیبانی از بیش از 110 فعالیت ورزشی، امکان سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب 24 ساعته، سنجش اکسیژن خون 24 ساعته، سنجش استرس، پیگیری وضعیت خواب، پیگیری عادت ماهانه بانوان، شارژدهی 12 روزه با استفاده نرمال، دستیار صوتی الکسا و گواهی ضد آب تا عمق 50 متر از دیگر مشخصه‌های مهم این محصول هستند.

 

قیمت می بند 7 پرو

 

ساعت هوشمند میبرو مدل GS Pro

ساعت هوشمند GS Pro میبرو در بررسی ساعت های هوشمند شیائومی یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین ساعت‌های هوشمند به حساب می‌آید. این ساعت هوشمند علاوه‌بر اینکه از قابلیت مکالمه پشتیبانی می‌کند، به شما اجازه مشاهده پیام فارسی را هم می‌دهد. صفحه نمایش ساعت هوشمند میبرو مدل GS Pro به صورت دایره‌ای است و پنلی که در آن به کار رفته است هم از نوع AMOLED است و با رزولوشن مناسبی همه چیز را نمایش می‌دهد. اگر در فکر خرید ساعت هوشمندی هستید که قابلیت (صفحه نمایش همیشه روشن) را داشته باشد و به اندازه ساعت پرچمدار شیائومی قابلیت تغییر واچ فیس داشته باشد. این ساعت به انواع سنسورها و حسگرهای مفید و کاربردی مانند حسگر قدم شمار و ضربان قلب مجهز شده که می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید و هدیه دادن به حساب بیاید.

قیمت ساعت هوشمند شیائومی مدل GS Pro

شیائومی می واچ 2 لایت

می واچ 2 لایت شاید بهترین اسمارت واچ شیائومی نباشد اما قطعا یکی از مدل‌هایی است که ارزش خرید بالایی به نسبت قیمت دارد. این محصول با وجود قیمت مناسب از GPS استفاده می‌کند که یک نقطه قوت بزرگ به حساب می‌آید. این ساعت از پنلی 1.55 اینچی از نوعی مربعی با رزولوشن 360 در 320 از نوع TFT LCD استفاده می‌کند و در این مدل خبری از پنل امولد نیست. واچ 2 لایت از بیشتر از 100 فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند 17 ورزش را به صورت حرفه‌ای پیگیری کند.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

مانند دیگر مدل‌های موجود در لیست شیائومی می واچ 2 لایت هم تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و با خیال راحت می‌توانید با آن به شنا کردن بپردازید. هنگام ورزش این محصول می‌تواند وضعیت سلامت شما را به کمک سنسورهای سنجش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون دنبال کند و در صورت مشاهده وضعیت غیر عادی این موضوع را به شما اطلاع دهد. پیگیری وضعیت خواب، پیگیری عادت ماهانه بانوان، سنجش میزان استرس، شارژدهی 10 روزه با استفاده نرمال و دیگر ویژگی‌های مرسوم مانند کنترل موزیک و دریافت اعلان‌ها و موارد این‌چنینی از دیگر مشخصه‌های مهم این ساعت به حساب می‌آیند.

 

قیمت شیائومی می واچ 2 لایت

 

مدل های مختلف ساعت هوشمند ارزان را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند ارزان قیمت

قیمت اسپیکر

بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه

در بین ساعت های هوشمند شیائومی دو ساعت s1 pro و s1 active دارای قابلیت مکالمه هستند که تفاوت اندکی با هم دارند.

سوالات متداول

آیا مدل‌های ساعت هوشمند شیائومی جزو گزینه‌های مناسب خرید محسوب می‌شوند؟

در بازه قیمتی پرچمدار ساعت‌هایی مانند گلکسی واچ ارزش خرید بالاتری دارند و امکانات بهتری را نیز در اختیار قرار می‌دهند اما اگر می‌خواهید هزینه کمتری بپردازید ساعت‌های شیائومی گزینه‌های جذابی برای خرید هستند.

آیا مدل‌های ساعت شیائومی قابلیت مکالمه را دارد؟

بله شما می‌توانید در مدل‌هایی مانند می واچ S1 اکتیو یا پرو به تماس‌های دریافتی از گوشی پاسخ دهید. این ویژگی به لطف برخورداری ساعت‌ها از اسپیکر و میکروفون بدست آمده است و در بالا توضیح داده‌ایم که کدام مدل‌ها چنین قابلیتی دارند.

خرید هارد اکسترنال
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. سروش

    سلام خسته نباشید
    من ساعت شیائومی واچ اس وان اکتیو رو دارم ولی قطب نماش به درستی کار نمیکنه و هیچ گزینه ای نه در تنظیمات خودش و نه در تنظیمات گوشی داره که درستش کنم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  2. ف

    سلام وقت بخیر ساعت سامسونگ۴ بت گوشی آنر ۷۰ کانکت میشه؟ چون من شنیدم قابلیت های سلامتیش برای این گوشی غیر فعاله

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ف

      سلام وقت بخیر طبق گفته سامسونگ بله میشه ولی مثلا ECG کار نمیکنه
  3. علی مدد رضایی

    سلام
    گوشی من شیومی نوت 11پرو است میخواستم ساعت مچی هوشمند باقابلیت مکالمه بخرم من نمی‌دونم چه ساعت بخرم با گوشیم سازگار باشد یک راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علی مدد رضایی

      سلام وقت خوش به غیر از اپل واچ بقیه با گوشیتون سازگاری دارن
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/
ads
ads