داغ ترین ها :
کدام لپ تاپ تجاری بهترین است؟

کدام لپ تاپ تجاری بهترین است؟

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب مدل مناسب لپ تاپ تجاری برای خود یا شرکت خود به آنها توجه کنید.

آیا به Intel vPro یا AMD Pro نیاز دارید؟ بسیاری از لپ‌تاپ‌های تجاری با پردازنده‌های دارای فناوری Intel vPro در دسترس هستند که به افراد پشتیبانی اجازه می‌دهد از راه دور وارد سیستم شوند، حتی اگر کامپیوتر نتواند بوت شود. با این حال، احتمالاً از این ویژگی استفاده نخواهید کرد، مگر اینکه بخش بزرگ فناوری اطلاعات و ناوگان عظیم لپ‌تاپ‌هایی که به توانایی سرویس‌دهی از راه دور نیاز دارند را در اختیار داشته باشید.

 

تکنولایف فروشگاه معتبر انواع لپ تاپ با امکان ارسال به سراسر ایران است.

 

بهترین لپ تاپ تجاری را چطور انتخاب کنیم؟

چه سرعتی نیاز دارید؟

اکثر کاربران تجاری از لپ‌تاپی که دارای پردازنده دو هسته ای Core i5 مانند Core i5-7200U یا Core i5-7300U vPro و پردازنده گرافیکی یکپارچه CPU است، راضی خواهند بود. با این حال، اگر برای مدل‌سازی سه‌بعدی، ویرایش حرفه‌ای ویدیو یا ایجاد مدل‌های پیش‌بینی به عملکرد بالا نیاز دارید، یک سیستم کاری همراه با CPU چهار هسته‌ای Core i5 یا Core i7 (اعداد مدل به HQ ختم می‌شوند) و گرافیک Nvidia Quadro تهیه کنید.

 

خرید لپ تاپ با کانفیگ های مختلف در تکنولایف: لپ تاپ core i7

عمر طولانی باتری:

هیچ کس دوست ندارد در وسط یک روز کاری طولانی یا یک پرواز برون کانتری سوختش تمام شود. مگر اینکه یک ایستگاه کاری غول پیکر تهیه کنید، به دنبال لپ‌تاپی باشید که با یک بار شارژ بیش از 9 ساعت شارژ داشته باشد. برخی از سیستم‌های تجاری با انتخاب باتری‌های معمولی یا طولانی ارائه می‌شوند. همیشه واحد با ظرفیت بالا را دریافت کنید.

حداقل صفحه نمایش 1080p: اگر نمی‌توانید متن زیادی را روی صفحه نمایش ببینید، کارآمد بودن سخت است. از لپ‌تاپ‌های با رزولوشن پایین و صفحه‌نمایش ۷۶۸×۱۳۶۶ مانند طاعون اجتناب کنید. یکی با وضوح 1920 × 1080 یا بالاتر دریافت کنید.

SSD برای پاسخگویی: اگر یک کامپیوتر واقعاً سریع می‌خواهید، به جای هارد مکانیکی، یک درایو حالت جامد تهیه کنید. SSD ها بوت می‌شوند، برنامه‌ها را باز می‌کنند و حداقل سه برابر سریع‌تر از هارد دیسک‌های قدیمی انجام می‌دهند.

پورت های مناسب:

در نظر بگیرید که شما یا کارمندان‌تان به کدام نوع ارتباطات بیشتر نیاز دارید. اگر زیاد به شبکه سیمی متصل می‌شوید، مطمئن شوید که لپ تاپ دارای پورت اترنت است. اگر عکاسی بخش کلیدی کار است، لپ تاپ با کارت‌خوان را انتخاب کنید. صرف نظر از نیازهای شما، پورت Thunderbolt 3 یک مزیت بزرگ است، زیرا به شما امکان می‌دهد به نسل جدیدی از لوازم جانبی پرسرعت، شارژرهای جهانی و داک های قدرتمند متصل شوید.

یک صفحه کلید عالی:

تقریباً ناگفته نماند که هر لپ‌تاپ باید یک صفحه کلید خوب داشته باشد. اما با سیستم های تجاری، تجربه تایپ راحت از اهمیت بیشتری برخوردار است. به دنبال بازخورد سریع، سفر عمیق و بدون انعطاف باشید.

 

انواع کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ را می توانید از تکنولایف بخرید: کیبورد

 

از کجا بفهمیم باتری لپ تاپ اصل است؟
باتری اورجینال لپ تاپ

 

بهترین مدل های بیزنس و تجاری لپ تاپ

لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon لنوو (Gen 9)

به لطف طراحی سبک وزن، عملکرد سریع و گزینه‌های نمایشگر قوی، لپ‌تاپ تجاری مورد علاقه ما برای چهار سال است. اگر طرفدار لپ تاپ لنوو نیستید، HP EliteBook x360 1040 G7 را در نظر بگیرید، یک لپ‌تاپ 2 در 1 با عمر باتری طولانی، صفحه کلید عالی و عملکرد سریع. متأسفانه حتی گرانتر از X1 Carbon است. و Dell را به حساب نیاورید. Latitude 9420 2-in-1 آن در صورت داشتن بودجه، گزینه فوق العاده ای است.

در بخش macOS، MacBook Pro 14 اینچی با M1 Pro یک گزینه عالی برای کاربران قدرتمندی است که شبیه‌سازی‌های عظیم را اجرا می‌کنند یا فایل‌های حجیم را انتقال می‌دهند. پردازنده جدید M1 Pro یک شیطان سرعت است اما به اندازه کافی کارآمد است که به مک بوک پرو 14 ساعت و 8 دقیقه عمر باتری می‌دهد.

اگر هنرمند یا طراح هستید که می‌خواهید از قلم استفاده کنید، Dell Latitude 7320 Detachable، Microsoft Surface Pro 7+ یا Lenovo ThinkPad X12 Detachable را توصیه می‌کنیم که در اصل نسخه تبلت X1 Carbon است. کاربران قدرتمند واقعی که نیاز به خرد کردن داده های بزرگ دارند باید یک work station مانند HP ZBook Studio x360 G5 عالی را انتخاب کنند. برای کسانی که بودجه کمی دارند، مانند صاحبان مشاغل کوچک، HP Pro C640 Chrome Enterprise یک لپ‌تاپ ساده و آسان برای استفاده است یا اگر نیاز به اجرای ویندوز 10 دارید، ThinkPad X13 یا HP EliteBook 840 G7 را در نظر بگیرید.

در حالی که اگر امروز نیاز به خرید دارید، اینها بهترین گزینه‌ها هستند، در CES 2022 ده‌ها لپ‌تاپ جدید از جمله ThinkPad X1 Carbon Gen 10 را دیدیم، بنابراین منتظر بررسی ما در مورد این لپ‌تاپ‌ها قبل از عرضه در ماه‌های آینده باشید.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon  نسل 9

بهترین لپ تاپ مدیریتی

لنوو چندین تغییر خوش‌آیند را در نسخه نهم لپ‌تاپ تجاری پرچم‌دار خود اعمال کرد. در کنار عملکرد سریع پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل، عمر باتری طولانی‌تری (15 ساعت!)، بلندگوهای چهارگانه قدرتمند، صفحه‌نمایش 14 اینچی جدید با نسبت تصویر 16:10 و پورت‌های فراوان، همه در یک شاسی بسیار سبک وزن دریافت می‌کنید.

اما این ویژگی‌های کلاسیک ThinkPad – طراحی با دوام، بهترین صفحه‌کلید در کلاس و زیبایی‌شناسی سیاه/قرمز مخفیانه – هستند که X1 Carbon را به عظمت می‌رسانند.

بله، ما آرزو می‌کنیم که ThinkPad X1 Carbon وب‌کم بهتری داشت و کارت‌خوان SD را در نسخه قبلی حذف نمی‌کرد. همچنین، تنظیمات برتر ممکن است بسیار گران باشند. با این حال، پیدا کردن یک لپ تاپ تجاری بهتر سخت خواهد بود.

دلایل خرید:
  • طراحی باریک و سبک
  • صفحه نمایش 14 اینچی خوب، 16:10 FHD+
  • صفحه کلید پیشرو در کلاس
  • بلندگوهای چهارگانه عالی
  • عمر باتری حماسی
نقاط ضعف:
  • وب کم 720p ضعیف
  • بدون جای کارت

 

حل مشکل نصب ویندوز 10 روی لپ تاپ ایسوس در مطلب زیر:
نصب ویندوز روی لپ تاپ ایسوس با فلش

 

Apple MacBook Pro  چهارده اینچی 2021

بهترین لپ تاپ اپل برای تجارت

به عصر جدید محاسبات اپل خوش آمدید. SoC سفارشی M1 Pro اپل گام دیگری در جدایی آگاهانه اپل از اینتل برداشته است. تراشه 5 نانومتری مبتنی بر ARM را می‌توان در رده میانی خط M1 در نظر گرفت، اما به هیچ وجه ساده نیست، به خصوص با پردازنده 10 هسته ای، تراشه گرافیکی 16 هسته ای و موتور عصبی 16 هسته ای.

مک بوک پرو 13 اینچی M1 عملکرد چشمگیر و عمر باتری فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. اگر این کافی نیست، در کنار Big Sur، زمان بارگذاری صفحه وب  و تجربه وب‌کم 1080p بهتری خواهید داشت – همه اینها به لطف Apple Silicon. به طور خلاصه، مک بوک پرو جدید تمام آنچه اپل گفته و بیشتر است. اگر مک بوک پرو 14 اینچی کمی بیش از حد گران است، مک بوک پرو 13 اینچی با M1 را در نظر بگیرید که حتی عمر باتری بهتر و عملکرد خوب را برای کارهای معمولی اداری ارائه می‌دهد.

دلایل خرید:
  • طراحی شیک و زیبا
  • تعداد زیادی پورت
  • عملکرد عالی
  • عمر باتری ستاره ای
  • نمایش خیره کننده
نقاط ضعف:
  • قیمت پایه گران
  • بدون پورت USB-A

 

انواع پرینتر اداری و خانگی را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: پرینتر

 

HP EliteBook x360 1040 G7

بهترین لپ تاپ تجاری اچ پی

EliteBook x360 1040 G7 HP یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری است که می‌توان خرید. این لپ‌تاپ خیره‌کننده دارای یک شاسی زیبا است که یک لولای انعطاف‌پذیر را به نمایش می‌گذارد و به x360 1040 G7 اجازه می‌دهد از لپ‌تاپ به تبلت تبدیل شود.

این یکی از معدود نوت بوک های کمیاب است که ظاهراً هیچ نقطه ضعفی ندارد. همراه با آن شاسی قلم، شما یک صفحه نمایش 14 اینچی روشن و واضح خواهید داشت. اما عظمت EliteBook x360 1040 G7 به همین جا ختم نمی‌شود. این لپ‌تاپ همچنین دارای صفحه‌کلید بسیار راحت، عملکرد سریع و مجموعه‌ای از ویژگی‌های امنیتی، از جمله دوربین IR، سنسور اثر انگشت و دوام با امتیاز MIL-SPEC-810 است. پردازنده‌های نسل دهم اینتل، در حالی که فضای گرافیکی ندارند، قدرتمند هستند و باتری با شارژ بیش از ۱۱ ساعت دوام می‌آورد.

به این دلایل، EliteBook x360 1040 بهترین لپ تاپ HP برای کاربران تجاری است.

دلایل خرید:
  • عمر باتری حماسی
  • طراحی جذاب و باریک
  • نمایشگر خوب 1080p
  • عملکرد سریع CPU
نقاط ضعف:
  • گران بودن

 

دلایلی که باید از قبل بدانید:
فن لپ تاپ خاموش نمی شود

 

Lenovo ThinkPad X1 Yoga (نسل ششم، 2021)

بهترین لپ تاپ 2 در 1

لنوو با ThinkPad X1 Yoga به آلومینیوم اعتماد کرده است و این تصمیم مخاطره آمیز نتیجه می‌دهد. در حالی که ما هنوز عاشق فیبر کربن مشکی مات مشخص موجود در اکثر ThinkPad هستیم، ThinkPad X1 Yoga آلومینیومی یک تغییر شگفت انگیز در سرعت است. نه تنها طراحی باریکی دارد، بلکه این 2 در 1 تبدیل پذیر دارای صفحه نمایش 14 اینچی روشن 16:10 است و بهترین صفحه کلید در کلاس و عمر باتری طولانی را ارائه می‌دهد. اینها با هم ترکیب می‌شوند تا بهترین لپ تاپ لنوو را برای کسانی که به دنبال یک لپ تاپ تبدیل شونده هستند، بسازند.

شما همچنین چیزهای اضافی، مانند شکاف داخلی قلم و پوشش وب کم، دریافت می‌کنید. ما هنوز ThinkPad X1 Carbon را به خاطر شاسی بسیار سبکش دوست داریم، اما اگر می‌خواهید از قلم استفاده کنید، قطعاً باید یوگا را خریداری کنید.

اگر جداشدنی را ترجیح می‌دهید، بررسی ThinkPad X12 Detachable ما را بخوانید. چیزی کمی جذابتر می‌خواهید؟ ThinkPad X1 Titanium Yoga یک گزینه عالی است.

دلایل خرید:
  • طراحی محکم و شیک
  • صفحه کلید فوق العاده
  • عملکرد سریع
  • عمر باتری طولانی
نقاط ضعف:
  • سنگین تر از برخی رقبا
  • بدون اسلات کارت SD

Dell Latitude 7320 Detachable

یک لپ تاپ 2 در 1 جداشدنی عالی

اگر عمر باتری در اولویت است، لپ‌تاپ Dell Latitude 9420 2-in-1 برای شما مناسب است. لپ تاپ 2 در 1 حتی با روشنایی صفحه نمایش به راحتی یک روز کامل را دوام آورد. اما بیش از 15 ساعت کارکرد آن تنها دلیل خرید این نوت بوک نیست. Latitude 9410 2-in-1 دارای طراحی براق، انعطاف پذیر، عملکرد سریع و برخی گزینه های ورودی مفید است. شاید تاثیرگذارتر از همه این باشد که علیرغم داشتن صفحه نمایش فوق العاده 14 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسلی 16:10، شما به آن استقامت ایده آل دست پیدا می‌کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سمت این Dell بروید و به لطف حسگر مجاورت آن متوجه شود که شما آنجا هستید. این کار ورود به سیستم را بسیار آسان می‌کند، شما نیازی به وارد کردن رمز عبور یا حتی نگاه کردن به دوربین IR ندارید.

Latitude 9420 2-in-1 یک پله بزرگ دیگر برای نوت بوک های تجاری معروف Dell است. امیدواریم نسخه بعدی وب‌کم بهتری داشته باشد و هزینه کمتری هم داشته باشد، زیرا در صورت وجود، می‌توانید با X1 Carbon به عنوان بهترین لپ‌تاپ تجاری خداحافظی کنید.

دلایل خرید:
  • شاسی باریک اما بادوام
  • صفحه نمایش فوق العاده QHD+ 16:10
  • عملکرد سریع
  • عمر باتری حماسی
  • بلندگوهای چهارگانه خوب
نقاط ضعف:
  • وب کم سابپار 720p
  • قلم هزینه اضافی دارد
  • سبک ترین گزینه نیست
  • یک دست طراحی نشده
  • گران قیمت

 

 

HP Pro C640 Chrome Enterprise

بهترین Chromebook تجاری

Chromebook برای کاربران تجاری؟ بله، منظور ما همین است. HP Pro C640 Chromebook Enterprise بهترین گزینه در این دسته بندی نوپا است. Pro C640 که روی سیستم عامل Chrome با Chrome Enterprise، پلتفرم فناوری اطلاعات مبتنی بر ابر گوگل، اجرا می‌شود، جایگزین خوبی برای Windows یا macOS برای صاحبان مشاغل کوچک یا شرکت های بوتیک است.

چیزی که آن را به یک لپ‌تاپ جذاب تبدیل می‌کند این است که ویژگی‌های متناسب با شخصیت سنتی Chromebook را به عنوان ارزان‌قیمت و ساخته‌شده از پلاستیک به خطر نمی‌اندازد. در عوض، این Pro C640 1129 دلاری دارای یک شاسی فلزی فوق‌العاده است که در سطح نظامی آزمایش شده است، گزینه‌های امنیتی فراوانی از جمله اسکنر اثر انگشت و عملکرد سریع ارائه شده توسط پردازنده نسل دهم اینتل Core i7.

دلایل خرید:
  • دوام درجه نظامی
  • ایده آل برای کاربران امنیتی
  • صفحه کلید راحت
  • تنوع گسترده پورت
نقاط ضعف:
  • نمایش کم نور و کم رنگ

Dell Latitude 7320 Detachable

بهترین لپ تاپ 2 در 1 تجاری

با Latitude 7320 Detachable، دل در مقابل Surface Pro قرار می‌گیرد و برنده می‌شود. ویژگی های برجسته عبارتند از صفحه نمایش 13 اینچی زیبا، عملکرد سریع، صفحه کلید قابل جدا شدن راحت با اسلات قلم داخلی، ویژگی های امنیتی مفید و وب کم پیشرو در کلاس (بله، درست خواندید). همه اینها در یک شاسی فلزی براق بسته بندی شده اند که به راحتی می‌توان آن را در یک کوله پشتی یا کیف دستی قرار داد.

Latitude در چند ناحیه متزلزل می‌شود. پایه ها تا حدودی ضعیف به نظر می‌رسد و قیمت بسیار بالا همه را به جز مدیران رده بالا یا ثروتمندترین شرکت ها منحرف می‌کند. با وجود این ایرادات، Latitude 7320 به مشتریان شرکت Dell نسخه ای عالی از این فرم فاکتور فوق موبایل را می‌دهد تا بتوانند از هر جایی کار کنند یا استراحت کنند.

دلایل خرید:
  • طراحی باریک آلومینیومی
  • صفحه نمایش 13 اینچی روشن و واضح
  • عملکرد خوب
  • صفحه کلید راحت با اسلات شارژ قلم
نقاط ضعف:
  • خیلی گران
  • Kickstand کمی سست است

 

فروشگاه اینترنتی تکنولایف انواع کامپیوتر های All in One هم با قیمت عالی به فروش می‌رساند.

 

Lenovo ThinkPad P15 Gen 2

قدرتمندترین ایستگاه کاری

Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 با ThinkPad P15 اصلی با عملکرد ارتقا یافته و عمر باتری فوق‌العاده برای مدل 1080p، آنچه را که قبلاً یک فرمول برنده بود، بهبود می‌بخشد.

پردازنده‌ی مرکزی اینتل Core i9-11950H نسل یازدهم، پردازنده‌ی گرافیکی Nvidia RTX A5000 و 32 گیگابایت رم این لپ‌تاپ را به یک ایستگاه کاری کامل تبدیل کرده است. اگر عملکرد خام هدف شما باشد، شکست دادن ThinkPad P15 Gen 2 سخت خواهد بود. یکی از دغدغه‌های خلاقان صفحه نمایش است، اما اگر این برای شما حیاتی است، گزینه پنل OLED یا شاید یک صفحه نمایش خارجی را در نظر بگیرید

دلایل خرید:
  • عملکرد پیشرو در کلاس
  • آرایه عالی از پورت ها
  • نمایشگر روشن
  • ساخت بادوام
نقاط ضعف:
  • گران
  • سنگین

Asus ExpertBook B9450

قابلیت حمل فوق العاده

16 ساعت و 42 دقیقه این همان مدتی است که ExpertBook B9450 در تست باتری ما دوام آورد، که شامل وبگردی مداوم از طریق Wi-Fi با سرعت 150  است. تقریبا 17 ساعت. آیا می‌توانید باور کنید؟ هیچ لپ‌تاپ دیگری تا این اندازه دوام نیاورده است.

به دلایل زیادی باور نکردنی است. مطمئناً خیلی طولانی است. اما اگر به شما بگویم که ماندگارترین لپ تاپ تا کنون تنها 2.2 پوند وزن دارد. یا اینکه پردازنده نسل دهم اینتل سری U داخلش هست؟ یا اینکه شاسی آبی نیمه شب یکی از زیباترین شاسی‌هایی است که تا به حال دیده‌ایم. دلایل زیادی برای دوست داشتن ExpertBook B9450 و حتی در نظر گرفتن آن به جای ThinkPad X1 Carbon وجود دارد. لپ تاپ ایسوس هنوز چند چیز برای اصلاح دارد،  مانند صفحه کلید خسته کننده. اما در مسیر درستی قرار دارد.

دلایل خرید:
  • قابلیت تنظیم عمر باتری
  • فوق العاده سبک و در عین حال بادوام
  • طراحی جذاب نیمه شب آبی
نقاط ضعف:
  • عملکرد ترکیبی
  • تاچ پد و کیبورد دارای ویژگی های عجیب هستند.

 

دلیل قطع شدن صدای لپ تاپ چیست؟ در مطلب زیر بخوانید:
صدای لپ تاپ لنوو قطع شده

 

HP EliteBook 840 G7

بهترین لپ تاپ تجاری رایج

EliteBook 840 G7 یک نوت بوک تجاری با ظاهر درجه یک است. اما چیزی فراتر از ظاهر است. 9 ساعت و 23 دقیقه عمر باتری، یک صفحه کلید عالی، و در صورت نیاز، یک صفحه نمایش حریم خصوصی SureView را ارائه می‌دهد تا غریبه ها از دیدن صفحه نمایش شما مایوس شوند.

همچنین پورت‌های زیادی وجود دارد تا بتوانید صدای دانگل و بلندگوهای بالا را به طرز شگفت انگیزی خوب کاهش دهید. بله، وب‌کم بهترین نیست، اما چیزی نیست که یک راه‌حل خارجی آن را برطرف کند. ارزان‌تر از بسیاری از لپ‌تاپ‌های تجاری ممتاز، EliteBook 840 G5 با پردازنده Core i7 اینتل دهم، حداکثر 64 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت SSD عرضه می‌شود.

دلایل خرید:
  • شاسی آلومینیومی شیک
  • عملکرد سریع
  • صفحه کلید راحت
نقاط ضعف:
  • گرافیک ضعیف
  • یکربندی های برتر گران هستند

مایکروسافت سرفیس پرو 8

بهترین لپ تاپ 2 در 1 تجاری

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 8 یک جهش کوانتومی به جلو نسبت به نسل های قبلی خود نیست. با این حال، به اندازه کافی به‌روزرسانی‌های حیاتی آن را به یک تبلت عالی ۲ در ۱ ارتقا می‌دهد تا بار دیگر آن را در میان لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ برتر قرار دهد.

اندازه صفحه نمایش اضافه شده و حاشیه‌های کاهش‌یافته ظاهری مدرن‌تر را ایجاد می‌کند، در حالی که لبه‌های گرد به آن حس بسیار مناسب‌تری برای تبلت می‌دهد که توسط برخی از نرم‌افزارهای جدید در ویندوز 11 پشتیبانی می‌شود. Slim Pen 2 همراه با Type Cover یک قلم داخلی با حس لامسه به شما می‌دهد که تجربه بهتری از جوهر را ایجاد می‌کند.

عمر باتری کمی بیشتر می‌توانست فوق‌العاده باشد و جهش قیمت ممکن است برای برخی سخت باشد. با این حال، در مجموع، Surface Pro 8 افزوده ای قوی به سری Surface و گزینه‌ای قانع کننده برای کسانی است که به دنبال ارتقاء لپ تاپ خود برای انتقال به ویندوز 11 هستند.

دلایل خرید:
  • نمایشگر زیبا
  • عملکرد قوی
  • دو پورت تاندربولت 4
  • وب کم عالی
  • فرم فاکتور همه کاره 2 در 1
نقاط ضعف:
  • عمر باتری می‌تواند بهتر باشد
  • کیبورد و خودکار به صورت جداگانه فروخته می‌شود
  • به نسبت گران است

 

برای بازی کدام بهتر است؟
لپ‌تاپ یا پی‌سی گیمینگ

 

HP ZBook Studio G8

ایستگاه کاری قدرتمند با نمایشگر خیره کننده

این جلب توجه کننده ترین لپتاپ لیست ما با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i9، 32 گیگابایت رم، 2 ترابایت فضای ذخیره سازی SSD، و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 ارائه می‌شود که بیش از همه نیازهای پرقدرت Adobe Creative Suite و سپس برخی از آنها را برطرف می‌کند.

سیستم 4727 دلاری فوق العاده، قدرتمند، MIL-SPEC سخت است و به نظر من یکی از بهترین لپ تاپ‌های تولید محتوا در بازار است. فراموش کردم اشاره کنم، صفحه نمایش لمسی OLED 4K آن روشن، واضح و خیره کننده است.

با این حال، با توجه به قیمت، ای کاش باتری بیشتر دوام می‌آورد و آنقدر داغ نمی‌شد. اگر به دنبال عمر باتری طولانی‌تر و فقط کمی قدرت بیشتر هستید، MSI Creator Z16 2999 دلاری گزینه‌ای است که ارزان‌تر است.

دلایل خرید:
  • نمایشگر OLED خیره کننده 4K
  • عملکرد کلی و بازی قدرتمند
  • صفحه کلید راحت
نقاط ضعف:
  • گران قیمت
  • می‌تواند داغ شود.
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
ads
ads