داغ ترین ها :
کمپانی کوالکام یک چیپست جدید برای گجت های پوشیدنی معرفی کرد

کمپانی کوالکام یک چیپست جدید برای گجت های پوشیدنی معرفی کرد

پس از دو سال کمپانی کوالکام تصمیم گرفت تا از یک چیپست دیگر در بخش گجت های پوشیدنی رونمایی کند. این چیپست اسنپدراگون Wear 2500 نام دارد. که تمرکز بیشتری در محصولات رنج کودکان دارد.

از نظر کارایی این چیپست همانند نسل قبلی خود می باشد و دقیقا از چهار هسته Cortex-A7 استفاده می کند. در بخش GPU نیز از تغییر با نسل قبل که چیپست 2100 بود، دیده نمی شود.

ولی کوالکام تمرکز خود بر روی صرفه جویی در مصرف شارژ قرار داده که موفق به کاهش 14 درصدی مصرف شارژ در این محصول شده است. این توسط یک کنترل کننده قدرت انجام شده و معماری چیپست نیز 38 درصد کوچکتر شده است.

اسمارت واچ ها محبوب ترین گجت پوشیدنی دنیا هستند. برای آگاهی از مچ بند های سلامتی و ساعت های موجود صفحه قیمت ساعت هوشمند را در سایت تکنولایف دنبال کنید.

اگر بخواهیم کمی درباره دیگر ویژگی های این چیپست صحبت کنیم، باید گفت: این چیپست بیشتر از گجت های پوشیدنی رنج کودکان پشتیبانی کرده و یک مودم نسل پنجم 4G LTE برای اتصال بی سیم، پشتیبانی از NFC برای پرداخت های تلفن همراه، GPS، تشخیص چند کلمه کلیدی برای دستیار های صوتی و همچنین این چیپست از یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تماس های ویدئویی و غیره پشتیبانی می کند.

اما نکته عجیب این است که کوالکام قصد دارد تا نسخه ای سبک از اندروید Oreo را برای گجت های پوشیدنی تعبیه کند که فقط 512 مگابایت حافظه دارد و از Play Store پشتیبانی نمی کند.

به گفته برخی منابع، محصولات تولید شده با اسنپدراگون Wear 2500 در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و کمپانی هوآوی پیشگام در این کار خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d9%85%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%85-%db%8c%da%a9-%da%86%db%8c%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%ac%d8%aa-%d9%87/
ads
ads