داغ ترین ها :

کنسول دستی Razer Edge معرفی شد

شرکت ریزر در مراسم RazerCon 2022 از اولین کنسول دستی خودش رونمایی کرد. کنسول دستی Razer Edge با سیستم عامل اندروید اولین کنسول دستی این شرکت خواهد بود. اگر گیمر هستید، اخبار گیم را می‌توانید از وبلاگ ما دنبال کنید.

از ویژگی‌های کنسول دستی Razer Edge می‌توانیم به پشتیبانی از شبکه 5G و پشتیبانی از فرکانس sub-6 Ghz و mmWave اشاره کنیم. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که نسخه 5G کنسول دستی Razer Edge تنها در انحصار شبکه‌های مخابراتی Verizon خواهد بود. این کنسول از شبکه‌های LTE، UMTS، Global LTE و LTE Cat 22 پشتیبانی می‌کند.

 

برای خرید انواع کنسول بازی از فروشگاه به روز تکنولایف دیدن کنید.

 

مشخصات کنسول دستی Razer Edge

کنسول دستی ریزر اج از صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD + یا ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره کنیم. نرخ نوسازی صفحه نمایش هم به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. برای این کنسول دستی اندرویدی از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده که می‌تواند ویدئوهایی با وضوح تصویر ۱۰۸۰  ضبط کند.

کنسول ریزر اج

شرکت ریزر از تراشه اسنپ‌دراگون G3x Gen 1 برای این کنسول استفاده کرده و هشت گیگابایت رم LPDDR5 هم روی آن قرار داده است. کنسول دستی ریزر اج از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده می‌کند که البته می‌توانید کارت حافظه تا ۲ ترابایت هم روی آن قرار دهید.

روی کنسول دستی ریزر اج می‌توانید بازی‌های اندرویدی را تجربه کنید و حتی امکان استریم بازی‌های PC از طریق پلتفرم‌های Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now را هم خواهید داشت.

کنسول دستی ریزر اج را می‌توان به همراه Pro Razer Kishi V2 خریداری کرد. این کنترلر از دو عدد آنالوگ، D-Pad، ۸ دکمه و ۲ تریگر و دو بامپر استفاده می‌کند. همچنین دو دکمه قابل برنامه‌ریزی هم دارد. این کنترلر از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و پورت USB-C هم بهره می‌برد.

کنسول دستی شرکت ریزر در ابعاد ۲۶۰ در ۸۵ در ۱۱ میلی‌متر ساخته شده و ۲۶۴ گرم وزن دارد. کنترلر Kishi V2 Pro هم ۱۳۷ گرم وزن دارد که وزن کلی این کنسول را به ۴۰۱ گرم می‌رساند. از نظر نرم‌افزاری هم باید به این موضوع اشاره کنیم که این کنسول با اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود و از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

 

گوشی گیمینگ شیائومی چی بخریم؟
بهترین گوشی شیائومی برای بازی

 

قیمت کنسول دستی Razer Edge

مدل فقط Wi-FI این کنسول دستی با قیمت ۴۰۰ دلار راهی بازار می‌شود و مدل دیگری که Founder Edition نام دارد با قیمت ۵۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که یک هدست بی‌سیم Razer Hammerhead هم همراه آن خواهد بود. مدل 5G این کنسول دستی هم به زودی عرضه می‌شود و قیمت آن هنوز مشخص نیست. علاقه‌مندان می‌توانند مدل 5G را از سایت ریزر پیش‌خرید کنند.

کنسول بازی Razer edge

 

انواع کیف کنسول را می توانید از تکنولایف بخرید: کیف کنسول

ویدئوی معرفی کنسول دستی Razer Edge

در ادامه می‌توانید ویدئوی معرفی کنسول دستی ریزر اج را مشاهده کنید:

 

آموزش اتصال هارد های External به انواع کنسول:
وصل کردن هارد اکسترنال به کنسول

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%84-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-razer-edge-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads