داغ ترین ها :
گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱

گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱

گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ منتشر شد. این گزارش به افزایش درآمد سامسونگ در حوزه‌های مختلف اشاره می‌کند.

 

لیست گوشی های موبایل سامسونگ را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی سامسونگ امروز

 

سال ۲۰۲۱ با تمامی حواشی و اتفاقات خوب و بدی که داشت درنهایت به پایان رسید؛ اما به نظر می‌رسد اوضاع آنچنان هم برای سامسونگ بد نبوده است. گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ منتشر شده که در آن مشخص شد که این شرکت کره‌ای به سودی بین ۱۱.۳۸ الی ۱۱.۵۵ میلیارد دلار دست پیدا کرده است.

اگر نگاهی به گذشته‌ی شرکت کره‌ای داشته باشیم، سامسونگ توانسته به بهترین نتیجه‌ی خود از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ تاکنون برسد. در مقایسه با سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ نیز رشدی ۵۲ درصدی برای شرکت کره‌ای در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ رقم خورده که نشان‌دهنده‌ی پیشرفت‌های چشمگیر سامسونگ است.

سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱
فروش ۶۲.۳ تا ۶۳.۹۷ میلیارد دلار ۵۱.۱۳ میلیارد دلار ۶۱.۴۶ میلیارد دلار
سود عملیاتی ۱۱.۳۸ تا ۱۱.۵۵ میلیارد دلار ۷.۵۲ میلیارد دلار ۱۳.۱۴ میلیارد دلار

در حالی که گزارش مالی سامسونگ از موفقیت‌های این شرکت کره‌ای خبر می‌دهد، اما برخی از تحلیلگران معتقد هستند که روند رشد سامسونگ ادامه‌دار خواهد بود و می‌توان انتظار پیشرفتی به مراتب بیشتر را نیز در آینده داشت. همچنین ذکر شده که رشد تقاضای تراشه و پردازنده برای سرورها بین بازه‌ی زمانی ماه اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۱ باعث شده تا میزان درآمد و درنتیجه سود سامسونگ افزایش بسیاری داشته باشید.

این موضوع در حالی رقم خورده که طی بازه‌ی زمانی ذکر شده قیمت حافظه‌ها کاهش یافته، اما تقاضا برای تراشه‌های NAND و DRAM رشد بسیاری به خود دیده است؛ تقاضایی که شرکت‌های سازنده مانند سامسونگ را به درآمد بسیاری رسانده و انتظار می‌رود این روند افزایش درآمد در آینده نیز ادامه داشته باشد.

باید در نظر داشت که سامسونگ هزینه‌های بسیاری نیز طی سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ صرف کارکنان، تبلیغات و موارد دیگر کرده و همچنین پیشرفت در زمینه‌های مختلف نیاز به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه دارد. با این حال، سامسونگ توانسته به پیشرفت‌های خود ادامه دهد و نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
سامسونگ بیش از ۱۰ میلیون گوشی S20 FE فروخته است

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%87-%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%87-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1%d9%85-%db%b2%db%b0%db%b2/
ads
ads