داغ ترین ها :
سه گوشی جدید سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس راهی بازار می‌شوند

سه گوشی جدید سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس راهی بازار می‌شوند

سامسونگ ماه گذشته از پرچم‌دارهای سری گلکسی S22 رونمایی کرد. حالا این شرکت خودش را برای رونمایی از گوشی‌های رده بالای دیگری آماده می‌کند. شایعات می‌گویند سامسونگ در کنار عرضه مدل جدید گوشی‌های تاشوی قبلی خود، از یک گوشی تاشوی جدید رونمایی خواهد کرد. شایعات جدید می‌گویند که سامسونگ در حال ساخت گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی زد فولد ۴ است که با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ پلاس راهی بازار می‌شوند. این اطلاعات توسط حساب کاربری Ice Universe در توییتر منتشر شده است.

 

امروز با پیشنهادات ویژه تکنولایف گوشی سامسونگ بخرید: قیمت موبایل سامسونگ

 

این حساب کاربری به این موضوع اشاره کرده که سومین گوشی تاشدنی سامسونگ هم در راه است و هم‌زمان با گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ معرفی می‌شود. این گوشی با اسم رمز Diamond شناخته می‌شود و گفته شده که از صفحه نمایش لوله شونده همانند گوشی Oppo X 2021 استفاده می‌کند. البته این گوشی اوپو در مرحله آزمایشی قرار دارد و راهی بازار نشده است.

صفحه نمایش رول شونده سامسونگ

تصویر احتمالی از گوشی تاشدنی سامسونگ با صفحه نمایش لوله شونده

باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ تراشه پرچم‌دار خاص خود را هم دارد. تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ که با پردازنده گرافیکی ARM ساخته شده است؛ اما به نظر می‌رسد که سامسونگ از این تراشه روی گوشی‌های جدید خود استفاده نمی‌کند و به همچنان گوشی‌های تاشدنی خود را همانند سال‌های گذشته با تراشه شرکت کوالکام راهی بازار می‌‌شوند.

شرکت سامسونگ دیسپلی صفحه نمایش لوله شونده گوشی تاشدنی جدید سامسونگ را تولید می‌کند، اما روند تولید صفحه نمایش لوله شوند کمی چالش برانگیز است و به همین دلیل تعداد زیادی از آن تولید نخواهد شد. گوشی جدید شرکت اوپو هم که صفحه نمایش لوله شونده داشت در اواخر سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و هم اکنون ۱۸ ماه می‌شود که این گوشی هنوز برای استفاده تجاری آماده نشده است. حالا باید ببینیم گوشی سامسونگ با صفحه نمایش لوله شونده کی راهی بازار می‌شود.

 

شاید نیاز داشته باشید:
آموزش راه اندازی گوشی سامسونگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%84%db%8c%d9%be-4-%d9%88-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-4/
ads
ads