داغ ترین ها :
گلکسی A73 5G به‌زودی معرفی می‌شود

گلکسی A73 5G به‌زودی معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد که دیگر چیزی به معرفی گوشی گلکسی A73 5G باقی نمانده است. تقریبا از شهریور ماه گذشته بود که شایعات مختلفی از این گوشی منتشر شد و امروز هم مشخص شده گلکسی A73 گواهی مربوط به بلوتوث را دریافت کرده است. سازمان ‌Bluetooth SIG دو مدل گوشی گلکسی A73 5G را در پایگاه‌داده خود قرار داه است که با شماره SM-A736B و SM-A736B_DS شناخته می‌شوند.

 

تکنولایف خرید گوشی های هوشمند سامسونگ را برای شما در سراسر ایران ساده‌تر کرده است: قیمت گوشی سامسونگ

 

گلکسی A73 5G و دریافت گواهی بلوتوث

در این تاییدیه درباره مشخصات گوشی گلکسی A73 5G چیزی گفته نشده است و تنها می‌دانیم که از بلوتوث ۵ استفاده می‌کند. با این حال باید بگوییم که روز گذشته اطلاعاتی از مدل SM-A736B در GeekBench قرار گرفته بود که یکسری از مشخصات این گوشی را فاش کرد.

گلکسی A73 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 778G و ۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. این گوشی هوشمند به اندروید ۱۲ هم مجهز شده است.

قبلا گفته شده بود که گلکسی A73 5G به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Full HD مجهز شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی AMOLED خواهد بود که قطعا کیفیت بالایی خواهد داشت. بخشی دیگر از شایعات می‌گویند که گلکسی A73 5G به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از گواهی IP67 هم بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که سامسونگ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای  A73 استفاده کرده که از شارژر ۲۵ وات هم پشتیبانی می‌کند.

شایعات می‌گویند که گلکسی A73 5G از دوربین اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. در کنار دوربین اصلی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

سامسونگ هنوز به این موضوع اشاره نکرده که گوشی گلکسی A73 5G دقیقا در چه تاریخی راهی بازار می‌شود؛ اما پس از دریافت گواهی بلوتوث چیزی به معرفی رسمی گوشی باقی نمی‌ماند. احتمالا در طول روزهای آینده خبرهای بیشتری درباره این گوشی هوشمند می‌شنویم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a73-5g/
ads
ads