داغ ترین ها :
گلکسی M32 5G معرفی شد

گلکسی M32 5G معرفی شد

شرکت سامسونگ چند ماه قبل گلکسی M32 را با تراشه‌ی هیلو G80 معرفی کرد و حالا نوبت به نسخه 5G این گوشی رسیده است. گلکسی M32 5G به تراشه‌ی 7 نانومتری مدیاتک Dimensity 720 5G مجهز شده که از هشت هسته پردازنده مرکزی (2×2.0 GHz Cortex-A76 & 6×2.0 GHz Cortex-A55) و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 بهره می‌برد.

این مجموعه سخت افزاری را ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم تکمیل می‌کند و شما می‌توانید به کمک کارت حافظه جانبی ظرفیت حافظه را تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

از نظر نرم افزاری نیز سامسونگ برای این کهکشانی One Ui 3.1 بر پایه‌ی اندروید ۱۱ را در نظر گرفته و وعده داده که تا ۲ سال این گوشی را بروزرسانی کند. شما در این گوشی از سیستم امنیتی Knox Security و همچنین حالت Alt Z بهره مند خواهید شد.

حالت Alt Z مود قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد با دو بار فشار دادن دکمه‌ی پاور از حالت اصلی گوشی به حالت پرایوت یا شخصی آن منتقل شوید و به فایل‌های محرمانه‌تر خود دسترسی پیدا کنید.

 

شما عزیزان می‌توانید قیمت امروز و مشخصات گوشی های سامسونگ موجود را از طریق لینک پایین در سایت تکنولایف مشاهده کنید: قیمت گوشی سامسونگ

 

نمایشگر؛ پسرفتی بزرگ

گلکسی M32 5G از یک نمایشگر IPS اینفینیتی V با اندازه‌ی ۶.۵ اینچی و رزولوشن HD+ برخوردار است. این پنل نسبت به نسخه 4G این گوشی با پسرفت‌های بزرگی مواجه شده است؛ چرا که هم پنل از سوپر امولد به IPS تغییر کرده و هم رزولوشن از FHD+ به HD+ و هم در نهایت نرخ نوسازی از ۹۰ هرتز به ۶۰ هرتز معمول کاهش یافته است. به این ترتیب نمایشگر را باید یکی از نقاط ضعف حتمی این گوشی بدانیم.گوشی m32 5g سامسونگ

بالای نمایشگر و درون ناچ قطره‌ای موجود یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیسکلی قرار گرفته است و ۴ دوربین دیگر در پشت، مجموع دوربین‌های این گوشی را تکمیل می‌کنند. دوربین‌های پشتی اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، فوق عریض با سنسور ۸ مگاپیکسلی، ماکرو با سنسور ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق میدان با سنسور ۲ مگاپیکسلی هستند.

برای تأمین انرژی مورد نیاز این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است که از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در نسخه 4G این محصول و ورژن جهانی این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی را شاهد هستیم و در ورژن هند نسخه ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی.

پس در مقایسه با گلکسی M32 این گوشی یعنی M32 5G در بخش باتری نیز دچار پسرفت شده و بجای شارژ سریع ۲۵ واتی تنها از شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد.

از نظر ظاهری این گوشی شباهت بسیار زیادی به گلکسی A32 دارد و دوربین و قاب پشتی دقیقا طراحی مشابهی با A32 دارند. این گوشی تنها در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس قرار خواهد گرفت و از دیگر مشخصات اصلی آن می‌توان به پشتیبانی از 5G و حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه‌ی پاور اشاره کرد.

 

بررسی تخصصی گلکسی m32 در نسخه قبلی:
بررسی گوشی m32 4g

 

قیمت گلکسی M32 5g

گلکسی M32 5G نسخه ۱۲۸/۶ در هند قیمت ۲۸۰ دلاری و نسخه ۱۲۸/۸ در هند قیمت ۳۱۰ دلاری دارد. فروش این گوشی در تاریخ ۱۱ شهریور در هند شروع شده و باید دید فروش جهانی این کهکشانی در چه تاریخی آغاز می‌شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با گوشی های سامسونگ:

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-m32-5g-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads