داغ ترین ها :
گوشی M52 5G سامسونگ با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی M52 5G سامسونگ با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت سامسونگ خیلی بی‌سروصدا گوشی M52 5G را معرفی کرد. این گوشی قرار بود چند روز دیگر در کشور هند رسما معرفی شود، اما امروز در لهستان معرفی شد. گلکسی M52 5G از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد. یک دوربین سلفی حفره‌ای هم روی صفحه نمایش قرار گرفته که از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی سامسونگ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

رنگ های گوشی M52 5g

ظاهر و رنگ‌های گلکسی M52 5G

در پشت گوشی M52 5G هم ماژول دوربین را مشاهده می‌کنید که سه دوربین پشت را در خود قرار داده‌اند. دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن هم دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ماکرو با حسگر ۵ مگاپیکسل دیده می‌شود. این گوشی سامسونگ به تراشه اسنپ‌دراگون 778 5G مجهز شده و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد.

دوربین گوشی M52 5G

سه دوربین پشت Galaxy M52 5G

باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی هم یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی به‌حساب می‌آید که با شارژر ۲۵ وات شارژ می‌شود که البته خیلی سریع هم به حساب نمی‌آید. سامسونگ گلکسی M52 مدل 5G را با رابط کاربری One UI 3.1 و اندروید 11 راهی بازار می‌کند.

باتری گلکسی M52 5G

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی M52 5G

گلکسی ام 52 مدل 5G در رنگ‌های ابی، مشکی و سفید و با قیمت نزدیک به ۴۵۰ دلار راهی بازار می‌شود. این گوشی میان‌رده احتمالا در بازار ایران هم با قیمت مناسبی عرضه می‌شود و بعید نیست که به گوشی پرفروشی هم تبدیل شود. مدل‌های قبلی گوشی‌های سری M سامسونگ هم با استقبال مناسبی مواجه شدند. روی کاغذ به نظر می‌رسد که با گوشی خوش ساخت و با کیفیتی مواجه خواهیم بود. حالا باید منتظر عرضه این گوشی و بررسی‌های بیشتر ان باشیم. شاید این گوشی بتواند نظر شما را به خود جلب کند و شما مشتری جدید آن باشید.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:

رندر گوشی گلکسی S22 ultra و Galaxy S22 Plus منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-m52-5g-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads