داغ ترین ها :
تمام گوشی‌های گلکسی S23 از تراشه اسنپدراگون استفاده خواهند کرد

تمام گوشی‌های گلکسی S23 از تراشه اسنپدراگون استفاده خواهند کرد

انتظار داریم که سامسونگ سری گوشی‌های گلکسی S23 را در بهمن ماه امسال معرفی و راهی بازار کند. تا این لحظه گزارش‌های مختلفی درباره این گوشی‌ها منتشر شده و جدیدترین آن‌ها می‌گویند که تمام این گوشی‌ها با تراشه اسنپ‌دراگون راهی بازار می‌شوند.

 

جدیدترین های سامسونگ را با قیمت مناسب از تکنولایف بخرید: موبایل سامسونگ

 

در گزارش مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ شرکت کوالکام، مدیر مالی این شرکت گفته که درآمد کوالکام در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ افزایش خواهد داشت. دلیل آن هم عرضه گوشی‌های گلکسی S23 با تراشه اسنپ‌دراگون خواهد بود. همچنین مشخص شد که کوالکام از سهم ۷۵ درصدی در گوشی‌های سری گلکسی S22 به سهم ۱۰۰ درصدی از گوشی‌های گلکسی S23 رسیده است. پس با اطمینان می‌توانیم بگوییم که تمام مدل‌های گلکسی S23 با تراشه اسنپ‌دراگون راهی بازار می‌شوند.

انتظار داریم که سامسونگ تا چند ماه دیگر گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23+  و گلکسی S22 Ultra را معرفی کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی‌ها با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت کوالکام در گزارشی به همکاری چند ساله با سامسونگ اشاره کرده بود تا بتواند تراشه گوشی‌های رده بالای این شرکت را در سرتاسر دنیا تولید کند.

از چند ماه پیش شایعه شده بود که گوشی‌های سری گلکسی S23 به تراشه اگزینوس مجهز نشده‌اند و تمام مدل‌ها با تراشه اسنپ‌دراگون راهی بازار می‌شوند.

حالا به نظر می‌رسد که شایعات درسته بوده و در گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ خبری از تراشه اگزینوس نیست.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s23-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86/
ads
ads