داغ ترین ها :
گوشی آنر 60 SE با ماژول دوربین سه گانه معرفی شد

گوشی آنر 60 SE با ماژول دوربین سه گانه معرفی شد

گزارش‌ها نشان می‌دهند که گوشی آنر 60 SE همراه با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ و ماژول دوربین سه‌گانه رونمایی شده و در سه رنگ‌بندی راهی بازار می‌شود.

درنهایت گوشی هوشمند آنر 60 SE رونمایی شد؛ محصولی که درواقع ارزان‌ترین مدل از سری آنر ۶۰ محسوب می‌شود، اما ویژگی‌های جالبی از نظر طراحی ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری را به همراه دارد. نکته جالبی که توجهمان را به خود جلب کرده، شباهت بسیار طراحی پنل پشتی آنر 60 SE به مدل‌های پرو سری آیفون است.

 

لیست قیمت گوشی‌های Honor را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی آنر

 

درواقع باید گفت که طراحان گوشی جدید آنر برای تولید آن از طراحی ظاهری آیفون الهام گرفته‌اند. در دل دستگاه، تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ ساخت شرکت مدیاتک قرار گرفته که ۸ گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی می‌کند. البته باید گفت که آنر تنها به معرفی محصول جدید خود بسنده کرده که اطلاعات بسیار کمی در مورد مشخصات سخت‌افزاری آن در اختیارمان قرار می‌دهد.

گوشی آنر 60 SE از شارژ سریع ۶۶ وات برخوردار است

در هر صورت باید بگوییم با گوشی هوشمندی طرف هستیم که از صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی با پنل OLED برخوردار است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش می‌تواند ۱۰۰ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش دهد.

عکس گوشی انر 60 SE

آنر 60 SE دارای باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت است که امکان شارژ آن با سرعت ۶۶ وات وجود دارد. البته باید گفت که این حالت به‌صورت شارژ باسیم است و باید گوشی هوشمند را به شارژر متصل کنید. در پنل پشتی محصول شرکت چینی می‌توان به ماژول دوربینی سه‌گانه برخورد کرد که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین دیگر که البته اشاره‌ای به مشخصات آن‌ها نشده است.

honor se 60

با این حال، مدل استاندارد سری آنر ۶۰ در کنار دوربین اصلی از دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی با ویژگی سنجش عمق برای ثبت تصاویر پرتره استفاده می‌کند. همانطور که می‌دانید محصولات شرکت آنر می‌توانند از سرویس‌های گوگل برخوردار شوند. آنر 60 SE نیز دارای سیستم‌عامل اندروید خواهد بود که همراه با رابط کاربری Magic UI 5.0 روانه بازار می‌شود و می‌توان آن را به Magic UI 6.0 ارتقا داد.

آنر 60 SE

انتظار می‌رود آنر 60 SE از ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) در سه رنگ‌بندی نقره‌ای، سبز و مشکی به بازار عرضه شود. مدل پایه سری که دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود از برچسب قیمت معادل ۳۴۵ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز از برچسب قیمت معادل ۳۹۰ دلاری برخوردار خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%b1-60-se-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7%da%98%d9%88%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c/
ads
ads