داغ ترین ها :
گوشی آنر 60 SE همراه با تراشه دایمنسیتی راهی بازار می‌شود

گوشی آنر 60 SE همراه با تراشه دایمنسیتی راهی بازار می‌شود

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که گوشی آنر 60 SE در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شده است. در این گزارش به برخی از مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید آنر اشاره می‌شود.

به نظر می‌رسد آنر به دنبال عرضه محصولی جدید است که از شماره مدل GIA-AN00 استفاده می‌کند؛ گوشی هوشمندی که اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ فهرست شده و اگر گفته‌ها صحت داشته باشند با نام آنر 60 SE روانه بازار می‌شود.

آنچه در بنچمارک مشاهده می‌شود بخشی از مشخصات سخت‌افزاری آنر 60 SE است که شامل تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک می‌شود. در کنار تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ که توان پردازشی در حد محصولات میان‌رده را در اختیار گوشی هوشمند جدید آنر قرار می‌دهد در فهرست بنچمارک اشاره شده که محصول مدنظر همراه با ۸ گیگابایت حافظه رم روانه بازار می‌شود.

 

قیمت گوشی های Honor را می‌توانید در سایت تکنولایف مشاهده کنید: گوشی آنر

 

در کنار موارد ذکر شده، محصولی که در بنچمارک مورد تست قرار گرفته از سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده می‌کند؛ سیستم عامل جدید گوگل که به‌صورت آپدیت نرم‌افزاری در حال انتشار برای محصولات مختلف موجود در بازار است. البته انتظار می‌رود بسیاری از محصولات جدید که از مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده یا توانمندتر استفاده می‌کنند همراه با سیستم عامل اندروید ۱۲ به دست مشتریان برسند که به نظر می‌رسد آنر ۶۰ اس ای نی یکی از این محصولات باشد.

Honor Se 60 Geekbench Score

گوشی هوشمند جدید آنر توانسته در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۳۳۱۴ و در آزمون چندهسته‌ای نیز امتیاز ۸۲۸۷ را به دست آورد که نشان دهنده عملکرد مطلوب تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ در بنچماک گیک‌بنچ دارد.

با وجود این که در متن گزارش نیامده، آنر 60 SE در چه زمانی معرفی می‌شود؛ اما انتظار می‌رود چنین اتفاقی به زودی رخ دهد. این موضوع را می‌توان از بنچمارک منتشر شده تشخیص داد. درواقع بنچمارک روی محصولی آزمایش شده که به مرحله نهایی رسیده باشد و بتواند عملکرد مناسبی را ارائه دهد.

با این حساب دور از انتظار نیست که به‌زودی آنر جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود را برای بازار چین و سپس بازار جهانی معرفی کند. نظر شما کاربران تکنولایف چیست؟ آیا در صورت عرضه آنر 60 SE علاقه‌مند به خرید آن خواهید بود یا خیر.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%b1-60-se-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86%d8%b3%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87/
ads
ads