داغ ترین ها :
گوشی ارزان قیمت نوکیا G300 معرفی شد

گوشی ارزان قیمت نوکیا G300 معرفی شد

گوشی ارزان قیمت نوکیا با نام G300 معرفی شد. گوشی نوکیا G300 با قیمت ۲۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی ارزان قیمت نوکیا هر چیزی که به آن نیاز خواهید داشت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع گوشی نوکیا به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

برای این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر HD+ استفاده شده که دوربین سلفی روی در یک ناچ V شکل روی آن قرار گرفته است. دوربین سلفی هم از یک حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی حاشیه‌های نسبتا بزرگی دارد، اما با توجه به قیمت گوشی می‌توان آن را نادیده گرفت. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که حسگر تشخیص انگشت گوشی هم روی لبه قرار گرفته و با دکمه پاور ترکیب شده است. همچنین مشخص شده که این گوشی با استفاده از تشخیص صورت هم می‌تواند قفل گوشی را باز کند.

گوشی نوکیا G300 به تراشه اسنپ‌دراگون 480 5G مجهز شده و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. این تراشه یک پردازنده هشت هسته‌ای دارد که از دو هسته A76 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و شش هسته A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده است.  گوشی ارزان قیمت نوکیا G300 با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود و اندروید ۱۱ دارد.

در پشت این گوشی هم سه دوربین را مشاهده می‌کنید. دوربین اصلی حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم دوربین اولتراواید با حسگر ۵ مگاپیکسل قرار گرفته است. همچنین یک دوربین تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسل هم روی این گوشی دیده می‌شود. به گفته شرکت نوکیا دوربین پشت از قابلیت دید در شب بهره می‌برد و به EIS و OZO و حذف صدای باد مجهز شده است.

نوکیا به این موضوع اشاره کرد که گوشی G300 به باتری ۴۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ ۱۸ وات بهره می‌برد. این گوشی از هفته آینده با قیمت ۲۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

 

آخرین اخبار از محصولات نوکیا:

تبلت نوکیا T20 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-g300/
ads
ads