داغ ترین ها :
گوشی انعطاف پذیر سامسونگ با دوربین سه گانه

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ با دوربین سه گانه

یکی از بحث های داغ این روز های دنیای تکنولوژی مربوط به گوشی های انعطاف پذیر است و به احتمال زیاد در نمایشگاه پیش رو شاهد این مدل جدید از اسمارت فون ها باشیم. اما با اینکه کمپانی های هواوی و سامسونگ و ال جی بر سر معرفی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر رقابت تنگاتنگی داشتند، اما این رقابت را یک کمپانی آمریکایی نه چندان نام آشنا با نام Royol و با معرفی گوشی انعطاف پذیر flexPai از دیگران برده است.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

همان طور که در بالا اشاره کردیم کمپانی سامسونگ نیز در این زمینه فعالیت ویژه ای دارد و بعد از آنکه نتوانسته اولین گوشی را معرفی کند، حال بنا دارد تا این گوشی را با کیفیت بالاتری معرفی و عرضه کند. تا به امروز اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است و امروز نیز اطلاعات جدید تری از این گوشی درز پیدا کرده و توجهات را به سمت این گوشی بیشتر از گذشته جلب می کند.

دوربین سه گانه سامسونگ

اطلاعات جدید در رابطه با این گوشی هوشمند بیان می کنند که دوربین اصلی آن به صورت سه گانه خواهد بود. در صورت درست بودن این مطلب، این گوشی مانند نسخه سوپر پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی +S10 خواهد بود و این گوشی نیز دوربین سه گانه خواهد داشت. اطلاعات همچنین بیان می کنند که یکی از دو سنسور اضافه شده به سنسور اصلی، مخصوص عکسبرداری فوق عریض است. با توجه به اطلاعات منتشر شده معلوم می گردد که سامسونگ بنا دارد تا کیفیت عکسبرداری در گوشی انعطاف پذیر خود را دگرگون کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%b9%d8%b7%d8%a7%d9%81-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%87-%da%af/
ads
ads