داغ ترین ها :
گوشی اوپو A55s 5G معرفی شد

گوشی اوپو A55s 5G معرفی شد

در حالی که شرکت اوپو هفته گذشته گوشی اوپو A57 5G را راهی بازار کرده بود، این شرکت امروز خیلی بدون سر و صدا گوشی اوپو A55s 5G را معرفی کرد. گوشی اوپو A55s 5G به جای استفاده از تراشه اسنپ دراگون 480 که در آبان ماه سال گذشته معرفی شد، با تراشه دیگری راهی بازار می‌شود. سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی اوپو هم دقیقا شبیه به گوشی اوپو A55 5G است که در ژانویه سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود.

مشخصات سخت افزاری اوپو A55s 5G

گوشی اوپو A55s 5G از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD استفاده می‌کند که روی آن یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. صفحه نمایش این گوشی وضوح تصویر HD + یا ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و نرخ نوسازی آن هم ۶۰ هرتز خواهد بود. حتی مشخص شده که نرخ نمونه برداری لمسی این گوشی هم ۶۰ هرتز است. بر اساس اطلاعات منتشر شده حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش به ۴۸۰ نیت می‌رسد. دکمه پاور هم با حسگر تشخیص اثر انگشت ترکیب شده است.

تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ برای گوشی اوپو A55s 5G در نظر گرفته شده است. این گوشی در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. همچنین مشخص شده که این گوشی جدید اوپو از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی Oppo A55s 5G با اندروید ۱۱ و رابط کاربری ColorOS 11 راهی بازار می‌شود. باتری آن هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از تکنولوژی شارژ سریع ۱۰ وات برخوردار است.

برای دوربین سلفی این گوشی از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. در پشت این گوشی هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در کنار و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو دیده می‌شود.

قیمت اوپو A55s 5G

گوشی اوپو A55s 5G با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به ۱۷۲ دلار قیمت دارد. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت نزدیک به ۱۸۸ دلار راهی بازار می‌شود. این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی و طلایی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

 

آخرین اخبار از محصولات Oppo:
دو گوشی اوپو K10 5G و اوپو K10 Pro معرفی شدند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-a55s-5g-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads