داغ ترین ها :
گوشی اوپو A57 5G معرفی شد

گوشی اوپو A57 5G معرفی شد

شرکت اوپو گوشی اوپو A57 5G را معرفی کرد. این گوشی مدل بهبود یافته گوشی اوپو A56 5G خواهد بود. گوشی اوپو A57 5G از تراشه جدیدتر، رم بالاتر و صفحه نمایش با کیفیت‌تری بهره می‌برد. همچنین یکسری بهبودهای دیگر هم در مقایسه با اوپو A56 5G دارد؛ با این حال A57 5G همچنان یک گوشی رده پایین با پشتیبانی از شبکه 5G به حساب می‌آید.

 

موجودی جدیدترین گوشی های Oppo را از لینک روبرو مشاهده کنید: گوشی اوپو

 

گوشی اوپو A57 5G با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ راهی بازار می‌شود که با فناوری ۶ نانومتری ساخته می‌شود. این تراشه مدل ارتقا پیدا کرده دایمنسیتی ۷۰۰ به حساب می‌آید که از فرکانس بالاتری برخوردار است. مدل پایه این گوشی با شش گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و یک مدل دیگر با ۸ گیگابایت رم هم خواهد داشت. حافظه داخلی هر دو گوشی ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. البته حافظه‌های جدید از نوع UFS 2.2 هستند. البته اگر به فضای بیشتری برای ذخیره کردن اطلاعات نیاز داشتید، می‌توانید از کارت حافظه کمک بگیرید. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که مدل پایه گوشی اوپو A56 5G با شش گیگابایت رم راهی بازار شده بود و حافظه داخلی آن هم از نوع UFS 2.1 بود.

پردازنده A57 5g

اوپو A57 5G با اندروید ۱۲ و رابط کاربری ColorOS 12.1 راهی بازار می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که بتوانید ۵ گیگابایت رم مجازی برای گوشی در نظر بگیرید.

صفحه نمایش گوشی اوپو A57 5G هم بهبود پیدا کرده است. یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز روی این گوشی قرار گرفته است. گوشی اوپو A56 5G صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز داشت. البته وضوح تصویر صفحه نمایش A57 5G شرکت اوپو ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل خواهد بود که زیاد نیست و شفافیت بالایی به همراه ندارد. شرکت اوپو ادعا کرده که این صفحه نمایش از ۱۰۰ درصد رنگ‌های sRGB در حالت تنظیمات Natural و از ۱۰۰ درصد رنگ‌های DCI-P3 در حالت Vivid پشتیبانی می‌کند. حداکثر میزان روشنایی این صفحه نمایش هم به ۴۸۰ نیت می‌رسد.

صفحه نمایش A57 5G

در قسمت دوربین با تغییرات خیلی زیادی مواجه نشده‌ایم. گوشی اوپو A57 5G از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی می‌تواند با وضوح تصویر Full HD با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه عکاسی کند.

ظرفیت باتری اوپو A57 5G هم به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و پورت USB C هم روی این محصول دیده می‌شود. جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید خواهد بود. البته که A57 5G بلندگوهای 5G هم دارد.

 

تبلت پرچمدار سامسونگ چه ویژگی خاصی دارد؟
با ۱۰ ویژگی تبلت گلکسی تب S8 آشنا شوید

 

باتری A57 5G

در قسمت راه‌های ارتباطی باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی اوپو A57 5G از وای-فای ۵، بلوتوث ۵.۲ و استاندارد صوتی aptX HD و LDAC پشتیبانی می‌کند. حسگر تشخیص اثر انگشت هم روی لبه گوشی قرار گرفته است.

داخل بسته بندی این گوشی کابل شارژ، قابل محافظ و یکسری آیتم‌های معمولی دیگر دیده می‌شود. فروش این گوشی از امروز شروع می‌شود و قیمت مدلی که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم ۲۳۵ دلار خواهد بود.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشند، مشخصات سخت افزاری این گوشی دقیقا همانند گوشی ریلمی Q5i خواهد بود که هفته آینده معرفی می‌شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-a57-5g-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads