داغ ترین ها :
گوشی اینفینیکس ساخت کدام کشور است؟

گوشی اینفینیکس ساخت کدام کشور است؟

بازار گوشی‌های هوشمند بازار بسیار بزرگ و همچنین پر سودی است و از همین جهت شرکت‌های زیادی تلاش می‌کنند تا در این بازار سهمی داشته باشند و بتوانند بخشی از سود این بازار را به خود اختصاص دهند. یکی از برند‌هایی که مدتی است در بازار کشور ما دیده می‌شود اینفینیکس است، اما آیا شما اطلاعات کافی از این برند دارید و می‌دانید گوشی اینفینیکس ساخت کدام کشور است ؟ در این مطلب اصلیت این برند و تاریخچه‌ی آن را مرور کرده و نگاهی مختصر هم به محصولات این برند خواهیم داشت و می‌گوییم که گوشی‌های اینفینیکس ساخت کجاست.

 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی های اینفینیکس به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی infinix

 

گوشی اینفینیکس ساخت کدام کشور است؟

یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که هنگام خرید یک برند جدید در ذهن نقش می‌بندد این است که این برند ساخت کدام کشور است. در مورد اینفینیکس هم دقیقا همین موضوع صدق می‌کند و بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند که گوشی اینفینیکس ساخت کجاست؟

این برند در سال ۲۰۱۳ در هونگ کونگ پایه گذاری شد. این برند گوشی‌های خود را در فرانسه طراحی می‌کند و مراکز توسعه این برند در کره و فرانسه قرار گرفته‌اند. پس به طور خلاصه باید این برند را ساخت چین به حساب بیاوریم اما بخش‌هایی از توسعه و طراحی محصولات این برند در فرانسه و کره انجام می‌شود.

در ادامه به شما تاریخچه‌ای از این برند را شرح می‌دهیم تا با اتفاقات مختلفی که از سال ۲۰۱۲ برای این برند رخ داده بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه برند اینفینیکس

نام تجاری اینفینیکس برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ به وجود آمد و هدف آن هم توسعه گوشی‌های هوشمند بود. در سال ۲۰۱۳ شرکت اینفینیکس سری HOT از گوشی‌های خود را روانه‌ی بازار کرد و توانست بازار نیجریه را به سرعت در دست بگیرد.

در سال ۲۰۱۴ بود که این برند سری ZERO را معرفی کرد و کنفرانسی برای ورود به بازار خاورمیانه انجام داد. در ادامه در سال ۲۰۱۵ این سازنده سری NOTE برای استفاده روزمره و همچنین کاری روانه‌ی بازار کرد.

همان طور که مشاهده می‌کنید این برند هر سال تلاش کرده که با توسعه یک سری جدید از گوشی‌های خود کاربران بیشتری را به برند خود جذب کند و بتواند سلیقه‌های مختلف را در بر بگیرد.

در سال ۲۰۱۶ بود که اینفینیکس برای اولین بار سری S را معرفی کرد و به بازار اندونزی وارد شد. ورود این سازنده به کشورهای مختلف شروعی بود برای پیشرفت بیشتر این برند و همین اتفاق هم در ادامه رخ داد.

سال ۲۰۱۷ سال بسیار مهمی برای اینفینیکس بود؛ چرا که به بازار هند ورود کرد و همان طور که می‌دانید بازار هند جزو بازارهایی است که شرکت‌هایی مختلف تلاش می‌کنند آن را در اختیار داشته باشند.

به علاوه در این سال اینفینیکس به آمریکای لاتین هم ورود کرد و رویدادی در کلمبیا برگزار کرد. این شرکت پیشرفت خود را ادامه داد و در سال ۲۰۱۸ طی یک همکاری با شرکت گوگل گوشی NOTE 5 را با اندروید وان روانه‌ی بازار دبی کرد.گوشی اینفینیکس ساخت کجاست

در همین سال بود که گوشی HOT S3 توانست جایزه‌ی SELULAR را دریافت کند. این جایزه‌ی مربوط به کشور اندونزی و تأثیرگذارترین محصول چند رسانه‌ای در آن سال است.

در سال ۲۰۱۹ این برند به مراکش هم ورود کرد تا روز به روز دامنه‌ی کار خود را افزایش دهد و بتواند فروش بیشتری داشته باشد. در همین سال هم جایزه‌ی دیگری از مجله مهم فناوری در کشور نیجریه دریافت کرد.

به طور کلی از همان ابتدای کار اینفینیکس در نیجریه بسیار موفق عمل کرد و توانست این موفقیت را هم ادامه دهید. دلیل این موضوع در آن سال‌های ابتدایی این بود که اینفینیکس گوشی‌هایی ارزان قیمت و اما با ارزش خرید بالا و کیفیت خوب تولید می‌کرد و کاربران نیجریه هم از این موضوع استقبال کردند.

سال ۲۰۲۰ سال بسیار مهم و خوشحال کننده‌ای برای این برند چینی بود؛ چرا که در بین ۱۵ برند برتر چینی قرار گرفت و همچنین توانست در کشور مصر جایزه‌ی مهم دیگری دریافت کند. این‌ها همه‌ نشانه‌ی این بود که اینفینیکس به سرعت در حال رشد است و تلاش می‌کند تا راه بزرگانی مانند هواوی و شیائومی را در پیش بگیرد.

در سال ۲۰۲۱ اینفینیکس گوشی مفهومی معرفی کرد که برای اولین بار در جهان قاب دو رنگی با قابلیت عوض شدن رنگ و شارژ سریع ۱۶۰ واتی داشت. این شرکت به بازار لپ تاپ‌ها هم با INBook X1 ورود کرد و توانست این محصول را با همکاری اینتل و مایکروسافت توسعه دهد.

از آخرین دستاوردهای این برند می‌توان به بردن جایزه‌ی IF DESIGN AWARD برای گوشی NOTE 10 PRO اشاره کرد. در ادامه هم این برند همچنان تلاش می‌کند تا به بازارهای بیشتری ورود کند و ورود آن به بازار کشور ما هم به همین دلیل است.

اینفینیکس در حال حاضر بیشتر از ۹۳۰ مرکز خدمات در بخش‌های مختلف هند دارد و همین موضوع نشان می‌دهد که در این کشور تا چه حد اینفینکس توانسته رشد کند. به غیر از این اینفینیکس در بیش از ۳۴ کشور دنیا در حال فعالیت بوده و این عدد روز به روز در حال افزایش است.

 

شاید نیاز داشته باشید:
اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

 

گوشی‌های اینفینیکس

شما  در حال حاضر می‌توانید بسیاری از گوشی‌های اینفینیکس را از تکنولایف خریداری کنید. در ادامه برخی از مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که چرا گوشی‌های این برند ارزش خرید بالایی دارند.

گوشی اینفینیکس ZERO X حافظه ۱۲۸ رم ۸

این گوشی یکی از بهترین گوشی‌هایی است که می‌توانید از این برند تهیه کنید. این گوشی از جنس شیشه ساخته شده و فریم پلاستیکی دارد. طراحی این محصول زیبا و چشم نواز است و لبه‌های آن هم طراحی تخت و شبیه به ایفون‌ها دارد.

برای بخش نمایشگر یک پنل ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی ۷۰۰ نیتی در نظر گرفته شده است. این مشخصات یعنی باید یک صفحه نمایش بسیار عالی را انتظار داشته باشیم.

در بخش سخت افزار این گوشی از تراشه هلیو G95‌ قدرت می‌گیرد. این تراشه در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم باعث می‌شود گوشی عملکرد سریع و روانی داشته باشد و بتواند از پس کارهای مختلف به خوبی بربیاید.

اتفاق بسیار جالب و عجیبی در بخش دوربین رخ داده است و این گوشی به علاوه‌ی لنز اصلی و فوق عریض از لنز تله فوتو نیز بهره می‌برد، لنزی که بیشتر آن را در پرچمداران و گوشی‌های قاتل پرچمدار مشاهده می‌کنیم.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بوده و از OIS هم پشتیبانی می‌کند. دوربین ۸ مگاپیکسلی می‌تواند تا ۵ برابر به صورت اپتیکال به روی سوژه زوم کند. این دوربین هم از قابلیت OIS پشتیبانی می‌کند و در آخر لنز فوق عریض هم سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد.

در بخش باتری برای این گوشی یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت با فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی در نظر گرفته شده است تا هم از نظر شارژ دهی و هم از نظر سرعت شارژ عملکرد خوبی را از این محصول شاهد باشیم.

 

خرید گوشی اینفینیکس Zero X

 

گوشی اینفینیکس NOTE 10 حافظه ۱۲۸ رم ۶

اگر بودجه کمتری دارید این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. طراحی این گوشی جدید و بروز بوده و نمایشگر ۶.۹۵ اینچی آن با رزولوشن FHD+ کیفیتی مناسب و خوب را به شما ارائه می‌دهد.

در واقع این گوشی نمایشگری تقریبا اندازه‌ی تبلت دارد و کیفیت آن هم رضایت بخش است و شما می‌توانید فضای زیادی برای تماشای محتوا یا درس خواندن داشته باشید. برای این گوشی هم تراشه‌ای از مدیاتک به نام هلیو G85 در نظر گرفته شده و ۶ گیگابایت حافظه رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند.

باتری در نظر گرفته شده برای تغذیه این محصول ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد تا بتواند انرژی لازم برای این نمایشگر بزرگ را تأمین کند. فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی هم کمک می‌کند تا بتوانید در مدت زمان کمتری این دستگاه را شارژ کنید.

دوربین اصلی این گوشی سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی دارد و دو لنز عمق میدان و مونوکروم با سنسورهای ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی است و درون یک پانچ هول در میانه‌ی نمایشگر قرار گرفته است.

برای مشاهده‌ی دیگر گوشی‌های اینفینیکس حتما نگاهی به سایت تکنولایف داشته باشید تا بتوانید گزینه‌های مختلف موجود را بررسی کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

خرید گوشی اینفینیکس نوت ۱۰

 

لپ تاپ و تلویزیون اینفینیکس

اینفینیکس به طور کلی تا کنون یک لپ تاپ تولید کرده و مدت زیاد نیست که وارد این بازار شده است. در زمینه تلویزیون‌ها هم تقریبا همین موضوع برقرار است و این برند تنها چند تلویزیون دارد و مهم‌تر این که فعلا تلویزیون‌ و لپ تاپ‌ این برند وارد ایران نشده‌اند.

سوالات متداول

گوشی‌های برند اینفینیکس کیفیت مناسبی دارند؟ حدود ۸ سال است که این برد گوشی هوشمند تولید می‌کند و در طی این سال‌ها کابران از گوشی‌های این برند رضایت داشته‌اند. به طور کلی نمی‌توان به طور حتم عنوان کرد که گوشی‌های یک برند حتی اپل اصلا خراب نمی‌شوند اما می‌توان گفت که این برند سابقه رضایت بخشی دارد.

چرا گوشی اینفینیکس بخریم؟ گوشی‌ های اینفینیکس ارزش خرید بالایی دارند، یعنی به نسبت مبلغ پرداخت شده امکانات بسیار خوبی ارائه می‌کنند و همین باعث می‌شود کاربران زیاد به سراغ این برند چینی بروند.

قطعات این برند در صورت خرابی گوشی‌ها در بازار کشور یافت می‌شود؟ شما می‌توانید گوشی‌های اینفینیکس را از تکنولایف با گارانتی معتبر خریداری کنید و پس از آن هیچ دغدغه‌ای از بابت خرابی و قطعات آن نداشته باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

24 نظر

  1. A

    سلام ببخشید گوشی اینفینیکس جی تی ۱۰ پرو رو کی موجود میکنید؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به A

      سلام وقت بخیر برای موجودی بدید سایت رو چک کنید
  2. Hamed

    اینفینیکس gt 10 pro کی میارید؟ خیلی ارزش خرید بالایی داره

  3. عرفان

    سلام
    گوشی که برای گیم ، حافظه ، عکاسی و کلا مناسب باشه تا زیر ۷ میلیون چی پیشنهاد میکنید ؟

    1. میلاد شیری

      پاسخ به عرفان

      سلام وقتتون بخیر ردمی نوت ۱۰ اس پیشنهاد میشه
  4. حسین

    سلام.
    وقت بخیر.
    آیا نوت 10 برای رانندگان اسنپ خوب کار میدهد و هنگ نمیکند .
    جی پی اس این گوشی برای مسیریابی خوب طراحی شده که در حین کار با مشکل مواجه نشد.
    پایدار باشید

    1. عبیدالله

      پاسخ به حسین

      سلام آیا برای مبایل هات 30 ای اندروید 13 میاد ممنون میشم اگه پاسخ دهید
      1. پریا حسن‌زاده

        پاسخ به عبیدالله

        سلام به احتمال زیاد خیر
    1. arghawan

      پاسخ به حسین

      نام برند این گوشی چیست
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حسین

      سلام وقت بخیر به نسبت قیمت مناسب هست
  5. Baran

    آیا گوشی های اینفنفکس به افغانستان کارمیده

    1. Wait a minute I don't remember

      پاسخ به Baran

      بله ده افعانستان تمام مدل هایش پیدا میشه
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Baran

      سلام وقت بخیر اطلاع دقیقی ندارم از این موضوع موفق باشید
  6. الینا

    سلام.یه سوال مهم ذهن من رو درگیر کرده و هرچی سرچ میکنم جواب قطعی پیدا نمیکنم براش.
    گوشی های مختلف اینفینیکس، اندروید ثابت هستند یا قابلیت ارتقاء دارن؟؟
    اگر بعضیاشون دارن و بعضیاشون ندارن لطفن بگین کدوما قابلیت ارتقاء اندروید رو دارن.

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به الینا

      سلام وقت شما بخیر قطعا حداقل یک آپدیت رو دریافت میکنن شرکت موظف هست که بروزرسانی کنه پیروز باشید
      1. مازیار

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام گوشی های اینفینیکس اندرویدشون خام هستش و به ورژن بالاتر نمیشه ارتقا داد
        1. سمیع

          پاسخ به مازیار

          سلام وقتتون بخیر گوشی اینفینیکس نوت 11 پرو (s) با پردازنده هلیو جی 96 میشه بازی هایی مثل آسفالت نه، کالاف و پابجی رو به صورت روان و بدون افت فریم و هنگ کردن اجرا کرد؟؟ و بین سامسونگ A33 G5 و infinix note 11s کدوم ارزش خرید بیشتری داره؟ از نظر گیمینگ،دوربین،سرعت،کیفیت ساختساخت و... ممنون میشم به سوالام پاسخ بدین با اینکه سرتون رو بدرد اوردم با این همه تایپ😅 و قیمت روز هر دو رو ممنون میشم بگید♡
          1. احسان نیک پی

            پاسخ به سمیع

            سلام وقت بخیر گلکسی A33 خریداری کنید گلکسی m52 هم انتخاب عالی هست قیمت رو از سایت تکنولایف میتونید چک کنید
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به مازیار

          سلام وقت بخیر خیر اندروید خام نیست و رابط کاربری داره یک آپدیت رو دریافت می‌کنن معمولا
  7. مینا

    سلام یه سوال دارم آیا این گوشی سرویس های گوگل را پشتیبانی می کند؟

    1. میلاد شیری

      پاسخ به مینا

      سلام وقت بخیر بله از سرویس های گوگل پلی پشتیبانی میکنه
  8. محمد سلیم رامی

    سلام برای گوشی اینفیکس زیرو یکس اندروید 12 میاد یا .ن

    1. hi

      پاسخ به محمد سلیم رامی

      بله
  9. milad

    love you ❤️

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%81%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9%d8%b3-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/
ads
ads