داغ ترین ها :
مقایسه گوشی با تبلت؛ کدام را بخریم؟

مقایسه گوشی با تبلت؛ کدام را بخریم؟

زمانی که به مرور تکنولوژی پیشرفت کند محصولات جدیدی وارد زندگی افراد می‌شوند و نحوه تعامل ما با جهان اطراف را تحت تأثیر قرار می‌دهند. به عنوان مثال ساعت‌های هوشمند یا حتی تبلت‌ها تا چند سال قبل جزو محصولاتی نبودند که اکثر کاربران در پی خرید آن‌ها باشند ولی امروزه داستان متفاوت شده است. دانشجویان و دانش آموزان پس از همه‌گیری کرونا مجبور شدند بخش زیادی از آموزش خود را از طریق گجت‌های هوشمند پیگیری کنند و به واسطه همین اتفاق نیاز به تبلت به اوج خود رسید و این محصول به جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران دست پیدا کرد.

اما در این قسمت به یک سوال مهم می‌رسیم؛ برای دانش آموزان تبلت بهتر است یا گوشی؟ با داشتن یک بودجه مشخص باید به سراغ یک تبلت برویم یا گوشی هم‌قیمت را انتخاب کنیم؟ در ادامه این مطلب به تفاوت تبلت و گوشی پرداخته می‌شود تا شما در نهایت بتوانید محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

 

فروشگاه آنلاین تکنولایف علاوه بر امکان خرید گوشی موبایل، تبلت‌های متنوعی هم موجود کرده است تا شما عزیزان به راحتی بتوانید برای خرید تبلت هم اقدام کنید.

 

 

تفاوت تبلت و گوشی از نظر طراحی و ابعاد

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های تبلت و گوشی هوشمند به همین بخش طراحی و ابعاد مربوط می‌شود. جایی که گوشی‌ها به مراتب اندازه‌ کوچک‌تری نسبت به تبلت‌ها دارند و حمل بسیار راحت‌تری دارند. به عنوان مثال اگر بخواهیم تبلت گلکسی Tab A8 را با گوشی گلکسی A73 مقایسه کنیم باید بگوییم تبلت سامسونگ ابعاد 246.8×161.9×6.9 میلی‌متری دارد در حالی که این اعداد برای A73 به ترتیب 163.7×76.1×7.6 میلی‌متر است.

این گوشی و تبلت سامسونگ قیمتی تقریبا یکسان دارند اما از نظر ابعاد به نوعی می‌توانیم تبلت سامسونگ را حدود دو برابر بزرگ‌تر از گوشی A73 بدانیم. تبلت‌ها عموما کیفیت ساخت بهتری دارند و در ساخت تبلت ها عموما از متریال فلزی استفاده می‌شود. این در حالیست که اکثر گوشی‌های میانرده از جنس پلاستیک هستند.

ابعاد بزرگ گلکسی Tab A8 10.5

به طور کلی بین همین تبلت و گوشی بالا تب A8 به مراتب کیفیت ساخت بهتری نسبت به A73 دارد و شما به محض در دست گرفتن هر دو متوجه این تفاوت در کیفیت ساخت خواهید شد. از نظر وزن هم تفاوت بسیار زیادی بین این دو محصول دیده می‌شود. تبلت‌ها عموما بیش از دو برابر گوشی‌های هوشمند وزن دارند و این باعث می‌شود نگه داشتن آن‌ها برای مدت طولانی بسیار سخت و طاقت‌فرسا باشد.

در همین مثال خاص تب A8 وزنی 508 گرمی دارد، در صورتی که وزن A73 تنها 181 گرم است. این موضوع وزن در حمل و نقل تبلت‌ها و گوشی‌ها هم تأثیر شایانی دارد و شما به مراتب راحت‌تر می‌توانید گوشی خود را حمل کنید.

پس در نهایت باید گفت که اگر می‌خواهید محصول خریداری شده را دائمابا خود حمل کنید بهتر است گوشی هوشمند خریداری کنید تا هم وزن کمتری داشته باشد و هم به راحتی در جیب یا کیف‌تان قرار بگیرد. اما اگر بیشتر در خانه هستید و زیاد بیرون نمی‌روید بهتر است تبلت خریداری کنید تا هم کیفیت ساخت بهتر آن حس بهتری به شما انتقال دهد و هم این که بتوانید از مزایای نمایشگر بزرگ آن که در بخش بعدی در مورد آن صحبت می‌کنیم بهره‌مند شوید.

 

کاربران در رابطه با “مشکل روشن نشدن تبلت سامسونگ” از ما پرسیده‌اند ما در مطلب زیر به این سوال پاسخ داده‌ایم.
مشکلات تبلت سامسونگ

 

فرق تبلت با گوشی از نظر صفحه نمایش چیست؟

طبیعتا طبق چیزی که در بخش قبل دیدیم انتظار داریم که تبلت، نمایشگر بسیار بزرگ‌تری داشته باشد و در عمل هم همین اتفاق رخ می‌دهد. گوشی‌های هوشمند معمولا نمایشگری 6 تا 7 اینچ دارند و هنوز مرز 7 را رد نکرده‌اند. اندازه نمایشگر تبلت‌ها اما تقریبا از 8 اینچ آغاز می‌شود و تا 13 اینچ یا حتی بیشتر ادامه پیدا می‌کند. پس به سادگی می‌توان عنوان کرد که تبلت‌ها نمایشگرهای بسیار بزرگ‌تری دارند. اما این چه ویژگی خوبی دارد؟

اگر بخواهید وسیله‌ای برای تماشای فایل‌های آموزشی، فیلم و موارد مشابه استفاده کنید، منطقا تبلت با نمایشگر بزرگ‌تر فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و بهتر می‌توانید نوشته‌ها را در نمایشگر بزرگ‌تر آن‌ها مطالعه کنید. به علاوه امکان مولتی تسکینگ بسیار بهتر می‌شود که به این موضوع در بخش نرم افزار خواهیم پرداخت. گوشی‌های هوشمند از طرفی نمایشگر قابل قبول و خوبی از نظر اندازه برای همه‌ی کارهای مختلف دارند و این محصولات هم می‌توانند به خوبی شما را در بحث آموزش همراهی کنند.

برای چشم تبلت بهتر است یا گوشی

تفاوت بزرگی که در بخش صفحه نمایش وجود دارد این است که کیفیت نمایشگر گوشی‌های هوشمند به مراتب در بازه‌های قیمتی یکسان از تبلت‌ها بیشتر است و تنها تبلت‌های پرچمدار به نمایشگرهای بسیار خوبی مجهز هستند و اگر تبلت میانرده خریداری کنید باید به حد متوسط یک صفحه نمایش رضایت بدهید.

بگذارید تا این بخش را هم در قالب یک مثال بهتر توضیح دهم. اگر بخواهیم تب A8 سامسونگ و گلکسی A73 که در بخش بالایی نیز در مورد آن‌ها صحبت کردیم را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که گلکسی A73 یک نمایشگر سوپر امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد و این در حالیست که تب A8 به نمایشگری TFT با نرخ نوسازی 60 هرتز مجهز شده است.

بحث دیگر نیز در مورد رزولوشن و در نتیجه تراکم پیکسلی این دو محصول است. تبلت‌ها چون اندازه‌ی نمایشگر بسیار بزرگ‌تری دارند تراکم پیکسلی در آن‌ها کاهش می‌یابد و شما آسا‌ن‌تر می‌توانید پیکسل‌های موجود در نمایشگر را از فاصله نزدیک تماشا کنید.

در همین مثال بالا A73 رزولوشن 2400×1080 دارد و در نتیجه تراکم 393 پیکسل بر هر اینچ را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد و این در صورتی است که رزولوشن 1920×1200 تب A8 باعث می‌شود تراکم پیکسلی آن به 216 برسد. این تفاوت در تراکم پیکسلی بسیار مشهود است و به سادگی می‌توانیم بگوییم که نمایشگر A73 چه از نظر تراکم پیکسلی و چه از نظر نرخ نوسازی و حتی چه از نظر پنل و فناوری ساخت آن نسبت به تبلت هم قیمت خود برتری دارد.

نمایشگر گوشی کیفیت بالاتری نسبت به تبلت دارد

حتی بهتر است بگوییم که حتی گوشی‌های هوشمند با قیمتی نصف مبلغ این تبلت نیز از نظر کیفیت و نرخ نوسازی شرایط بهتری نسبت به آن دارند. البته این تراکم پیکسلی کمتر در تبلت‌ها به دلیل اندازه‌ی بسیار بزرگ‌تر کاملا طبیعی است و نمی‌توان خیلی این موضوع را ملاک قرار داد اما به طور کلی تبلت‌ها (البته به غیر از تبلت‌های پرچمدار) در زمینه کیفیت نمایشگر و همچنین امکاناتی مثل نرخ نوسازی یک پله از گوشی هم قیمت پایین‌تر قرار می‌گیرند.

در نهایت برای جمع‌بندی این بخش و پاسخ به این سوال که؛ برای دانش آموزان تبلت بهتر است یا گوشی، باید بگوییم که اگر برای شما مهم است که نمایشگر بزرگی داشته باشید تا بتوانید راحت‌تر با آن مطالعه کنید و هر چند مدت یک بار هم حتی به تماشای فیلم و سریال‌های مختلف بنشینید پیشنهاد می‌کنم تبلت را انتخاب کنید. اما در صورتی که برای شما کیفیت نمایشگر و همچنین نرخ نوسازی آن اولویت دارد و مهم‌تر است به طور حتم باید به سراغ گوشی هوشمند بروید.

 

بهترین تبلت برای دانش آموزان کدام است؟ تبلت دانش آموزی

 

در زمینه اسپیکر تبلت بهتره یا گوشی؟

گوشی‌های هوشمند به خصوص در بازه‌ی قیمتی میان‌رده‌ها از اسپیکرهای تکی یا استریو با کیفیت کاملا معمولی استفاده می‌کنند. برای مثال A73 اسپیکرهایی استریو دارد ولی نمی‌توان کیفیت و عملکرد آن را عالی دانست. در این بخش اما تبلت‌ها بسیار قوی‌تر عمل می‌کنند و به دلیل فضای بیشتری که در اختیار سازنده است این محصولات معمولا به اسپیکرهای چهارگانه مجهز می‌شوند. تب A8 چهار اسپیکر با امکان پخش صدای استریو دارد که کیفیت و بلندی آن برای محصولی در این بازه‌ی قیمتی بی‌نظیر است.

در زمینه اسپیکر تبلت بهتره یا گوشی؟

پس اگر بخش اسپیکر، بلندی صدا، وضوح و داشتن صدای استریو و فراگیر برای شما مهم است و بین خرید گوشی یا تبلت مردد هستید بدون شک به سراغ تبلت‌ها بروید تا بتوانید کیفیت صدای بهتری را تجربه کنید.

نرم افزار و رابط کاربری؛ گوشی بهتر است یا تبلت؟

گوشی‌های اپل از iOS و تبلت‌های این شرکت از iPadOs استفاده می‌کنند و این دو در عمل بسیار شبیه به هم هستند و تنها iPadOs برای نمایشگرهای بزرگ‌تر بهینه شده است. در مورد تبلت‌های اندرویدی اما باید گفت دقیقا رابط کاربری و سیستم عاملی مشابه با گوشی‌های هوشند اندرویدی دارند و تفاوتی در این بخش دیده نمی‌شود. به عنوان مثال A73 از One Ui 4 بر پایه‌ی اندروید 12 استفاده می‌کند و نرم افزار در نظر گرفته شده برای تب A8 One Ui 3 بر پایه‌ی اندروید 11 است (به زودی قطعا آپدیت جدید در دسترس قرار می‌گیرد.

البته در استفاده تفاوت‌های کوچکی بین این دو محصول وجود دارد و شرکت‌های سازنده تلاش می‌کنند تا رابط کاربری خود را برای نمایشگرهای بزرگ‌تر بهینه کنند. استفاده از چند برنامه در کنار هم (Floating Windows) و تقسیم نمایشگر به دپ قسمت (Split Screen) در تبلت‌ها بسیار بهتر انجام می‌شود و شما به دلیل داشتن فضای بیشتر راحت‌تر می‌توانید به برنامه‌های مختلف در کنار هم دسترسی داشته باشید.

برای کودکان تبلت بهتر است یا گوشی

البته باید به این موضوع اشاره کنم که یکی از نقاط ضعف تبلت‌های اندرویدی این است که خیلی از برنامه‌ها برای نمایشگرهای بزرگ تبلت‌ها بهینه نشده و همین موضوع باعث می‌شود تجربه‌ی خیلی عالی از این برنامه‌ها نداشته باشید. به طور کلی اگر به دنبال مولتی تسکینگ بهتر هستید تبلت‌ها انتخاب بهتری به نسبت گوشی‌ها به حساب می‌آیند اما اگر برای شما مهم است که برنامه‌ها بیشتر تطابق را با نمایشگر شما داشته باشد گوشی‌ها از این نظر وضعیت بهتری دارند.

 

 

از نظر عملکرد سخت افزاری تبلت بهتره یا گوشی؟

به طور کلی اگر بخواهیم قدرت سخت‌افزاری گوشی و تبلت را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که در اکثر موارد قدرت سخت افزاری گوشی‌های اندرویدی بیشتر از تبلت‌های اندرویدی هم قیمت است. البته این قضیه استثنا هم دارد که در این صورت این مورد نقض می‌شود اما به طور کلی در یک بازه‌ی قیمتی مشخص گوشی‌های هوشمند سخت‌افزار بهتری دارند. به علاوه مقدار رم و حافظه‌ی داخلی آن‌ها نیز بیشتر است.

از نظر عملکرد سخت افزاری تبلت بهتره یا گوشی؟

به عنوان مثال شما با هزینه خرید تب A8 می‌توانید A73 را خریداری کنید. اگر بخواهیم سخت افزار این دو مدل را با هم مقایسه کنیم باید گفت که تراشه به کار رفته برای A8 مدل Unisoc Tiger T618 بوده و تراشه‌ به کار رفته برای A73 اسنپدراگون 778 است. قدرت سخت‌افزاری گلکسی A73 در زمینه پردازشی دو برابر رقیب و از نظر اجرای بازی سه برابر قوی‌تر از رقیب است و این موضوع به وضوح برتری گوشی نسبت به تبلت در بخش سخت افزار را نشان می‌دهد.

در نهایت باید گفت از نظر سخت افزاری فرق تبلت با گوشی این است که اکثر گوشی‌ها نسبت به تبلت‌های هم‌قیمت قدرت سخت افزاری بیشتری دارند و از مقدار حافظه داخلی و رم بالاتری هم استفاده می‌کنند..

موبایل یا تبلت؛ مقایسه باتری!

تبلت‌ها به دلیل اندازه‌ بزرگ‌تر فضای داخلی بیشتری در اختیار سازندگان قرار می‌دهند و به همین دلیل نیز ظرفیت باتری تبلت‌ها بیشتر از گوشی‌های هوشمند است. اما آیا این بیشتر بودن الزاما به معنای شارژدهی بهتر است؟ درست است که تبلت‌ها ظرفیت باتری بیشتری دارند اما فراموش نکنیم که برای سرپا نگه داشتن یک تبلت باتری کار سخت‌تری پیش رو دارد و باید انرژی مورد نیاز نمایشگری به مراتب بزرگ‌تر را تأمین کند.

مقایشه شارژدهی گوشی با تبلت

در بحث شارژدهی باید دو مدل از تبلت و گوشی با هم مقایسه شوند اما اگر بخواهیم کلی بگوییم معمولا شارژدهی تبلت‌ها و گوشی‌ها در اکثر موارد شبیه به هم است و هر دو می‌توانند یک روز کامل شما را همراهی کنند. البته معمولا تبلت‌ها می‌توانند تا 1.5 روز هم شارژدهی داشته باشند و از این نظر کمی بهتر از گوشی‌های هوشمند عمل می‌کنند. در زمینه شارژ شدن در بازه‌ قیمتی میان‌رده معمولا برای هر دو فناوری یکسانی در نظر گرفته می‌شود اما در کل گوشی‌ها فناوری شارژ سریع بهتری دارند.

به عنوان جمع‌بندی باید گفت که تفاوت بسیار زیادی بین این دو محصول دیده نمی‌شود و بخش‌های دیگر را بهتر است مبنای تصمیم‌گیری خود قرار دهید. در واقع فرقی ندارد که گوشی یا تبلت خریداری کنید در هر صورت می‌توانید بین 1 تا 1.5 روز از آن‌ها استفاده کنید.

 

مقایسه ایپدها را در تکنولایف بخوانید:

مقایسه ایپد ایر 4 با ایپد پرو 2021

 

از نظر دوربین گوشی بهتر است یا تبلت؟

از آنجایی که تبلت‌ها اندازه‌ی بسیار بزرگی دارند معمولا برای عکاسی استفاده نمی‌شوند. یعنی تقریبا بسیار شکل عجیب و غریبی دارد که شما بخواهید با یک تبلت 12 اینچی در خیابان عکاسی کنید. به همین دلیل نیز سازندگان تبلت‌ها اصلا تمرکز زیادی به روی بخش دوربین تبلت‌ها ندارند و همین باعث می‌شود کیفیت تصاویر این محصولات تنها در حد عکاسی از یک صفحه کتاب یا اسکن یک مدرک باشد.

از طرفی در گوشی‌های هوشمند دوربین به یکی از ارکان اصلی رقابت مدل‌های مختلف تبدیل شده و حالا گوشی‌های اقتصادی نیز حتی از چهار دوربین استفاده می‌کنند. گوشی‌های هوشمند دوربین‌های بسیار خوبی دارند و همین امر هم باعث شده تا حتی فروش دوربین‌های حرفه‌ای کاهش پیدا کند.

دوربین گوشی‌ها با اختلاف بهتر از تبلت‌ها است

پس به نوعی این قسمت حتی قابل مقایسه نیست؛ چرا که مثلا تب A8 یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد و این در صورتی است که گوشی هم قیمت A73 از چهار دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 108، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی استفاده می‌کند.

به علاوه مثلا برای گوشی‌های هوشند فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس لیزری و … در نظر گرفته می‌شود که به بهبود کیفیت تصاویر کمک می‌کند اما در تبلت‌ها خبری از این موضوع نیست. پس در نهایت اگر بخش دوربین و کیفیت عکس‌ها برای شما مهم است اصلا سراغ تبلت‌ها نروید و به طور حتم گوشی هوشمند را برای خرید انتخاب کنید. اما اگر در حد بسیار ساده می‌خواهید از دوربین بهره ببرید تبلت‌ها نیز می‌توانند کار شما را راه بیندازند.

قابلیت‌های اختصاصی؛ گوشی بهتره یا تبلت؟

یکی از قابلیت‌هایی که باعث می‌شود تبلت‌ها دستگاه‌های بهتری نسبت به گوشی‌های هوشمند باشند لوازم جانبی است که با این لوازم می‌توانید کارها را به نحو ایده‌آل‌تری استفاده کنید. به طور کلی شما به بسیاری از تبلت‌ها می‌توانید کیبورد متصل کنید و یا برای کار با تبلت از قلم استفاده کنید. این ویژگی‌ها در گوشی‌ها وجود ندارد و تنها در گوشی‌هایی چون S22 اولترا، گلکسی زد فولد 4، زد فولد 3 و همچنین گلکسی S21 اولترا می‌توانید از قلم استفاده کنید.

لوازم جانبی و نزدیکی به دنیای لپ تاپ‌ها یکی از برتری‌های تبلت است

به نوعی تبلت‌ها به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که شما به سادگی با اضافه کردن قلم و کیبورد بتوانید از آن‌ها در جایگاه یک لپ تاپ کوچک و سبک استفاده کنید و این ویژگی است که تبلت‌ها را از گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند. پس در نهایت در پاسخ به این سوال که گوشی بهتره یا تبلت، باید بگوییم که از نظر امکانات و لوازم جانبی تبلت‌ها محصولات بهتری هستند و می‌توانند خود را به دنیای لپ تاپ‌ها اضافه کنند.

 

پیشنهاد مطالعه:
تفاوت آیپد با تبلت

 

تبلت یا گوشی؛ مقایسه قیمت!

گوشی و تبلت اختلاف قیمت زیادی با هم ندارند و برای هر دو در بازه‌های قیمتی مختلف می‌توان گزینه‌های بسیار خوب و کاربردی پیدا کرد. پس بنا به گفته‌های بالا در هر بازه‌ی قیمتی که قصد خرید دارید باید انتخاب کنید که تبلت می‌خواهید یا گوشی هوشمند و سپس به سراغ انتخاب مدل بروید.

برای چشم تبلت بهتر است یا گوشی؟

از این نظر تفاوت زیادی بین تبلت و گوشی هوشمند وجود ندارد و هر از قابلیت فیلتر رنگ آبی نمایشگر بهره می‌برند و در هر دو به کمک روشن کردن این قابلیت می‌توان آسیب وارد را تا حد ممکن کاهش داد. البته به طور کلی چون تبلت اندازه‌ی بزرگ‌تری دارد فشار کمتری به چشم‌ها وارد می‌کند و شاید تبلت انتخاب بهتری نسبت به گوشی برای کودکان باشد. پس اگر در ذهن شما هم این سوال مطرح است که برای کودکان تبلت بهتر است یا گوشی باید بگوییم تبلت می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

 

آیا می دانید بهترین صفحه نمایش گوشی برای چشم کدام است؟

 

تفاوت تبلت با فبلت

به گوشی‌های هوشمندی که اندازه نمایشگری نزدیک به تبلت‌ها دارند فبلت می‌گویند. این مفهوم بیشتر قبلا استفاده می‌شد که گوشی‌ها اندازه‌ای کوچک‌تری داشتند و در حال حاضر چون گوشی‌های هوشمند نیز بین 6 تا 7 اینچ هستند فبلت خیلی معنایی ندارد.

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا به مزایای تبلت نسبت به گوشی و همچنین معایب تبلت بپردازیم و به این پرسش پاسخ دهیم که برای کودکان تبلت بهتر است یا گوشی. انتخاب یک محصول بین این دو کار ساده‌ای است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که اولویت‌های خود را مشخص کرده و سپس طبق متن بالا انتخاب کنید که برای این اولویت‌ها تبلت‌ بهتر عمل می‌کند یا گوشی.

اگر دوربین برای شما مهم است و نمایشگر باکیفیت و با امکانات زیاد مثل نرخ نوسازی 90 یا 120 هرتزی می‌خواهید گوشی‌های هوشمند انتخاب بهتری هستند، اما اگر برای شما داشتن نمایشگر بزرگ و داشتن اسپیکرهای باکیفیت و فراگیر و همچنین نزدیک بودن به دنیای لپ تاپ‌ها  اهمیت دارد بهتر است به فکر خرید تبلت باشید.

سوالات متداول

بین تبلت یا گوشی کدام نمایشگر بهتری دارد؟ اگر اهل مطالعه و تماشای فیلم و سریال هستید تبلت بهتر است. اما اگر کیفیت صفحه نمایش و نرخ بروزرسانی تصویر مهم‌تر است مسلما گوشی عملکرد بهتری دارد.

بین موبایل یا تبلت سخت افزار کدامیک قوی‌تر است؟ اگر قیمت را معیار قرار بدهیم و کلی بخواهیم بررسی کنیم عملکرد سخت‌افزاری اکثر گوشی‌ها بهتر از تبلت‌‌هاست.

برای چشم تبلت بهتر است یا گوشی؟ گوشی و تبلت هر دو از قابلیت فیلتر رنگ آبی بهره‌مندند و در هر دو به کمک روشن کردن این قابلیت می‌توان از آسیب به چشم جلوگیری کرد. البته به طور کلی چون تبلت اندازه‌ی بزرگ‌تری دارد فشار کمتری به چشم‌ها وارد می‌کند و شاید تبلت انتخاب بهتری نسبت به گوشی برای کودکان باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. فربد

    سلام.
    برای اجرای فایل های سنگین اکسل و راحتی باز کردن فایل های مربوط به کامپیوتر چه تبلتی پیشنهاد میدین؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فربد

      سلام وقت خوش چقدر بودجه دارید؟
  2. نغمه یزدان کریمی

    سلام
    هنگام خرید تبلت سامسونگ ۸ پلاس آیا ادبتور را هم ارسال می کنید یا نه ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به نغمه یزدان کریمی

      سلام وقت بخیر محتویات درون جعبه محصول ارتباطی با فروشنده نداره و مربوط به شرکت سازنده هست خیر درون جعبه تب اس ۸ پلاس آداپتور نیست اگه منظورتون این مدل هست
  3. محمد

    توی تب لت میشه همه نرم افزار ها رو نصب کرد ؟ فکر می کنم واتساپ رو نمیشه ، درسته ؟ ک
    چه نرم افزار هایی مشکل دارن؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد

      سلام و عرض ادب تبلت‌ها از نظر نرم افزار محدودیتی ندارند و شما می‌تونید برنامه‌هایی که برای گوشی‌ها هست رو به روی این محصولات نصب کنید موفق و پیروز باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%85-%db%8c%d8%a7-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa/
ads
ads