داغ ترین ها :
گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 در راه است

گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 در راه است

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 می‌تواند گوشی تاشو بعدی سامسونگ باشد، اما عرضه آن نزدیک نیست. گوشیS21 در روز 14 ژانویه معرفی شد و سامسونگ به این زودی قصد ندارد پرچمدار خود را عرضه کند و جایگاه سری اس را به خطر بیندازد. با این حال بسیاری از دوستداران تکنولوژی منتظر درز اطلاعات این گوشی سامسونگ بسیار جذاب هستند. اگر شما هم مشتاق دانستن ویژگی‌های گلکسی زد فیلیپ 3 هستید در این مطلب همراه مجله تکنولایف باشید.

از Z Flip 3 چه می دانیم؟

تقریباً می‌دانیم سامسونگ Galaxy Z Flip 3 چه مقدار فضای ذخیره‌سازی دارد، همین‌طور جدیدترین شایعه تاریخ انتشار Samsung Galaxy Z Flip 3 به آغاز ماه جولای یا حدود آن اشاره دارد، بنابراین ممکن است مدتی منتظر بمانیم.
سه سؤال اصلی در مورد این گوشی وجود دارد:
• گلکسی Z Flip 3 چه گوشی‌ای است؟
– گوشی تاشوی سامسونگ که نسخه 3 آن مورد انتظار است
• سامسونگ گلکسی Z Flip 3 کی عرضه می‌شود؟
– اواسط سال 2021
• قیمت گلکسی زد فیلیپ 3 چقدر است؟
– حدود 1380 دلار آمریکا

گلکسی Z Flip 3 چیست؟

گلکسی زد فیلیپ 3 گوشی تاشوی سامسونگ است که نسخه اول آن سال 2020 عرضه شد که موفقیت چندانی به همراه نداشت. دلیل این شکست هزینه بسیار بالا و جدید بودن سبک این گوشی بود که نتوانست اعتماد مردم را به خود جلب کند. نسخه دوم این گوشی همین گلکسی زد فیلیپ 3 است که دلیل این نام‌گذاری هنوز معلوم نیست.
گلکسی زد فیلیپ 3

گلکسی زد فیلیپ 3 کی عرضه می‌شود؟

شایعات زیادی حاکی از آن است که اواخر سال 2021 باید منتظر جانشین Flip Z باشیم. اخیراً (از اوایل فوریه) شنیده شده که ممکن است پنج ماه دیگر عرضه شود یعنی ماه جولای یا همان حوالی. همچنین شایعه شده که ممکن است نسخه جدیدی از One UI سامسونگ را اجرا کند که احتمالاً تا نیمه دوم سال به بازار نمی آید، بنابراین به زودی انتظار این تلفن را نداشته باشید.

قیمت گلکسی Z Flip 3 چقدر است؟

در مورد قیمت، احتمالاً شاهد هزینه‌ای مشابه Galaxy Z Flip اصلی خواهیم بود که با قیمت 1380 دلار/ 1300 پوند/ 1800 دلار استرالیا فروخته شد. امیدوارم سامسونگ روش‌هایی برای کاهش هزینه‌ها انجام داده باشد، زیرا این هزینه برای یک گوشی هوشمند زیاد است و بازهم با شکست مواجه خواهد شد.

گلکسی Z Flip 2 یا Z Flip 3؟

به نظر می‌رسد دلیل تغییر نام‌گذاری این است که G5 Galaxy Z Flip از نظر فنی Z Flip 2 بود، بنابراین این نسخه جدید Z Flip 3 است. علاوه بر این، GalaxyClub اظهار داشت که این شرکت، این کار را انجام می‌دهد تا نسخه‌های Flip را با شماره‌های Fold برابر کند، و Galaxy Z Fold 3 نسخه بعدی در دسته Fold ها است؛ البته این نظر خیلی عاقلانه نیست و نمی تواند دلیل اصلی این نام گذاری باشد.

اخبار گلکسی Z Flip 3 درست است یا خیر؟

برخی از مشخصات Samsung Galaxy Z Flip 3 در فضای مجازی منتشر شده است و شاید شما آن‌ها را دیده باشید، اما فریب نخورید، چرا که آن‌ها رسمی نیستند. در عوض، آن‌ها توسط LetsGoDigital و بر اساس مشخصات و نشت تصویر ساخته شده‌اند تا سعی کنند تصویر روشنی از شکل ظاهری گوشی تاشو به دست آورند.

 

آمورش های مرتبط به گوشی های سامسونگ:

فعال سازی و غیرفعالسازی فست شارژ سامسونگ

 

مشخصات احتمالی از گلکسی Z Flip 3

عکس‌های به بیرون درز کرده از Samsung Galaxy Z Flip 3 نشان می‌دهد که یک صفحه‌نمایش 3 اینچی در خارج از دستگاه و یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی هنگام باز شدن وجود دارد. درحالی‌که صفحه‌نمایش اصلی با اندازه نمایشگر اصلی Flip نسخه اول برابر است، اما Flip فقط دارای صفحه‌نمایش 1.1 اینچی در جلوی دستگاه بود، بنابراین می‌توان شاهد پیشرفت بزرگی در این بخش بود.
این نشت و چندین مورد دیگر نیز می‌گوید Z Flip 3 باتری بزرگ‌تری نسبت به باتری 3300 میلی‌آمپری در Flip خواهد داشت.
همچنین گلکسی زد فیلیپ 3 دارای لولاهای بهتر و نمایشگر باکیفیت‌تر نسبت به نسل قبل خود است، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این کمپانی به دنبال یک گوشی بادوام‌تر است تا بتواند اعتماد کاربران را به دست آورد.

زد فیلیپ 3
در بعضی از اخبار منتشر شده که Samsung Galaxy Z Flip 3 می‌تواند در اندازه‌های ذخیره‌سازی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت باشد، همچنین دارای سیستم‌عامل اندروید 11 است. در برخی شایعات رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی One UI 3.5، با زد فیلیپ 3 منتشر می‌شود. البته شایعه گلکسی Z Flip 3 Lite هم به گوش می‌رسد و امکان دارد سامسونگ برای جذب هرچه بیشتر مخاطب این دسته از گوشی‌های ارزان‌قیمت را تولید کند.

دوربین مجهزتر

در یکی از نسخه‌های گوشی تاشو، دوربین‌های سه‌گانه به‌صورت افقی قرار گرفته‌اند، مشابه Galaxy Z Flip نسخه اول، درحالی‌که نسخه دیگر دارای سنسورهای دوربین به‌صورت عمودی است، مانند سایر تلفن‌های هوشمند سامسونگ. یک دوربین سوم نیز در اختراع ثبت شده وجود دارد که احتمالاً یک لنز تله فوتو است. Galaxy Z Flip از یک دوربین دوتایی تشکیل شده است که شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی اصلی و 12 مگاپیکسلی فوق عریض ساخته شده است، بنابراین این می‌تواند برای گلکسی زد فیلیپ 3 یک پیشرفت اصلی باشد.

دوربین زد فلیپ 3

 

 

آیا سری نوت سامسونگ امسال عرضه می‌شود؟

Galaxy Z Flip در فوریه سال 2020 و Z Flip 5G در آگوست 2020 منتشر شد. اگر سامسونگ برنامه انتشار منظم خود را حفظ می‌کرد، Galaxy Z Flip 3 باید یک سال پس از نسخه اصلی وارد بازار می‌شد، یعنی حدود فوریه 2021. در عوض ادعا می‌شود که این دستگاه پس از Q1 وارد بازار می‌شود و ما انتظار داریم سامسونگ نسخه دستگاهی تاشو در Galaxy Unpacked داشته باشد تا مدل‌های جدید Z Flip و Z Fold را فاش کند. این حتی ممکن است جایگزین رویداد راه‌اندازی شرکت در ماه آگوست شود که نوت به طور سنتی در این زمان اعلام می‌شد.

گلکسی Z Flip 3 برای چه کسانی بهتر است؟

از نظر بسیاری از کاربران، Samsung Galaxy Z Flip 3 از نظر باتری، دوربین و تکنولوژی خواسته‌های بعضی‌ها را برآورده می‌کند و چیزی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد که عالی به نظر می‌رسد. اما برای گیمرها و کاربرانی که قدرت برای‌شان مهم است، Galaxy Z Flip گزینه‌ای است که ممکن است آن‌ها انتخاب نکنند.

عکس گلکسی Z Flip 3

گلکسی Z Flip 3 چه پیشرفتی نسبت به Z Flip نسخه اول و دوم دارد؟

Galaxy Z Flip نسخه اول با مودم 4G دارای پردازندهSnapdragon 855+ ، صفحه نمایش 6.7 اینچی اصلی با رزولوشن 1080 در 2636، صفحه نمایش 1.1 اینچی در جلوی دستگاه با وضوح 112 در 300 و ظرفیت باتری 3300 میلی آمپر، دوربین های پشتی دوگانه 12 مگاپیکسلی، یک دوربین جلو 10 مگاپیکسلی، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی بود.
نسخه 5G به اسنپدراگون 865 پلاس مجهز می‌شود، اما مشخصات دیگر را حفظ می‌کند. مدل بعدی احتمالاً به سخت‌افزار نسل بعدی مجهز خواهد شد، یعنی اسنپدراگون 888 برای Z Flip 3؛ سامسونگ همچنین ممکن است از پردازنده جدید خود یعنی Exynos 2100 استفاده کند.

 

کاربران سامسونگ حتما بخوانند:

راهنمای تنظیمات گوشی سامسونگ

 

در نهایت منتظر چه گوشی‌ باشیم؟

در حال حاضر جزئیات در مورد ویژگی‌های گلکسی زد فیلیپ 3 محدود است، اگرچه نرخ تازه‌سازی 120 هرتز صفحه‌نمایش هم ذکر شده است. با بررسی دو مدل عرضه شده در سال قبل، احتمالاً شاهد یک دستگاه بسیار خوب با آخرین سخت‌افزار موجود در بازار و پشتیبانی از 5G خواهیم بود؛ اما یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه تر که 4G باشد، ممکن است از سخت‌افزار قدیمی برای پایین نگه‌داشتن قیمت استفاده کند.
به نظر شما سامسونگ با ارائه نسخه لایت این گوشی، می‌تواند آینده‌ی گوشی‌ها را تغییر دهد؟ آیا می‌توانیم شاهد استفاده و رواج این سبک از گوشی‌ها در دست کاربران باشیم؟ آیا شما می‌توانید به لولاهای زد فیلیپ اعتماد کنید و 1000 دلار هزینه بپردازید؟
اگر شما هم منتظر این گوشی جذاب و جالب از سامسونگ هستید، با مجله تکنولایف را دنبال کنید تا از به‌روزترین اخبار دنیا با خبر شوید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d9%88%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-z-flip-3-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/
ads
ads