داغ ترین ها :
گوشی ردمی 10 پاور معرفی شد

گوشی ردمی 10 پاور معرفی شد

شیائومی از گوشی ردمی 10 پاور رونمایی کرد. این گوشی یک مدل جذاب‌تر از گوشی ردمی ۱۰ به حساب می‌آید. گوشی ردمی 10 پاور در دو رنگ نارنجی و مشکی راهی بازار می‌شود و قاب پشت آن‌ها از بافت جذابی استفاده می‌کند. یکی دیگر از تفاوت‌ های این گوشی در مقایسه با ردمی ۱۰ افزایش رم آن است. گوشی ردمی 10 پاور مدلی خواهد داشت که ۸ گیگابایت رم دارد. این محصول جدید از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و برای افزایش میزان حافظه داخلی می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید.

رنگ های گوشی ردمی 10 پاور

گوشی ردمی ۱۰ پاور به تراشه اسنپ دراگون 680 مجهز شده و با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌شود. همچنین از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع IPS LCD برای این گوشی استفاده شده که وضوح تصویر آن HD + است و از لایه محافظ گوریلا گلس ۳ هم برخوردار است. دو دوربین پشت برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق دیده می‌شود. دوربین سلفی ردمی ۱۰ پاور هم از حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

اسنپدراگون 680

بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی شیائومی باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. با این حال شارژ عرضه شده به همراه این گوشی ۱۰ واتی است.

مشخصات گوشی ردمی 10 پاور

شیائومی اعلام کرده که قیمت ردمی 10 پاور به ۱۸۲ دلار می‌رسد. این گوشی در کشور هند عرضه می‌شود و نمی‌دانیم که آیا راهی دیگر کشورها می‌شود یا خیر. برخی شایعات می‌گویند گوشی ردمی ۱۰ پاور با نام Poco C40 در کشورهای مختلف عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش ردمی 10 پاور سی

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-10-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads