داغ ترین ها :
گوشی ردمی 10A شیائومی در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شد

گوشی ردمی 10A شیائومی در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شد

گزارش‌های منتشر شده به محصول جدیدی از شیائومی به نام گوشی ردمی 10A اشاره می‌کنند که توانسته تاییدیه سازمان FCC را دریافت کند. اگر از کاربران قدیمی محصولات شیائومی هستید یا اخبار مرتبط با برند محبوب چینی را دنبال می‌کنید، حتما در جریان هستید که سال ۲۰۲۰ گوشی‌های هوشمندی تحت سری Redmi 10 به بازار عرضه شدند. با وجود اینکه مدت زمان زیادی از معرفی این سری گذشته است، اما به نظر می‌رسد به‌زودی عضو جدیدی با شماره مدل 220233L2C راهی بازار چین می‌شود.

 

لیست قیمت تمام گوشی های شیائومی موجود در بازار موبایل: گوشی شیائومی

 

محصول جدید شیائومی که گفته شده ردمی 10A نام دارد در بنچمارک گیک‌بنچ ۴ به چالش کشیده شده و برخی از مشخصات سخت‌افزاری آن در فضای مجازی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد محصول جدید شرکت چینی از تراشه MT6762G استفاده می‌کند؛ تراشه‌ای که درواقع با نام هلیو G25 شناخته می‌شود.

ردمی 10A شیائومی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ است و توانسته در آزمون تک‌هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ امتیاز ۷۹۱ و در آزمون چندهسته‌ای نیز امتیاز ۳۶۳۰ را به دست آورد. مدل جهانی نیز از گوشی جدید برند چینی وجود دارد که برخوردار از شماره مدل 220233L2G خواهد بود.

در فهرستی که سازمان FCC منتشر کرده، ردمی 10A شیائومی در چهار مدل از نظر حافظه‌ها راهی بازار می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • ۲ گیگابایت حافظه رم با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
  • ۳ گیگابایت حافظه رم با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
  • ۳ گیگابایت حافظه رم با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی
  • ۴ گیگابایت حافظه رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی

آنچه در متن گزارش آمده، اشاره دارد که ردمی 10A مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود و از رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده خواهد کرد. در پنل پشتی این دستگاه از ماژولی دوگانه استفاده شده که متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگری می‌شود. البته هنوز مشخص نیست دوربین ۲ مگاپیکسلی از چه امکاناتی برخوردار خواهد بود.

گیکبنچ گوشی ردمی 10a

از مشخصات دیگر محصول جدید شیائومی می‌توان به پشتیبانی از مودم LTE، ارتباطات Wi-Fi و حسگر اسکنر اثر انگشت با جایگاه فیزیکی اشاره کرد. گوشی ردمی 10A توانسته تاییدیه سازمان FCC را دریافت کند و این یعنی زمان بسیار کمی به زمان رونمایی آن باقی مانده است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-10a-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%86%da%86%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%da%af%db%8c%da%a9%d8%a8%d9%86%da%86/
ads
ads