داغ ترین ها :
گوشی ریلمی C31 معرفی شد

گوشی ریلمی C31 معرفی شد

پس از لو رفتن مشخصات گوشی ریلمی C31، شرکت ریلمی این گوشی را رسما معرفی کرد. این گوشی هوشمند جدید ریلمی با تراشه Unisoc T612 راهی بازار می‌شود. ریلمی برای گوشی ریلمی C31 از اندروید ۱۱ و رابط کاربری Realme UI R Edition استفاده کرده است. مشخص نیست که چرا شرکت ریلمی از اندروید ۱۲ روی این گوشی استفاده نکرده. به گفته شرکت ریلمی، این گوشی هوشمند جدید در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین مشخص شد که این گوشی هوشمند از کارت حافظه تا ۱ ترابایت پشتیبانی می‌کند. پس اگر با کمبود حافظه داخلی مواجه شدید، می‌توانید از کارت حافظه کمک بگیرید.

 

لیست امروز گوشی های ریلمی و آفرهای ویژه خرید آنرا در سایت تکنولایف ببنید: موبایل Realme

 

گوشی ریلمی C31 از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر HD+ استفاده می‌کند. یک ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش دیده می‌شود که داخل آن دوربین سلفی با حسگر ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پشت گوشی هم دوربین اصلی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره و عکاسی ماکرو هم در کنار دوربین اصلی دیده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توانیم به حسگر تشخیص انگشت که در روی لبه روی قرار گرفته اشاره کنیم. ریلمی C31 از جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا پشتیبانی می‌کند و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با پورت micro-USB شارژ می‌شود.

ضخامت گوشی ریلمی C31 به ۸.۴ میلی‌متر می‌رسد و در دو رنگ راهی بازار می‌شود. این دو رنگ مشکی و نقره‌ای خواهند بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده مدلی که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۱۱۰ دلار راهی بازار می‌شود و مدلی که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند هم با قیمت ۱۲۰ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. به گفته شرکت ریلمی این گوشی هوشمند هفته آینده راهی بازار می‌شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات realme:
گوشی ریلمی GT Neo3 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-c31-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads