داغ ترین ها :
گوشی ریلمی Q5i معرفی شد

گوشی ریلمی Q5i معرفی شد

در حالی که شرکت ریلمی اعلام کرده بود که می‌خواهد در تاریخ ۲۰ آوریل یا ۳۱ فروردین ماه گوشی‌های سری ریملی Q5 را معرف کند، این شرکت امروز مشخصات گوشی ریلمی Q5i را منتشر کرد. این گوشی میان رده به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک مجهز شده و در مدل‌هایی راهی بازار می‌شوند که ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند.

 

تکنولایف فروشگاه گوشی های ریلمی با گارانتی معتبر و امکان ارسال به سراسر ایران است.

 

ریلمی Q5i

گوشی ریلمی Q5i به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED مجهز شده و وضوح تصویر Full HD + را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش هم ۹۰ هرتز خواهد بود. روی صفحه نمایش این گوشی یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود که روی آن دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پشت این گوشی هم دوربین‌های پشت دیده می‌شوند. دوربین اصلی حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم دوربینی با حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی ریلمی Q5i با باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۳ وات راهی بازار می‌شود. از نظر نرم افزاری هم باید به این موضوع اشاره کنیم که جدیدترین محصول ریلمی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری Realme UI 3 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

تلویزیون جدید ریلمی چه مشخصاتی خواهد داشت:
مشخصات ریلمی Smart TV X فاش شد

 

ریلمی Q5i

گوشی Realme Q5i در رنگ‌های آبی و مشکی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. ریلمی به قیمت این گوشی اشاره کرده است. گوشی ریلمی Q5i با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت نزدیک به ۱۸۸ دلار عرضه می‌شود. این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت ۲۰۴ دلار راهی بازار می‌شود. پیش فروش این گوشی هم شروع شده است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-q5i-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads