داغ ترین ها :
منتظر سه گوشی ساده جدید از موتورولا باشید

منتظر سه گوشی ساده جدید از موتورولا باشید

گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که اگر صحت داشته باشند انتظار می‌رود به زودی سه گوشی ساده و اقتصادی جدید موتورولا با نام‌های موتو A50 ،A10 و A70 به بازار مناطق مختلف دنیا راه یابند.

 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی موتورولا به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

موتورولا از شرکت‌هایی است که گوشی‌های هوشمندی در رده‌های مختلف می‌سازد. درواقع فرقی نمی‌کند به کدام دسته از تلفن‌های هوشمند نگاهی بیندازید، حتما به مدل‌هایی از محصولات موتورولا برخورد خواهید کرد که البته قیمت رقابتی و مشخصات سخت‌افزاری درخور توجهی دارند.

در این بین، گزارش‌هایی وجود دارد که به‌زودی سه گوشی اقتصادی جدید موتورولا معرفی و سپس روانه‌ی بازار خواهند شد. گوشی‌های هوشمندی که انتظارمی‌رود از نام‌های موتو A10، A50 و A70 برخوردار باشند و از مشخصاتی مانند باتری ۱۷۵۰ میلی‌آمپرساعت، درگاهی برای اتصال دو سیم کارت و گارانتی دو ساله‌ی تعویض قطعات بهره ببرند.

گوشی اقتصادی جدید موتورولا موتو A10

موتورولا موتو A10

گوشی اقتصادی جدید موتورولا با نام موتو A10 از تراشه‌ی MT6261D مدیاتک استفاده می‌کند که البته از این تراشه در مدل موتو A50 نیز به کار گرفته خواهد شد. هر دو مدل دارای صفحه‌نمایش ۱.۸ اینچی رنگی هستند و همچنین از دکمه‌های فیزیکی استفاده می‌کنند.

گوشی اقتصادی جدید موتورولا موتو A50

موتورولا موتو A50

کاربر می‌تواند به درگاه کارت حافظه‌ی microSD نیز دسترسی داشته باشد و حافظه را تا سقف ۳۲ گیگابایت افزایش دهد. علاوه بر کارت حافظه، کاربر به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز دسترسی دارد تا بتواند هدفون خود را به دستگاه متصل کرده و از تجربه‌ی پخش موسیقی لذت ببرد.

گوشی ساده جدید موتورولا موتو A70

موتورولا موتو A70

در موتو A10 خبری از دوربین نخواهد بود؛ اما موتو A50 دارای دوربینی در پنل پشتی خواهد بود. موتو A70 از برخی جنبه‌ها شبیه به A50 است، البته با این تفاوت که صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر یعنی ۲.۴ اینچی دارد. علاوه بر آن، تراشه‌ای ساخت شرکت Unisoc نیز به موتو A70 افزوده می‌شود تا توان پردازشی بالاتری نسبت به مدل‌های پایین‌رده‌تر داشته باشد.

باقی مشخصات میان موتو A70 و A50 کاملا مشترک هستند که شامل تراشه‌ی رادیو‌ی بی‌سیم FM، امکان ضبط صدا و موارد دیگر می‌شوند. موتو A10 انتظار می‌رود با قیمتی معادل ۲۰ دلار روانه‌ی بازار شود. دو مدل دیگر یعنی موتو A50 و A70 نیز دارای برچسب قیمتی کمتر از ۲۵ دلار خواهند بود.

 

آخرین لیست از بهترین گوشی های دکمه ای را در مطلب زیر بخوانید:
بهترین گوشی دکمه ای بدون دوربین

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7/
ads
ads