داغ ترین ها :
گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 4 با تراشه جدید راهی بازار نمی‌شود

گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 4 با تراشه جدید راهی بازار نمی‌شود

امروز اطلاعات جدیدی از گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ در بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شد. بر اساس اطلاعاتی که از گیک‌بنچ کسب شده، گوشی جدید سونی با شماره مدل XQ-CT54 شناخته می‌شود و با تراشه جدیدی هم راهی بازار نمی‌شود. با توجه به گیک‌بنچ این تراشه با نام Taro شناخته می‌شود. Taro اسم رمزی بود که برای تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ در نظر گرفته شده بود. البته برخی شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ پلاس در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. البته به نظر می‌رسد که دیگر خبری از اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ پلاس در گوشی جدید سونی نیست.

 

تکنولایف مرجع معتبر برای خرید گوشی موبایل از تمام برندهای موجود در ایران است.

 

با توجه به اطلاعاتی که در گیک‌بنچ ثبت شده، این گوشی در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۲۰۴ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۳۳۵۲ را کسب کرده است. این امتیازها دقیقا در محدوده امتیازهای تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ است. مدل پلاس این تراشه از سرعت کلاک کمتری برخوردار است تا مشکل تولید گرمای تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ را تکرار نکند. مدل پلاس از نظر عملکرد فراتر از مدل قبلی نمی‌رود.

در اطلاعات فاش شده از سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ به ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۲ هم اشاره شده است. این گوشی احتمالا مدل دیگری با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت.

مدل XQ-CT54 احتمالا در کشور اروپا عرضه می‌شود. البته دو مدل دیگر با نام‌های XQ-CT72 و XQ-CQ72 هم در آبان ماه گذشته در سازمان EEC یا Eurasian Economic Commission لیست شده بودند. به نظر می‌رسد که مدل XQ-CT54 و XQ-CT64 در کشور آمریکا عرضه می‌شوند و از سیم‌کارت الکترونیکی استفاده خواهند کرد.

برخی گزارش ها به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ دوربین فوق العاده‌ای دارد و به همین دلیل قیمت این محصول ۶ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت. گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ هم با قیمت بالایی راهی بازار شده بود و با قیمت ۱۲۹۹ دلار در اختیار علاقه مندان قرار گرفت. اگر شایعات صحت داشته باشند، این گوشی با قیمتی نزدیک به ۱۸۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و باتری آن هم به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. همچنین دکمه حسگر تشخیص اثر انگشت و جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد.

از آنجایی که این گوش در سازمان EEC و گیک‌بنچ لیست شده، باید به زودی شاهد معرفی آن باشیم. این احتمال وجود دارد که سونی گوشی اکسپریا جدید خودش را در ماه می معرفی کند. پس از موجود شدن، شما می‌توانید این گوشی را از فروشگاه اینترنتی تکنولایف خریداری کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-1-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-4/
ads
ads