داغ ترین ها :
گوشی شیائومی ردمی 10C با صفحه نمایش 6.71 اینچی و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی شیائومی ردمی 10C با صفحه نمایش 6.71 اینچی و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی عضو جدیدی از خانواده ردمی ۱۰ را معرفی کرد که شیائومی ردمی 10C نام دارد. این گوشی هوشمند جدید از صفحه نمایشی با ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند و روی قاب پشتی این گوشی هم دو دوربین پشت به همراه حسگر تشخیص اثر انگشت قرار گرفته است. این گوشی هوشمند شیائومی به عنوان جایگزین ردمی 9C شناخته می‌شود که سال گذشته راهی بازار شه بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ردمی 9C به یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی هم تبدیل شد، چرا که قیمت بسیار مناسبی داشت.

 

لیست جدیدترین گوشی های موبایل شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت موبایل شیائومی

 

مشخصات سخت افزاری رمی 10C

گوشی ردمی 10C شیائومی از صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی LCD استفاده می‌کند. با این حال هنوز نمی‌دانیم که صفحه نمایش از وضوح تصویر HD+ یا Full HD+ پشتیبانی می‌کند یا خیر. از طرف دیگر مشخص شد که این گوشی هوشمند با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند می‌توانیم به استفاده از تراشه اسنپ دراگون 680 اشاره کنیم. این گوشی از ۴ گیگابایت رم LPDDR4x استفاده می‌کند و در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۶۳ گیگابایت و یک مدل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. اگر به حافظه داخلی بیشتری هم نیاز داشتید می‌توانید از کارت حافظه microSD روی این گوشی هوشمند استفاده کنید. شیائومی برای گوشی ردمی 10C از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ سریع ۱۰ وات استفاده می‌کند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که ردمی 10C از دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در پشت این گوشی هم یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید. در کنار دوربین اصلی هم یک دوربین دو مگاپیکسلی قرار گرفته است. درباره دوربین دوم این گوشی هم اطلاعاتی بیشتری منتشر نشده و باید منتظر باشیم و ببینیم که با بررسی‌های گوشی به چه اطلاعاتی دست پیدا می‌کنیم.

 

خرید گوشی ردمی 10c با حافظه 128 و رم 4 گیگابایت

 

قیمت شیائومی ردمی 10C

گوشی ردمی 10C در سه رنگ مشکی و آبی و سبز راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به ۱۸۸ دلار قیمت خواهد داشت. مدل دیگر که ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داد هم با قیمت ۲۰۹ دلار راهی بازار می‌شود.

قیمت گوشی شیائومی Redmi 10c

شایعات می‌گویند که گوشی ردمی 10C مدل ریبرند شده گوشی ردمی 10 به حساب می‌آید. البته گروهی دیگر می‌گویند که این گوشی می‌توان با عنوان Poco C4 هم راهی بازار شود. این گوشی هوشمند در ماه مارس یا آوریل وارد بازار می‌شوند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-10c/
ads
ads