داغ ترین ها :
تصاویر جدید از قاب نوکیا 9، دوربین پنج گانه در قسمت پشتی را تائید می کند

تصاویر جدید از قاب نوکیا 9، دوربین پنج گانه در قسمت پشتی را تائید می کند

کمتر از سه روز پیش کمپانی HMD به صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ 5 دسامبر، رویدادی را در شهر دبی برگزار خواهد کرد که در طی آن سه گوشی هوشمند جدید را معرفی خواهد کرد. در حال حاضر حدث و گمان ها در رابطه با گوشی هایی که معرفی خواهند شد بسیار است اما موضوعی که اکثر کارشناسان بر آن اتفاق نظر دارند، معرفی پرچمدار این کمپانی است که نوکیا 9 نام دارد. اطلاعاتی که در گذشته در رابطه با این گوشی هوشمند درز کرده بود خبر از دوربین پنج گانه در این گوشی را می دهد که اخبار زیادی در رابطه با آن منتشر شده است. حال امروز نیز عکس هایی از قاب این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است که پنج گانه بودن دوربین را تائید می کند.

با نگاه به قاب ها می بینیم که در قسمت بالایی، هفت جایگاه تعبیه شده است که پنج جایگاه متعلق به سنسور ها بوده و یکی دیگر متعلق به فلاش می باشد. اما در رابطه با جایگاه هفتم اخبار دقیقی منتشر نشده است و در حال حاضر کاربرد آن مشخص نیست. در رابطه با دیگر اطلاعاتی که پیشتر از این گوشی هوشمند درز کرده است، می توان به صفحه نمایش در سایز ۵٫۹ اینچ و کیفیت رزولوشن  QHD اشاره کرد. این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ قدرت می گیرد و رم آن ۸ گیگابایت خواهد بود. قیمت گوشی نوکیا برای خرید در سایت موجود است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-9-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%be%d9%86%d8%ac-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87/
ads
ads