داغ ترین ها :
گوشی های سری Axon 40 با تراشه امنیتی اختصاصی معرفی خواهند شد

گوشی های سری Axon 40 با تراشه امنیتی اختصاصی معرفی خواهند شد

کمپانی ZTE تصمیم دارد در هفته آینده از گوشی‌های سری Axon 40 خود رونمایی کند و احتمالا شاهد سه مدل جدید با نام‌های Axon 40 Pro، Axon 40 و Axon 40 Ultra خواهیم بود. مدل اصلی به لطف فناوری نسل سوم و سنسور درون نمایشگر با طراحی تمام صفحه عرضه خواهد شد و این در حالی است که مدل اولترا مجهز به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل در بخش عقب بوده و در نهایت مدل پرو با سنسور اصلی 100 مگاپیکسل معرفی خواهد شد. این کمپانی تایید کرده است که سری جدید مجهز به یک تراشه امنیتی تعیین شده بوده که می‌تواند حفاظت از سخت افزار را به سطح‌های بالاتر ارتقا دهد.

 

لیست قیمت امروز گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف دنبال کنید: گوشی

 

مشخصات گوشی های سری Axon 40

احتمالا کمپانی ZTE قصد دارد از سنسور ISOCELL HM2 در آکسون 40 پرو استفاده کند. این تولیدکننده کره‌ای تنها شرکتی است که قادر به تولید پلتفرم‌های تصویر موبایل با وضوح بالا بوده و HM2 هم آخرین نسخه تولید شده آن به حساب می‌آید.

اندازه سنسور 1.33/1 اینچ بوده و از PDAF، لیزر AF و OIS پشتیبانی می‌کند. ما انتظار داریم تمام فناوری‌های ذکرشده را در آکسون 40 پرو مشاهده کنیم. همچنین این تصویر شش لایه را در برابر سنسورهای واقعی نشان می‌دهد که بدین معنا است یک لنز 6P مناسب با دیافراگم f/1.8 خواهد بود.

توجه داشته باشید که ZTE هم برای نخستین بار در حال استفاده از این تراشه امنیتی در گوشی های سری Axon 40 است. با این که جزئیات بیشتری درباره این تراشه امنیتی در دسترس قرار ندارد، اما می‌توان گفت اطلاعات حساس زیادی همانند اسکنر اثر انگشت، رمز عبور و اطلاعات کارت‌های اعتباری را در خود جای خواهد داد؛ بنابراین در فضای ذخیره‌سازی داخلی هیچ مکان غیرایمنی در برابر حمله‌های گوناگون وجود ندارد. جزئیات بیشتری پیرامون گوشی‌های جدید ZTE تا هفته آینده فاش خواهد شد، اما ما انتظار داریم که ZTE ویژگی‌های بیشتر را در روزهای نزدیک به برگزاری رویداد مخصوص خود منتشر کند.

 

آخرین اخبار روز تکنولوژی را از تکنولایف دنبال کنید:
گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 با رنگ‌های جدید عرضه خواهند شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c-axon-40-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%db%8c/
ads
ads