داغ ترین ها :
گوشی هواوی میت 50 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد

گوشی هواوی میت 50 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد

شرکت هواوی امروز رده بالای میت 50 را در مدل‌های Mate 50، Mate 50 Pro و Mate 50 RS Porsche Desing معرفی کرد. در این میان مشخص شد که گوشی میت 50 پرو از دوربین‌‌های پریسکوپ و تله‌فوتو ماکرو بهره می‌برد؛ اما قبل از هر چیز بهتر است به ویژگی‌های اصلی این گوشی‌ها اشاره کنیم.

هر سه مدل از میت 50 با تراشه اسنپ دراگون ۸ پلاس نسل ۱ راهی بازار می‌شوند و در کمال تعجب از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کنند که این اتفاق به واسطه تحریم‌های آمریکا علیه هواوی رخ داده است.

 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی های هواوی روی لینک روبرو بزنید: قیمت گوشی هواوی

 

رنگ‌های میت 50 پرو

گوشی هواوی میت 50 پرو

گوشی هواوی میت 50 پرو مدلی دارد که میزان حافظه داخلی آن به ۵۱۲ گیگابایت می‌رسد و حتی از کارت حافظه NM تا ۲۵۶ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای میت ۵۰ پرو به ۶٫۷۴ اینچ می‌رسد. صفحه نمایشی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این صفحه نمایش از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و وضوح تصویر آن به ۱۲۱۲ در ۲۶۱۶ پیکسل می‌رسد. این وضوح تصویر عجیب به واسطه استفاده از ناچ بزرگ در صفحه نمایش ایجاد شده است.

صفحه نمایش میت 50

از نظر دوربین باید به این موضوع اشاره کنیم که هواوی میت 50 پرو از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که OIS هم و لرزش‌گیر شش‌جهته دارد. در کنار دوربین اصلی از دوربین اولتراواید با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده  و یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با OIS هم دارد. دوربین تله‌فوتو از حسگر RYYB استفاده می‌کند که می‌تواند امکان زوم تا ۲۰۰ برابر به‌صورت هیبریدی را پیش روی کاربران قرار دهد. زوم اپتیکال این دوربین هم به ۳٫۵ برابر می‌رسد.

حسگر ۱۰ کاناله چند طیفی میت 50

سیستم دوربین‌های این گوشی از حسگر ۱۰ کاناله چند طیفی و فوکوس خودکار استفاده می‌کنند. باید به این موضوع اشاره کنیم که میت 50 مدل RS Porsche Desing به دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین تله‌فوتو ماکرو هم دارد.

در جلوی این گوشی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید که به حسگر سه‌بعدی ToF مجهز شده که برای تشخیص چهره و باز کردن قفل گوشی به کار گرفته می‌شود.

دوربین میت 50

این گوشی هواوی به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع ۶۶ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی از سیستم پیشرفته‌ای برای باتری استفاده می‌کند که باعث می‌شود در هر سه ساعت تنها یک درصد از ظرفیت باتری کم شود.

گوشی میت 50 در رنگ‌های آبی، نارنجی، نقره‌ای، مشکی و بنفش راهی بازار می‌شود. دو مدل هم با قاب چرمی و شیشه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گوشی Mate 50 RS هم در رنگ‌های آبی و بنفش و مشکی عرضه می‌شود.

یکی از ویژگی‌های جذابی که روی گوشی میت ۵۰ مشاهده می‌کنید، ارتباط ماهواره‌ای است با ماهواره Beidou Satellite Message 3 برقرار می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که بدون داشتن شبکه موبایل بتوانید پیام و لوکیشن خودتان را ارسال کنید.

ارتباط ماهواره‌ای میت 50

 

بررسی همین گوشی هواوی را در وبلاگ ما بخوانید:

بررسی هواوی میت 50 پرو

 

گوشی هواوی میت 50

مدل معمولی گوشی میت 50 به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی OLED مجهز شده که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد و وضو تصویر آن همانند مدل پرو است. این صفحه نمایش هم رنگ‌های ۱۰ بیتی پخش می‌شود. دوربین اولتراواید این مدل همانند گوشی پرو است، اما دوربین تله‌فوتو آن از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که زوم ۵ برابر دارد.

میت ۵۰ به باتری ۴۴۶۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده  که از همان تکنولوژی‌های شارژ میت پرو استفاده می‌کند. رنگ‌های این گوشی هم دقیقا مانند مدل پرو است و با سیستم عامل HarmonyOS 3 راهی بازار می‌شود.

میت 50 پورشه دیزاین

قیمت میت 50

گوشی میت ۵۰ پرو با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۸۰ دلار راهی بازار می‌شود. مدل غیر پرو با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۷۲۰ دلار قیمت دارد. میت ۵۰ مدل RS هم با قیمت ۱۸۷۰ دلار راهی بازار خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه نسخه جهانی این گوشی مشخص نشده است. این گوشی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کنند و شبکه 5G هم ندارند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%aa-50-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads