داغ ترین ها :
اولین اطلاعات از گوشی هواوی P50E فاش شد

اولین اطلاعات از گوشی هواوی P50E فاش شد

گوشی هواوی P50E در تاریخ ۲۵ اسفند ماه معرفی خواهد شد. البته به نظر می‌رسد که در کنار این گوشی هوشمند جدید شاهد معرفی محصولات دیگری هم خواهیم بود. به احتمال زیاد در تاریخ ۲۵ اسفند ماه شاهد معرفی تبلت Mate Pad Paper Ink، مدل جدید بلندگوهای Sound Joy و محصولات دیگر خواهیم بود. در حالی که چند روز بیشتر به معرفی این محصول باقی نمانده، اولین اطلاعات از گوشی هواوی P50E منتشر شد. قیمت انواع گوشی هواوی را می توانید از طریق سایت تکنولایف دنبال کنید.

اولین چیزی که باید به آن اشاره کنیم این است که گوشی هواوی P50E با تراشه اسنپ دراگون 778G 4G راهی بازار می‌شود. نسخه 5G این تراشه در سال ۲۰۲۱ بسیار محبوب شد و روی بسیاری از گوشی‌های میان‌رده بازار قرار گرفت و برای سال ۲۰۲۲ هم عملکرد بدی ندارد؛ اما هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا مجبور به استفاده از نسخه 4G این تراشه شده است.

از نظر طراحی هم باید به این موضوع اشاره کنیم که هواوی P50E شباهت زیادی به گوشی هواوی P50 دارد که در ماه جولای ۲۰۲۱ معرفی شده بود. هواوی P50 یک محصول پریمیوم به حساب می‌آید که دوربین‌های آن داخل دو حلقه مختلف قرار گرفته‌اند. در واقع هر حلقه میزبان چندین دوربین بود.

گوشی هواوی P50E باید یک محصول خوش قیمت در میان گوشی‌های میان رده باشد. شایعات می‌گویند که این گوشی احتمالا با قیمتی نزدیک به ۶۳۰ دلار در کشور چین عرضه می‌شود. البته که گوشی P50 با قیمت ۷۱۰ دلار راهی بازار شده بود. این گوشی از تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ نسخه 4G استفاده می‌کرد. گوشی P50 Pro هم در دو مدل راهی بازار شد. یک مدل از تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ نسخه 4G  استفاده می‌کرد و مدل دوم هم از تراشه Kirin 900  نسخه 4G کمک می‌گرفت.

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که هیچ کدام از گوشی‌های سری P50 از 5G پشتیبانی نخواهند کرد. با این حال یکی از مدیران هواوی به این موضوع اشاره کرد که کاربران همچنان می‌توانند تجربه شبکه‌ای فوق‌العاده‌ای را با سری P50 تجربه کنند چرا که ترکیب شبکه 4G با وای-فای ۶ و هوش مصنوعی عالی به نظر می‌رسد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-p50e/
ads
ads