داغ ترین ها :
گوشی وان پلاس 9RT با قیمت زیر 600 دلار معرفی شد

گوشی وان پلاس 9RT با قیمت زیر 600 دلار معرفی شد

شرکت وان پلاس مدتی پیش اعلام کرد که قصد ندارد امسال مدل T گوشی‌های خودش را معرفی کند. پس احتمالا این شرکت امسال گوشی وان پلاس 9T را راهی بازار نمی‌کند. در عوض این شرکت گوشی وان پلاس 9TR را معرفی کرد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این گوشی استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 888 است. این گوشی در مدل‌هایی راهی بازار می‌شود که از ۸ و ۱۲ گیکابایت رم LPDDR5 استفاده می‌کنند و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند. نوع حافظه داخلی این گوشی وان پلاس هم USF 3.1 خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های گوشی وان پلاس 9RT می‌توان به صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی اشاره کرد. صفحه نمایش OLED این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. همچنین مشخص شده که نرخ نمونه برداری اثرانگشت این صفحه نمایش هم به ۶۰۰ هرتز می‌رسد.

شرکت وان پلاس اعلام کرد که گوشی وان پلاس 9RT از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در مدت زمان ۲۹ دقیقه می‌توان تمام ظرفیت باتری را شارژ کرد.

وان پلاس 9RT

وان پلاس 9RT و سایر ویژگی‌های آن

گوشی وان پلاس 9RT به دوربینی با حسکر ۵۰ مگاپیکسل مجهز شده که نور بیشتری جذب می‌کند و به نظر می‌رسد که در نور شب عملکرد بهتری در مقایسه با گوشی‌های قبلی وان پلاس خواهد داشت.

یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولتراواید که می‌تواند با زاویه ۱۲۳ درجه عکاسی کند هم روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین بعدی وان پلاس 9RT هم ماکرو است که از حسگر ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود که به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایش قرار گرفته است.

این گوشی وان پلاس با رابط کاربری Color OS 12 و سیستم عامل اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به ۵۱۲ دلار می‌رسد. مدل دیگری از این گوشی که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۵۴۳ دلار راهی بازار می‌شود. مدل آخر این گوشی هم که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم ۵۹۰ یورو قیمت دارد.

 

آخرین اخبار از محصولات وان پلاس:

هدفون OnePlus Buds Z2 ماه بعد منتشر خواهد شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-9rt/
ads
ads