داغ ترین ها :
گوشی Oppo A36 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اسنپ‌دراگون ۶۸۰ معرفی شد

گوشی Oppo A36 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اسنپ‌دراگون ۶۸۰ معرفی شد

شرکت اوپو امروز گوشی جدیدی به نام گوشی Oppo A36 را معرفی کرد. این گوشی که با قیمت مناسب و اقتصادی راهی بازار می‌شود به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۰ مجهز شده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند.

 

متنوع ترین لیست گوشی های هوشمند را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

گوشی اوپو A36 به صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی LCD مجهز شده است. نرخ نوسازی صفحه نمایش هم به ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری اثر انگشت آن هم به ۱۸۰ هرتز می‌رسد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این صفحه نمایش وضوح تصویر 720p را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. روی لبه بالا سمت چپ گوشی هم دوربین سلفی را مشاهده می‌کنید که به حسگر ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

در پشت گوشی اوپو A36 دو دوربین پشت را مشاهده می‌کنید و به همین دلیل این گوشی هوشمند شباهت زیادی به گوشی Reno 7 پیدا کرده است. دو دوربین به شکل دو دایره بزرگ به‌صورت عمودی روی ماژول دوربین قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی این گوشی به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین دوم هم از حسگر ۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌‌های پرتره استفاده می‌کند.

گوشی Oppo A36 به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند با رابط کاربری ColorOS 11 و اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های مهم گوشی اوپو A36 می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۱۰ واتی اشاره کنیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی راهی بازار می‌شود. قیمت Oppo A36 هم ۲۵۰ دلار اعلام شده است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-oppo-a36-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads