داغ ترین ها :
گوشی S22 اولترا مدل 1 ترابایتی تنها در برخی از بازارهای دنیا عرضه می‌شود

گوشی S22 اولترا مدل 1 ترابایتی تنها در برخی از بازارهای دنیا عرضه می‌شود

گزارش‌هایی وجود دارد که مدل ۱ ترابایتی گوشی S22 اولترا سامسونگ که مدل پریمیوم سری گلکسی S22 محسوب می‌شود تنها برای برخی از بازارهای دنیا عرضه خواهد شد.

سامسونگ در نظر دارد ۹ فوریه (۲۰ بهمن) جدیدترین محصولات خود را معرفی کند که شامل گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S22 و تبلت‌های سری گلکسی تب S8 می‌شود. آنچه مشخص است در بیستم بهمن اتفاق بزرگی رخ خواهد داد و شرکت کره‌ای در نظر دارد طرفداران خود را با سورپرایزهای مختلف غافل‌گیر کند.

 

لیست قیمت امروز گوشی های سامسونگ را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت موبایل سامسونگ

 

در هر صورت، انتشار گزارش‌ها تمامی ندارد. تاکنون اطلاعات بسیاری از محصولات در دست ساخت سامسونگ منتشر شده که مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های طراحی ظاهری آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. سری گوشی S22 شامل سه مدل خواهند شد که مدل پریمیوم این سری، گلکسی S22 اولترا نام خواهد داشت.

گلکسی S22 اولترا از نظر ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی انتظار می‌رود در مدل‌های مختلف روانه بازار شود که گویا یکی از این مدل‌ها از ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی استفاده می‌کند. در متن گزارش‌ها آمده که مدل یک ترابایتی تنها در برخی از بازارهای دنیا عرضه می‌شود.

درواقع اگر علاقه‌مند به خرید گوشی S22 اولترا با حافظه داخلی ۱ ترابایتی هستید تنها می‌توانید آن را در بازار کره جنوبی و چین خریداری کنید. چندی پیش گفته شد که مدل ۱ ترابایتی به بازار اروپا نیز عرضه می‌شود، اما گزارش‌های منتشر شده صحت چنین موضوعی را تایید نمی‌کنند. در این بین گفته نشده که مدل ۱ ترابایتی گلکسی اس ۲۲ اولترا آیا راهی بازارهای دیگر دنیا مانند خاورمیانه یا ایالات متحده می‌شود یا خیر.

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی S22 اولترا سامسونگ

گوشی S22 اولترا دارای صفحه‌نمایشی ۶.۸ اینچی با پنل Dynamic AMOLED 2X است که از وضوح تصویر +QHD استفاده می‌کند. محصول شرکت سامسونگ نه‌تنها قادر است از محتوای +HDR10 پشتیبانی کند، بلکه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ روشنایی ۱۷۵۰ نیت را ارائه می‌دهد.

در دل دستگاه بسته به بازار مدنظر یکی از دو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ قرار می‌گیرد. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که مناطق بیشتری از دنیا به نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز می‌شود. در گذشته اصولا نسخه برخوردار از تراشه اسنپدراگون تنها برای بازار ایالات متحده، چین و کره جنوبی در نظر گرفته می‌شد، اما انتظار می‌رود بازارهای مدنظر افزایش یابد.

در پنل پشتی پرچم‌دار پریمیوم سامسونگ، ماژول دوربینی چهارگانه قرار گرفته که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و f/4.9 استفاده می‌کند.

محصول شرکت کره‌ای قادر است ویدئوهایی با فرمت 8K در حالت Super HDR ضبط کند. گلکسی S22 اولترا مانند مدل‌های دیگر سری از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI استفاده خواهد کرد و مجهز خواهد شد به باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت که امکان شارژ ۴۵ وات آن وجود دارد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-s22-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d8%af%d9%84-1-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%86%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%ae/
ads
ads