داغ ترین ها :
گوگل آخرین نسخه بتا از اندروید P را منتشر کرد

گوگل آخرین نسخه بتا از اندروید P را منتشر کرد

بعد از معرفی اندروید Oreo توسط کمپانی گوگل، این کمپانی اعلام کرد که نسخه بعدی اندروید با شماره 9.0 در نمایشگاه IFA 2018 در شهر برلین معرفی خواهد شد و نام آن با حرف P شروع می شود.

گوگل چهارمین نسخه آزمایشی اندروید P را منتشر کرد و با اعلام این کمپانی، beta 4 آخرین نسخه آزمایشی برای کاربران است که برای گوشی های مدل پیکسل در دسترس خواهد بود. اما نکته جالب آن است که یک ساعت بعد از انتشار آخرین نسخه بتا، کمپانی Essential این نسخه جدید را برای گوشی PH-1، در دسترس کاربرانش قرار داد. به رسم نسخه های قبلی اندروید، آخرین نسخه آزمایشی تقریباً 100 درصد ویژگی های اندروید نهایی را دارا می باشد که به نظر می آید نسخه P هم از این قاعده مستثنی نباشد.

اندروید p

شماره ساخت این نسخه آزمایشی PPP5.180610.010 می باشد و اگر شما مایل به نصب آخرین نسخه بر روی گوشی پیکسل خود هستید، حتما از این موضوع اطمینان حاصل کنید که نسخه آزمایشی قبلی بر روی گوشی شما نصب باشد. البته این نسخه جدید برای کاربرانی که قصد دانلود آن را دارند در دسترس می باشد.

مطالب مرتبط: قطع کردن دسترسی نرم افزار به اینترنت در اندروید و ios

این نسخه جدید، قابلیت های ایده عالی را به همراه دارد. اندروید P با استفاده از آخرین رابط کاربری، چند ویژگی جدید را اضافه کرده است که در طی آن شما می توانید منوی ناوبری را با حرکت دست کنترل کنید. دیگر ویژگی جدید آن است که یک Multitasking با ظاهر جدید در دسترس می باشد. ویژگی دیگری که در دسترس است، آن بوده که در نسخه های قبلی در صورت دریافت پیامک یا پیام از فرد خاصی در شبکه های اجتماعی متفاوت، کاربران می توانستند بدون ورود به برنامه، پاسخ را ارسال کنند که با قرار دادن ویژگی های جدید در اندروید P، این کار ساده تر از قبل صورت می گیرد. همپنین اندروید جدید، ویژگی های جدید سازگاری باتری را به همراه دارد که در طی آن با اولویت بندی برنامه ها، مصرف باتری شما کاهش پیدا می کند.

در رابطه با نام اندروید 9.0 گزینه های زیادی مطرح شده است ولی گوگل اعلام کرده است که نام نسخه جدید که تا یک ماه دیگر معرفی می شود، به رسم نامگذاری های قبلی، نام یک دسر است که با حرف P شروع می شود.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%a8%d8%aa%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-p-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4/
ads
ads