داغ ترین ها :
قابلیت های جدیدی به برنامه مخاطبین گوگل اضافه شده است

قابلیت های جدیدی به برنامه مخاطبین گوگل اضافه شده است

اخیرا گوگل برای برنامه ی مخاطبین گوشی های اندروید آپدیت جدیدی ارائه  داده است. گوگل به این آپدیت ، چندین آپشن جدید اضافه کرده که استفاده از آن را راحت تر می سازد.از ویژگی های جدیدی که به آن اضافه شده ، دکمه ی تماس های اضطراری است که تماس گرفتن و پیام فرستادن را برای کاربر آسان تر می کند.

این ورژن جدید همچنین دارای قسمتی برای شنیدن فید بک کاربران می باشد و آپشن انتخاب تصاویری بزرگ برای مخاطبین نیز به آن اضافه شده است. بعلاوه این نسخه ی آپدیت شده ی برنامه ی مخاطبین، امکان ادغام مخاطبین تکراری را نیز بدون نصب نرم افزار اضافه برای کاربر فراهم می کند.

مقالات پیشنهادی: قابلیت Family Broadcast دستیار صوتی گوگل را به پیام رسان تبدیل می‌کند؟

در این ورژن همچنین می توانید اطلاعات G Suite دایرکتوری را برای جست وجو و پیداکردن همکاران خود مشاهده کنید. یکی از آپشن های جدید و مهم دیگر این ورژن، این است که بطور خودکار مخاطبانی که شما بیشتر با آن ها در ارتباط هستید را ثبت می کند.

آخرین ، آپشن های ورژن جدید این برنامه ، این است که شما می توانید مخاطبان خود ا به صورتی سفارشی مرتب کرده و هر نشانه ای را که می خواهید برای آن ها انتخاب کنید. اگر چه این بهترین آپدیت موجود در بروز رسانی جدید برنامه ی مخاطبین  نیست ، اما با همین تغییرات کوچکی که انجام شده ، این برنامه را به نرم افزاری بهتر و مفید تر تبدیل کرده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d9%88%d8%b1%da%98%d9%86-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%8c-%d9%82%d8%a7%d8%a8/
ads
ads