داغ ترین ها :
گوگل پیکسل 6a قابلیت Motion Mode را ندارد

گوگل پیکسل 6a قابلیت Motion Mode را ندارد

گوگل به احتمال زیاد گوشی پیکسل 6a را به زودی معرفی می‌کند. این گوشی مدل ارزان‌تری از سری پیکسل ۶ به حساب می‌آید و جایگزین پیکسل 5a می‌شود. در حالی که چیزی به معرفی این گوشی هوشمند باقی نمانده، امروز یکسری از ویژگی‌های کلیدی این گوشی فاش شد. این اطلاعات بیشتر به قابلیت‌های دوربین پیکسل 6a اشاره می‌کنند.

 

تکنولایف با تنوع برند فوق العاده و ارسال سریع بهترین انتخاب برای خرید گوشی خواهد بود.

 

جدیدترین شایعات منتشر شده درباره پیکسل 6a به این موضوع اشاره می‌کنند که دوربین این گوشی به قابلیت Motion Mode مجهز نیست. این ویژگی باعث می‌شود بتوانید فیلم‌هایی با پس زمینه تار ضبط کنید.

بر اساس گزارشی که سایت XDA Developers منتشر کرده، در گوشی پیکسل 6a ویژگی Motion Mode وجود ندارد و دلیل آن هم ضعف‌های دوربین این گوشی در مقایسه با پیکسل ۶ است. گوشی پیکسل 6a به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی که روی پیکسل ۶ قرار گرفته بود، مجهز نیست. برای تار کردن محیط پس زمینه هم نیاز به دوربینی با وضوح تصویر بالا است. شایعات می‌گویند که پیکسل 6a به دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی مجهز شده که در طول سال‌های گذشته روی مدل‌های سری پیکسل a قرار می‌گرفت.

اطلاعات دیگر به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی پیکسل 6a صفحه نمایش ۶.۲ اینچی دارد و با تراشه تنسور گوگل راهی بازار می‌شود. تراشه‌ای که روی گوشی‌های پیکسل ۶ هم قرار گرفته بود.

 

بیشتر بخوانید:
اتصال ایرپاد به اپل واچ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-6a-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-motion-mode-%d8%b1%d8%a7-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af/
ads
ads