داغ ترین ها :
Storyboard، Selfissimo و Scrubbies توسط گوگل راه اندازی شد

Storyboard، Selfissimo و Scrubbies توسط گوگل راه اندازی شد

هرگز از تجربه کردن نرم افزار و سخت افزار جدید نترسید. گوگل امروز Appsperiment را معرفی کرد – مجموعه ای از آزمایش های برنامه با هدف ارائه ویژگی های جدید، سرگرم کننده و مفید برای کاربران گوشی های هوشمند در سراسر جهان.

به گفته ی گوگل، پروژه ی “Appsperiments” تا حدودی از Motion Stills الهام گرفته شده است – برنامه ای که این شرکت در سال 2016 در iOS و در سال جاری در Android منتشر کرد. Motion Stills از تکنولوژی تثبیت خودکار و رندرینگ برای ایجاد GIF های صاف و تصویر برداری زمان گریز برای عکس های شما استفاده می کند. به دنبال یک رویکرد مشابه، گوگل در حال حاضر، سه برنامه ی جدید را راه اندازی کرده است که همه بخشی از برنامه ی Appsperiment می باشند: Storyboard، Selfissimo، Scrubbies. این برنامه های جدید به فناوری های مختلفی از جمله شناسایی فرد و جسم، الگوریتم های سبک سازی یا راه حل پیشرفته ی تصدی / رمزگذاری تصویر که در حال حاضر گوگل به کار گرفته است، متکی هستند.

قیمت گوشی را در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

در اینجا اولین برنامه های Appsperiment را مشاهده می کنید:

  • Storyboard (فقط اندروید) – به راحتی فیلم های خود را به یک کمیک، تک صفحه تبدیل می کند.
  • Selfissimo (اندروید و IOS) – یک عکاس خودکار سلفی که شما را تشویق می کند ژست بگیرید. برای شروع بر روی صفحه ضربه می زنید و هر موقع که بایستید و ژست بگیرید برنامه به صورت خودکار عکس می گیرد.
  • Scrubbies (فقط در iOS) – به شما اجازه می دهد تا سرعت و جهت فیلم ها را کنترل کنید تا بتوانید ویدیوها و لوپ های عالی بسازید.

هر سه برنامه به صورت رایگان برای دانلود قرار دارند. شما می توانید از لینک پایین برای دریافت این برنامه ها استفاده کنید. آیا شما از برنامه های جدید Appsperiment گوگل استفاده می کنید؟

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-storyboard%d8%8c-selfissimo-%d9%88-scrubbies-%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%86%d8%af/
ads
ads