داغ ترین ها :
آموزش بازگردانی پیج اینستاگرام

آموزش بازگردانی پیج اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب است و در کشور ما نیز کاربران بسیار زیادی دارد و افراد در جهت ارتباط با دوستان و به اشتراک‌گذاری زندگی شخصی و حتی فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. اما اگر پیج اینستاگرام ما به هر دلیلی بسته شده یا حتی هک شود به چه صورت می‌توانیم پیج خود را بازگردانیم؟ در ادامه این مطلب به بازگردانی پیج اینستاگرام می‌پردازیم و روش آن را به طور کامل توضیح می‌دهیم. پس ادامه این مطلب کاربردی را در تکنولایف از دست ندهید.

 

تخفیف های روزانه ما روی انواع گوشی موبایل را از دست ندهید: قیمت گوشی

 

چرا پیج من غیر فعال شده است؟

دلایل مختلفی برای غیر فعال شدن پیج اینستاگرام وجود دارد و جالب این است که این برنامه قبل از غیر فعال شدن به شما هیچ اخطاری نمی‌دهد و تنها زمانی که بخواهید به اکانت خود وارد شوید با یک پیغام ارور مواجه خواهید شد.

البته توجه داشته باشید که این پیغام را با پیغام وارد کردن اشتباه پسورد و نام کاربری اشتباه نگیرید. خود اینستاگرام دلایل غیر فعال کردن پیج را عنوان نکرده اما طبق تجربه دلایل آن می‌تواند کپی رایت، آپلود مطالب برخلاف سیاست‌های اینستاگرام، متصل کردن اکانت به برنامه‌های شخص ثالث و حتی ریپورت شدن زیاد از سمت کاربران دیگر باشد.بازگردانی پیج اینستاگرام

خبر خوب این است که اگر اکانت شما به اشتباه غیر فعال شده باشد، بازگرداندن آن کار دشواری نیست و تنها چند روز زمان خواهد برد. از آنجایی که کپی رایت یکی از دلایل عمده غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام است آن را در ادامه توضیح می‌دهیم.

کپی رایت چیست؟

کپی رایت در واقع یک حق است که باعث می‌شود تمامی مزایای یک اثر به صاحب اثر برسد و شخص دیگری نتواند بدون اجازه از این محتوا استفاده کند. کپی رایت شامل موارد زیر می‌شود:

  • کتاب
  • طراحی و نقاشی
  • تصاویر
  • موزیک
  • فیلم‌های سینمایی

کپی رایت به بیان بسیار ساده یعنی این که شما اجازه ندارید از آثار دیگران بدون اجازه‌ی آن‌ها استفاده کنید و تمام ارزش و اعتبار آن محتوا به خود شخص تولیدکننده تعلق دارد. مثلا شما اجازه ندارید که از یک فیلم سینمایی یا موزیک ویدئو بدون اجازه‌ی صاحب اثر استفاده کنید.

تحت شرایط اینستاگرام، به طور کلی شما نمی‌توانید محتوایی که موجب نقض حقوق شخص دیگری می‌شود را به اشتراک بگذارید. در واقع مثلا شما نمی‌توانید عکسی را از پیج شخصی فردی دانلود کنید و آن را در صفحه شخصی خود یا یک پیج عمومی به اشتراک بگذارید؛ چرا که این کار باعث نقض حریم شخصی فرد مذکور می‌شود.سایت بازگردانی پیج اینستاگرام

موارد زیر شامل کپی رایت در اینستاگرام می‌شوند:

  • به اشتراک گذاشتن یک موزیک، حتی در صورتی که آن را خریداری کرده باشید.
  • به اشتراک گذاشتن یک ویدئو با پخش صدای یک موزیک کپی رایت در پس‌زمینه
  • به اشتراک گذاشتن پستی از یک هنرمند بدون تخصیص حق کپی رایت به او
  • کپی از یک محتوا و استفاده از آن در راستای تبلیغات
  • ویرایش کردن محتوای شخص دیگری
  • محتوایی را از یک شبکه اجتماعی دیگر دانلود کرده باشید و یا آن را از گوگل دانلود کرده باشید

 

قبلا در مقاله ای مجزا به مبحث کپی رایت پرداختیم:
کپی رایت اینستاگرام

 

 حل مشکل کپی رایت پست اینستاگرام

به اصلی‌ترین بخش از این مطلب می‌رسیم، جایی که قرار است راهکارهایی را با هم مرور کنیم که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید پست دلخواه خود را بدون مشکل در این شبکه اجتماعی پربازدید به اشتراک بگذارید.

نوشتن نام صاحب اثر در کپشن: همان‌‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، در صورتی که موزیک، قسمتی از یک فیلم سینمایی، عکس و یا ویدئوهای مختلف را به اشتراک می‌گذارید و نام صاحب اصلی آن را می‌دانید حتما در قسمت کپشن به زبان انگیسی اشاره کنید که کلیه‌ی حقوق این پست مربوط به صاحب اثر است و شما تنها آن را به اشتراک گذاشته‌اید. برای اطمینان بیشتر می‌توانید پیج صاحب اثر را هم در قسمت کپشن تگ کنید تا احتمال حذف محتوا به حداقل برسد.

برای اینستاگرام توضیح بنویسید: زمانی که اینستاگرام پستی را از ما به دلیل نقض قوانین کپی رایت حذف می‌کند، همه‌ی ماجرا به پایان نمی‌رسد و شما می‌توانید با ذکر دلیل برای این برنامه آن‌ها را قانع کنید که با روش درستی از محتوای شخص دیگر در حال استفاده هستید. برای این کار به روی پست حذف شده در بخش نوتیفیکیشن اینستاگرام کلیک کنید تا با دکمه‌ی Submit Dispute مواجه شوید.بازگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره

راه‌های کپی رایت موسیقی: بیش از هر چیز دیگری شاید شما بخواهید یک موزیک جذاب را در صفحه شخصی خود یا یک صفحه‌ی عمومی به اشتراک بگذارید، اما اگر این آهنگ جزو دسته‌ی کپی رایت باشد، در سریع‌ترین زمان ممکن حذف خواهد شد. چاره‌ی این کار چیست؟

  • طبق الگوریتم‌های اینستاگرام، آهنگی که جزو دسته‌ی کپی رایت باشد به سرعت شناسایی شده و از این برنامه حذف می‌شود. برای حل این مشکل باید دو کار کلی را انجام دهید. اول این که اطلاعات موزیک از جمله نام، نام آلبوم، نام خواننده، سال انتشار و دیگر اطلاعات را تغییر دهید تا وارد الگوریتم‌های این برنامه نشود. راه دوم هم این است که آهنگ مورد نظر را کمی تغییر دهید، این تغییر می‌تواند اضافه کردن یک ثانیه وویس به آهنگ توسط برنامه‌ی Inshot باشد. یا ادیت‌های حرفه‌ای‌تر و میکس دو آهنگ و غیره. زمانی که شما یک آهنگ را ویرایش می‌کنید چون نسخه‌ی نهایی با نسخه‌ی اصلی تفاوت دارد (حتی کوچک‌ترین تفاوتی) دیگر جزو آهنگ‌های کپی رایت اینستاگرام حساب نمی‌شود و استفاده از آن مجاز است.
  • از سایت‌هایی مثل audiojungle.net و hooksounds.com استفاده کنید. در این سایت‌ها آهنگ‌های بدون کپی رایت وجود دارد و استفاده از آن‌ها هیچ مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. البته در این سایت‌ها باید اشتراک تهیه کنید که خیلی از نظر قیمتی کار به صرفه‌ای نیست، اما از طرفی می‌توانید نام موزیک مورد نظر را انتخاب کرده و آن را از بستر اینترنت دانلود کنید.
  • به جای این که تنها یک دقیقه از آهنگ مورد علاقه‌ی خود را به اشتراک بگذارید که یک اسلاید اینستاگرام را اشغال کند، زمان بیشتری از آهنگ را انتخاب کنید تا ۲ یا ۳ اسلاید کلی را تشکیل دهد. با این کار الگوریتم‌های اینستاگرام بسیار سخت‌تر می‌توانند به دنبال نقض کپی رایت در پست‌های چند اسلایده باشند تا یک پست تک اسلایده.

روش بازگردانی پیج اینستاگرام

زمانی که برای اولین بار با پیام ترسناک غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام مواجه می‌شوید، در گام اول برنامه از شما می‌خواهید که Learn more را انتخاب کرده و در فرآیند بازگردانی اکانت خود قرار بگیرید.

مراحل را به ترتیب پشت سر بگذارید اما به خاطر داشته باشید که تنها در صورتی اکانت بازیابی می‌شود که به اشتباه غیر فعال شده باشد و در صورت نقض قوانین ممکن است بازگردانی پیج اینستاگرام شما امکان پذیر نباشد.

البته این تنها راه نیست و در ادامه سایت بازگردانی پیج اینستاگرام را معرفی می‌کنیم. برای ثبت درخواست بازگردانی پیج اینستاگرام از طریق لینک بازگردانی پیج اینستاگرام به این سایت مراجعه کنید. در صفحه اول باید اطلاعات مختلف خود را وارد کرده و آن را برای اینستاگرام ارسال کنید.روش بازگردانی پیج اینستاگرام

فیلد اول از شما می‌خواهد که نام کامل خود را وارد کنید و در فیلم دوم و سوم باید به ترتیب ایمیل و نام کاربری خود را وارد کنید. فیلد بعدی برای وارد کردن شماره تلفن و فیلد آخر جایی است که باید دلیل خود برای متقاعد کردن اینستاگرام را وارد کنید.

اگر واقعا به اشتباه اکانت اینستاگرام شما غیر فعال شده است آن را توضیح دهید و عنوان کنید که هیچ کاری بر خلاف قوانین این شبکه اجتماعی انجام نداده‌اید و از آن‌ها بخواهید تا پیج شما را بازگردانی کنند. ممکن است در فرآیند ارسال این شکایت از شما خواسته شود تا عکس سلفی از خود ثبت کنید تا اینستاگرام از هویت شما اطمینان حاصل کند.

این پروسه معمولا چند روز بیشتر طول نمی‌کشد و جوابی از سمت اینستاگرام دریافت خواهید کرد که پیج شما مجدد فعال شده است یا این که دلایلی برای غیر فعال شدن آن وجود دارد. توجه داشته باشید که می‌توانید بیشتر از یک بار در این صفحه شکایت ثبت کنید.

 

برگرداندن پیام های پاک شده اینستا را در مطلب زیر آموزش دادیم:
دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام

 

فعال کردن پیج غیر فعال شده توسط خود کاربر

چند سال قبل اینستاگرام، قابلیتی را به این شبکه اجتماعی اضافه کرد که شما به کمک آن می‌توانید اکانت خود را برای مدتی غیر فعال کرده و از فضای مجازی فاصله بگیرید. این کار تنها از طریق مرورگر گوشی یا لپ تاپ امکان پذیر است و نمی‌توانید با برنامه اینستاگرام اکانت خود را موقتاً غیر فعال کنید.

فعال کردن مجدد اکانت بسیار ساده است و تنها کافیست که در حالت عادی وارد اکانت خود شوید و نام کاربری و رمز خود را وارد کنید. در ابتدا بسته به مدت زمانی که از این شبکه استفاده نکرده‌اید باید برخی از قوانین جدید را تأیید کنید تا دسترسی به اکانت فعال شود.

بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده

برای هکرها اینستاگرام یکی از اهداف محبوب است و از طریق هک اکانت‌های اینستاگرام به اطلاعات شخصی دسترسی پیدا کرده و از آن در جهات مختلف استفاده می‌کنند. اگر متوجه شدید که اکانت شما هک شده است در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات گفته شده در ادامه را انجام دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ایمیل دریافتی از سمت اینستاگرام را چک کنید. اگر این ایمیل به این منظور بود که ایمیل آدرس اکانت شما تغییر کرده است به احتمال بسیار زیاد اکانت شما در خطر است؛ چرا که یکی از راحت‌ترین روش‌های هک اکانت اینستاگرام تغییر ایمیل به ایمیل مورد نظر هکر است.

اگر با این ایمیل مواجه شدید سریعا به بخش Get help sign in در گوشی‌های اندرویدی و Forgot password در ایفون‌ها مراجعه کرده و گزینه شماره تلفن را برای دریافت لینک شخصی وارد کنید؛ زیرا ممکن است رمز اکانت شما تغییر کرده باشد.درخواست بازگردانی پیج اینستاگرام

پس از این که با لینک دریافتی از طریق شماره تلفن به اکانت خود وارد شدید در اولین اقدام پسورد خود را تغییر دهید و دسترسی برنامه‌های شخص ثالث به اکانتتان را مسدود کنید. برای گزارش کردن اکانت هک شده خود نیز می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید.

  • به بخش Get help sign in در گوشی‌های اندرویدی و Forgot password در ایفون‌ها مراجعه کنید.
  • در گوشی‌های اندرویدی نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن را وارد کرده و گزینه Next را بزنید.
  • حال روی گزینه Need more help کلیک کنید و مراحل گفته شده را پشت سر بگذارید.

در نظر داشته باشید که بهترین راه برای جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام فعال کردن ورود دو مرحله‌ای یا two-factor authentication است. برای این کار به روی سه خط بالای اکانت خود کلیک کرده و به Settings بروید.

حال گزینه Security را انتخاب کرده و گزینه two-factor authentication را بزنید. حال روش واتساپ یا پیامک را انتخاب کرده و کد ارسال شده را وارد کنید تا این قابلیت فعال شود.

توجه داشته باشید که بازگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن امکان پذیر نیست و حتما باید از یکی از این دو مورد استفاده کنید. البته اگر ورود دو مرحله‌ای را فعال کرده باشید کد‌های بک آپ می‌تواند راه چاره شما باشد ولی باید آن‌ها را در جایی امن نگه‌داری کنید.

 

چگونه پیج هک شده را برگردانیم؟
برگرداندن پیج اینستاگرام هک شده

 

بازگردانی پیج اینستاگرام حذف شده

اگر خودتان یا کسی که اطلاعات اکانت شما را داشته است اکانت اینستاگرام شما را حذف کرده دیگر هیچ راهی برای بازگردانی آن پیج وجود ندارد. در واقع پیج حذف شده در اینستاگرام به هیچ روشی امکان بازگردانی ندارد. شما می‌توانید اکانت جدیدی با همان ایمیل یا شماره تلفن ایجاد کنید ولی استفاده از نام کاربری یکسان امکان پذیر نیست.

ربات بازگردانی پیج اینستاگرام

یکی از دلایلی که اینستاگرام پیج شما را غیر فعال می‌کند استفاده از برنامه‌های غیر رسمی و شخص ثالث و ربات‌های مختلف است. پس برای بازگرداندن پیج نیز نیازی نیست از ربات استفاده کنید و به راحتی طبق گفته‌های بالا در صورتی که پیج شما اشتباهاً غیر فعال شده باشد می‌توانید آن را مجدد فعال کنید.

قابلیت‌های کاربردی تنظیمات اینستاگرام

در این بخش به قابلیت‌های کاربردی از تنظیمات اینستاگرام می‌پردازیم که ممکن است از وجود آن‌ها با خبر نباشید.

فعالیت‌ها (Your Activity): به بخش تنظیمات اینستاگرام بروید و در قسمت Account گزینه Your Activity‌ را انتخاب کنید. در این قسمت به شما نشان داده می‌شود که در طول روز چقدر از این برنامه استفاده می‌کنید و میانگین استفاده در طول روزهای مختلف چگونه است. این قابلیت می‌تواند به شما کمک کند که در استفاده خود از اینستاگرام کنترل بیشتری داشته باشید و بتوانید بهتر زمان را مدیریت کنید.

دوستان نزدیک (Close Friends): از طریق این بخش شما قادر خواهید بود که دسته‌ای از دوستانتان که به شما نزدیک‌تر هستند را انتخاب کنید و به این ترتیب در مواقع قرار دادن استوری یا پست شخصی فقط این افراد قادر خواهند بود عکس یا ویدئو شما را مشاهده کنند.

استفاده از دیتا (Cellular Data Use): در این بخش شما می‌توانید برای اینستاگرام مشخص کنید که هنگام باز کردن فیلم و عکس‌ها از چه میزان دیتا استفاده کند. اگر جزو دسته‌ای هستید که زیاد از این برنامه استفاده می‌کنید و از طرفی هم نمی‌خواهید در ماه حجم زیادی اینترنت خریداری کنید شاید بد نباشد گزینه Data Saver موجود در این بخش را روشن کنید. پس از روشن کردن این قابلیت می‌توانید برای اینستاگرام مشخص کنید که مثلا زمانی که به وای‌فای متصل هستید محتوا را با کیفیت بالا باز کند و زمانی که به دیتای گوشی متصل هستید از حجم اینترنت کمتری استفاده کند.

پست‌هایی که لایک کرده‌اید (Posts You’ve Liked): قطعا برای شما پیش آمده که از پستی در سرچ اینستاگرام خوشتان بیاید و آن را لایک کنید و پس از چند روز دوباره بخواهید به آن پست دسترسی پیدا کنید. پیدا کردن چنین پستی کار بسیار دشواری است، اما به لطف این بخش شما می‌توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید. همه‌ی پست‌هایی که لایک کرده‌اید در این بخش ذخیره می‌شوند و می‌توانید هر زمان که نیاز بود آن‌ها را مجددا تماشا کنید.

به تازگی پاک شده (Recently Deleted): برخی گالری گوشی‌ها به این شکل هستند که وقتی شما عکس یا فیلمی را حذف می‌کنید آن را به پوشه‌ی به تازگی حذف شده منتقل می‌کنند تا محتوایی اگر به اشتباه پاک شد امکان بازگرداندن آن وجود داشته باشد. این بخش دقیقا با کارکرد مشابه در اینستاگرام هم وجود دارد و تمام پست‌هایی که به تازگی حذف کرده‌اید را شامل می‌شود. این پست‌ها به مدت ۳۰ روز در این محل ذخیره می‌شوند و پس از آن به صورت خودکار حذف خواهند شد. البته امکان حذف آن‌ها به صورت دستی و بلافاصله پس از حذف از اکانت هم وجود دارد.

بی‌صدا کردن پست و استوری (Mute Posts and Story): گاهی پیش می‌آید که مجبور می‌شویم برخی از افراد را برخلاف میلمان در اینستاگرام داشته باشیم (دلایلش را خودتان قطعا بهتر می‌دانید؛ حکایت فامیل است و آشنا است و تعارف و خیلی چیزهای دیگر). حال که این اجبار به وجود آمده شاید دوست نداشته باشیم با وجود اینکه فردی را دنبال کرده‌ایم پست و استوری‌های او را مشاهده کنیم و خوشبختانه برای این موضوع راه حلی بسیار ساده وجود دارد. به روی یکی از پست‌ها یا استوری‌های فرد مذکور دست خود را نگه دارید تا گزینه Mute ظاهر شود. حالا اگر می‌خواهید تنها استوری‌های او برای شما نمایش داده نشود Mute Story را انتخاب کرده و اگر می‌خواهید هیچ پستی از او نشان داده نشود گزینه Mute Post and Story را انتخاب کنید.

حالت Restrict: برخی از افراد حالت بالا را دارند اما به تعداد زیاد دایرکت می‌فرستند و یا زیر پست‌های ما کامنت می‌گذارند که این می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. برای این دسته از افراد قابلیت Restrict وجود دارد که قوی‌تر از Mute بوده و می‌تواند خیال شما را از بابت کامنت و دایرکت هم راحت کند. اگر برای فردی این قابلیت را روشن کنید نه تنها پست و استوری‌های او برای شما نمایش داده نمی‌شود بلکه کامنت‌های او هم بدون تأیید شما نمایش داده نمی‌شود و دایرکت‌های او نیز به بخش دایرکت رکوئست منتقل می‌شود و می‌توانید بدون این که متوجه شود دایرکت‌های او را مشاهده کنید. برای این کار کافیست به پروفایل فرد مورد نظر بروید و به روی گزینه‌ی Following کلیک کنید تا پنجره‌ای باز شود و سپس از آن پنجره گزینه‌ی Restrict را انتخاب کنید.

ثبت ورودها (Login Activity): امنیت هر شبکه‌ی اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که ما اطلاعات شخصی خود را گاهی در چت‌ها و دیگر بخش‌ها با افراد به اشتراک می‌گذاریم و دوست نداریم که شخص سومی بتواند به این اطلاعات دسترسی پیدا کند. برای این که خیالتان از بابت این موضوع راحت شود به بخش تنظیمات و سپس Security بروید و Login Activity را انتخاب کنید. در این قسمت همه‌ی ورودها به اکانت شما ثبت شده است. این ورودها می‌تواند از شهرها و کشورهای مختلف باشد؛ زیرا گاهی اوقات با فیلترشکن وارد اینستاگرام شده‌اید، ولی اسم گوشی باید همواره ثابت باشد (اگر گوشی خود را عوض کرده‌اید اسم ۲ یا ۳ گوشی باید در همه‌ی ورودها ثابت باشد). اگر نام دستگاه دیگری به غیر از گوشی‌های خودتان به چشمتان آمد یعنی فرد دیگری به اکانت شما دسترسی دارد.بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده

تنظیمات بخش Privacy: به تنظیمات و سپس بخش Privacy بروید. در این بخش تنظیمات کاربردی وجود دارد که می‌تواند حریم شخصی بهتر شما را تضمین کند.

  • گزینه Private Account را اگر روشن کنید پیج شما به حالت خصوصی درمی‌آید و افراد برای دنبال کردن شما نیاز به ارسال رکوئست خواهند داشت.
  • در گزینه Comments می‌توانید کلمه‌های خاصی را برای اینستاگرام تأیین کنید که اگر کاربری از آن‌ها در بخش کامنت‌های پست شما استفاده کرد به طور خودکار این کامنت حذف شود. همچنین این بخش به شما اجازه می‌دهد تا امکان کامنت گذاشتن را از کاربر خاصی سلب کنید.
  • در گزینه Post می‌توانید نمایش تعداد لایک و ویو پست خود را خاموش کرده و همچنین مشخص کنید چه کسانی بتوانند شما را در پست‌های خود تگ کنند.
  • در گزینه Mention مشخص می‌کنید چه کسانی حق دارند شما را در زیر پست‌های دیگر منشن کنند.
  • در گزینه Story شما می‌توانید اجازه‌ی ریپلای کردن را از برخی کاربران سلب کنید و همچنین مشخص کنید چه کسانی اجازه دیدن استوری شما را نداشته باشند.
  • در نهایت اگر گزینه Activity Status را خاموش کنید دیگران قادر نخواهند بود زمان آنلاین بودن شما در اینستاگرام را مشاهده کنند.

 

آموزش روش های مرتبط بازیابی گذرواژه اینستاگرام:
سایت اینستاگرام برای بازیابی رمز

 

سوالات متداول

بازگردانی پیج اینستاگرام حذف شده چگونه است؟ اگر خودتان یا کسی که اطلاعات اکانت شما را داشته است اکانت اینستاگرام شما را حذف کرده دیگر هیچ راهی برای بازگردانی آن پیج وجود ندارد. در واقع پیج حذف شده در اینستاگرام به هیچ روشی امکان بازگردانی وجود ندارد. شما می‌توانید اکانت جدید با همان ایمیل یا شماره تلفن ایجاد کنید ولی استفاده از نام کاربری یکسان امکان پذیر نیست.

کپی رایت چیست؟ کپی رایت به بیان بسیار ساده یعنی این که شما اجازه ندارید از آثار دیگران بدون اجازه‌ی آن‌ها استفاده کنید و تمام ارزش و اعتبار آن محتوا به خود شخص تولید کننده تعلق دارد. مثلا شما اجازه ندارید که از یک فیلم سینمایی یا موزیک ویدئو بدون اجازه‌ی صاحب اثر استفاده کنید. تحت شرایط اینستاگرام، به طور کلی شما نمی‌توانید محتوایی که موجب نقض حقوق شخص دیگری می‌شود را به اشتراک بگذارید. در واقع مثلا شما نمی‌توانید عکسی را از پیج شخصی فردی دانلود کنید و آن را در صفحه شخصی خود یا یک پیج عمومی به اشتراک بگذارید؛ چرا که این کار باعث نقض حریم شخصی فرد مذکور می‌شود.

فعال کردن پیج غیر فعال شده توسط خود کاربر چگونه است؟ چند سال قبل اینستاگرام قابلیتی را به این شبکه اجتماعی اضافه کرد که شما به کمک آن می‌توانید اکانت خود را برای مدتی غیر فعال کرده و از فضای مجازی فاصله بگیرید. این کار تنها از طریق مرورگر گوشی یا لپ تاپ امکان پذیر است و نمی‌توانید با برنامه اینستاگرام اکانت خود را موقتاً غیر فعال کنید. فعال کردن مجدد اکانت بسیار ساده است و تنها کافیست که به حالت معمول به اکانت خود وارد شوید و نام کاربری و رمز خود را وارد کنید. در ابتدا بسته به مدت زمانی که از این شبکه استفاده نکرده‌اید باید برخی از قوانین جدید را تأیید کنید تا دسترسی به اکانت فعال شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

14 نظر

  1. ….

    گزینه need more help واسه من نیست

  2. رجبی

    سلام من پیج م رو دلیت اکانت کردم، الان همون ایمیل رو میخوام برای پیج دیکری استفاده کنم اما ارور میده که شما با این ایمیل اکانت دیکری دارید.چیکار باید کرد؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به رجبی

      سلام طول می‌کشه تا اون ایمیل از دیتاشون کامل حذف بشه
  3. کمند

    سلام وقت بخیر من قبلا نرم افزار کدبک اپ اینستا رو داشتم اما یک دفعه از صفحه اینستاگرامم خارج شدم و دیگر نتوانستم وارد پیجم بشوم گوشیمو فلش زدم نرم افزار کد بک اب اینستاهم پاک شد حالا نه کدهای بک اپ رو دارم نه نرم افزار بک اپ رو میخام پیجم برگرده چکار کنم

    1. elham

      پاسخ به کمند

      سلام وقت بخیر چرا پیچ اینستا غیرفعال شده من میتونم اونو برگردونم خیلی مهم بود اخه؟
  4. فری

    سلام خداقوت من پیج آیدلمو اشتباهی آنفالووریمو کردم هرچی میگم فالوش کردم فالوم کن جوابی نگرفتم بعدبادوستم درمیون گذاشتم که ب آیدلمون بگوفالوکنه اتفاقابش گفت ولی ایشون درجواب گفته بودآیدی پیج دوستاون برام بالانمیاره اینستاگرام پیجش مشکل داره پرسیده بودشایدبلاکش کردید قسمت بلاکیاشوچک کرده بودگفته بودنه بلاک نیس
    نمیدونم چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید ولی پیجمودردسترسم نمیدونم چه مشکلی پیداکرده که براآیدلم نمیادبالا

  5. امیر

    سلام،منو ادمینم همزمان نمیتونیم توپیج باشیم من لاگ این میشم ادمین میپره،ایشون وارد میشه من میپرم،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. مهدی

      پاسخ به امیر

      از یه فیلترشکن استفاده کنید
  6. مهدی اقابابا

    اکانتم لغو نصب شده حالا گذرواژه رو فراموش کردم چکارکنم

  7. سید محمد تقوی نیا

    سلام خسته نباشی من ناشنوا هستم چون اینستاگرام پیچ رپیورت کنید خدالغنتش کنه اعصاب خورده ۳ ماه اینستاگرام هنوز نیست غیر فعال چیکار کنم روخدا اینستاگرام برکشت فعال 😔

  8. _bagih_mohammadi

    سلام پیج انستاگرام من پریده هیچ جوری نمیتونم برگردانم باید چکارکنم

    1. hosein

      پاسخ به _bagih_mohammadi

      سلام پيج اينستا من استوري ديگران زوم نشون ميده بايد چيكار كنم درست بشه
      1. فرخنده نصرتی

        پاسخ به hosein

        سلام خودم اشتباها اینستاگرام خودم پاک کردم
        1. elham

          پاسخ به فرخنده نصرتی

          سلام وقت بخیر چرا پیچ اینستا غیرفعال شده من میتونم اونو برگردونم خیلی مهم بود اخه؟
  9. علیا

    میشه لطفا یه متن به من بدید برای نقض قانون کپی و رایت ،تو فرم بنویسم

    1. عبدالهادی اموی قره بورین

      پاسخ به علیا

      خوبه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads