داغ ترین ها :
آموزش تصویری کامل کار با اپلیکیشن تیک تاک

آموزش تصویری کامل کار با اپلیکیشن تیک تاک

تیک تاک (TikTok) از جمله برنامه‌های پرطرفدار این روزها است و کاربران زیادی دارد. این برنامه توانسته در سال‌های اخیر رشد چشم‌گیری داشته باشد و به یک اپلیکیشن بسیار شناخته شده تبدیل شود. ما در این مقاله قصد داریم آموزش تصویری کامل کار با اپلیکیشن تیک تاک را به شما ارائه دهیم. پس در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

نمی‌دانید چطور از تیک تاک استفاده کنید؟ ما در این مقاله هرآنچه برای شروع کار با تیک تاک باید بدانید را پوشش می‌دهد. در این مقاله به ویژگی‌های تیک تاک، نحوه استفاده از آن‌ها، چگونگی شرکت در چالش‌ها و مواردی از این قبیل نیز اشاره می‌شود. با خواندن این مطلب به راحتی می‌توانید کار با اپلیکیشن تیک تاک را آغاز کرده و به جذب فالوور (Follower) بپردازید. ابتدا بیایید ببینیم برنامه تیک تاک چیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

 

فروشگاه اینترنتی تکنولایف بهترین قیمت بازار موبایل را به شما پیشنهاد می‌کند: گوشی

 

برنامه تیک تاک چیست؟

تیک تاک پلتفرمی است که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهای کوتاه بسازند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. این ویدیوها مدت زمانی بین 5 ثانیه تا 3 دقیقه خواهند داشت. علاوه بر این، این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که از یک Library پر از موزیک‌ها و افکت‌های (Effect) جالب استفاده کنید. شما به سرعت می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و یک ویدیوی جالب بسازید. اما جدای جذاب بودن فیلم گرفتن و ادیت (Edit) ویدیو با تیک تاک با تلفن همراه، ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که موجب محبوبیت این برنامه شده است. مثلا این که کاربران می‌توانند محتوای فوق‌العاده زیادی را ببینند که توسط الگوریتم بسیار خوب تیک تاک ارائه می‌شود.

برنامه تیک تاک چیست؟

صفحه For You (صفحه خانگی برنامه) در این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که به تعداد بی‌شماری از ویدیوهای سایر کاربران دسترسی پیدا کنید. این امر موجب می‌شود که به مرور زمان و با تماشای ویدیوهای بیشتر بتوانید سلیقه خود را کشف کنید و بیشتر به سراغ ویدیوهایی در سبک مورد علاقه‌تان بروید. در واقع الگوریتم تیک تاک بسیار هوشمند است و به سرعت تشخیص می‌دهد که چه ویدیوهایی برای شما جالب هستند و بیشتر همان سبک و سیاق را برای‌تان به نمایش درمی‌آورد. اپلیکیشن تیک تاک را می‌توان شبکه تلویزیونی شخصی در نظر گرفت که ویدیوهایی کوتاه از موضوعات مورد علاقه ما را نمایش می‌دهد.

این برنامه در بین قشر جوان بسیار نفوذ کرده است و حتی برخی از افراد در کشورهای دیگر از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. به لطف تیک تاک برخی آهنگ‌ها ترند می‌شوند (مثل Doja Cat!). همچنین این اپ موجب شده که ستاره‌هایی از دل ویدیوها زاده شوند که مثال بارز این موضوع ادیسون ری (Addison Rae) است که به لطف همین برنامه توانست نقشی در فیلم He’s All That به دست آورد. در واقع باید بگوییم که تیک تاک برنامه‌ای است که به سرعت ترند می‌سازد. اگر می‌خواهید شانس خود را برای یک شبه معروف شدن افزایش دهید، شاید این اپلیکیشن به شما کمک کند. اما اگر بخواهیم به مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه تیک تاک به صورت مجزا اشاره کنیم، باید سراغ چند مورد اصلی برویم. در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های این اپ آشنا خواهید شد.

 

رفع مشکل ساخت اکانت اسپاتیفای در مطلب زیر:
اسپاتیفای چیست

 

آموزش ساخت اکانت تیک تاک

توجه داشته باشید که قبل‌تر ساخت اکانت تیک تاک در ایران ممکن نبود و شما با گوشی که درون آن سیم کارت قرار می‌گرفت نمی‌توانستید وارد این برنامه شوید و اکانت بسازید؛ چرا که تیک تاک به کشور ایران اجازه دسترسی نمی‌داد. قبل‌تر شما مجبور می‌شدید از لپ تاپ برای ساخت اکانت و استفاده از این برنامه بهره ببرید ولی به تازگی این محدودیت برداشته شده و شما تنها با داشتن فیلترشکن و نصب این برنامه به روی ایفون یا گوشی اندرویدی می‌توانید از آن استفاده کنید. برای ساخت اکانت مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

  • وارد برنامه شوید و از پایین به روی گزینه Profile کلیک کنید.
  • گزینه Sign up موجود در میانه صفحه را انتخاب کنید.
  • یکی از راه‌های ساخت اکانت را انتخاب کنید. شما می‌توانید از ایمیل یا شماره تلفن کمک بگیرید و یا به واسطه اکانت گوگل، فیسبوک یا توییتر خود وارد شوید.
  • در این مرحله باید یک رمز برای اکانت خود در نظر بگیرید. این رمز باید حداقل 8 کارکتر داشته باشد و در آن از حروف کوچک و بزرگ، اعداد و نمادها استفاده شده باشد.
  • در مرحله بعدی باید تاریخ تولد خود را وارد کنید. این تاریخ به دیگر کاربران نمایش داده نمی‌شود و جزو اطلاعات محرمانه برنامه به حساب می‌آید.
  • حال باید یک نام برای خود انتخاب کنید. این اسم می‌تواند واقعی یا غیر واقعی باشد.
  • تمام! اکانت شما ساخته شد و می‌توانید به راحتی از این پس افراد را دنبال کرده و ویدئوهایی مطابق علاقه خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید خودتان دست به ساخت ویدئوهای جذاب زده و افراد مختلف را به اکانت خود بکشانید.

حالا که اکانت شما ساخته شد باید کارهایی ابتدایی را انجام دهید تا پروفایل شما کامل شود. در قسمت پروفایل خود به روی گزینه Edit profile کلیک کنید. در این صفحه و از طریق دو گزینه Change Profile و Change Video می‌توانید تصویر و ویدئو به‌خصوصی برای معرفی اکانت خود آپلود کنید. گزینه Name نام شما است و گزینه Username نام کاربری شما را نمایش می‌دهد که می‌توانید هر دو را تغییر دهید. البته که نام کاربری یکتا است و باید اسمی را انتخاب کنید که تا کنون مورد استفاده قرار نگرفته باشد.

زیر گزینه Username یک لینک دیده می‌شود که می‌توانید مستقیما آن را کپی کنید و در شبکه‌های مختلف به اشتراک بگذارید. گزینه Bio برای معرفی خودتان است و می‌توانید در این بخش 80 کلمه در مورد خودتان یا اکانت توضیح بنویسید. در ادامه دو گزینه instagram و YouTube دیده می‌شود. شما می‌توانید اکانت اینستاگرام و یوتیوب خود را در صورت وجود در این بخش وارد کنید تا به تمام افراد نمایش داده شود. این ویژگی برای بلاگرها اهمیت زیادی دارد و باعث می‌شود تا در شبکه‌های اجتماعی مختلف بتوانند همزمان مخاطب جذب کنند.

 

بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای گوشی های اندرویدی:
دانلود منیجر اندروید

 

ویژگی های اپلیکیشن TikTok

در این قسمت به ویژگی‌های برنامه تیک تاک می‌پردازیم.

دسترسی به هزاران ویدیوی رایگان

اپلیکیشن تیک تاک از هزاران ویدیوی فوق‌العاده پر شده است و شما می‌توانید به سرعت هر ویدیویی که دوست دارید را تماشا کنید. از آن جایی که محتوای بسیار زیادی در این برنامه وجود دارد، ممکن است برخی از افراد نگران شوند که ویدیوهای بی‌ربط در صفحه Feed برای‌شان نمایش داده شود. اما همان‌طور که پیش‌تر ذکر کردیم، این اپلیکیشن مجهز به یک ماشین لرنینگ (Machine Learning) قدرتمند است که می‌تواند تشخیص دهد شما به چه نوع ویدیوهایی بیشتر علاقه دارید.

هر چه تیک تاک بیشتر با سلایق شما آشنا شود، صفحه Feed شما بیشتر با ویدیوهایی که از دیدن‌شان لذت می‌برید پر خواهد شد. همچنین برنامه محبوبی مانند اینستاگرام در ایران کاربران بسیار زیادی دارد بخش زیادی از ویژگی‌های خود را از همین تیک تاک وام گرفته است و اگر از ویدئوها و ریلزهای اینستاگرام خوشتان می‌آید باید بگوییم که منبع اصلی این ویدئوهای ترند در واقع تیک تاک است.

 

سایت و پلیکیشن برای درس خواندن گروهی و فردی:
بهترین برنامه برای درس خواندن

 

وجود تعداد بسیار زیاد کاربران

میلیون‌ها کاربر وجود دارند که در برنامه تیک تاک تولید محتوا انجام می‌دهند. از آن جایی که در حال حاضر این اپ در 154 کشور در دسترس است و افراد با 39 زبان مختلف برای آن محتوا تولید می‌کنند، می‌توان آن را یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های حال حاضر دنیا دانست. کافی است اراده کنید تا بتوانید هر محتوایی که دوست دارید را بیابید. این اپلیکیشن فقط در گوگل پلی بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده است.

وجود موزیک‌های رایگان برای ساخت ویدیوها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه تیک تاک این است که به شما اجازه می‌دهد به سیل عظیمی از موزیک‌ها و قطعات موسیقی دسترسی پیدا کنید. در واقع این اپلیکیشن یک پلی لیست (Playlist) می‌سازد که از طریق آن افرادی که قصد دارند ویدیو بسازند، می‌توانید موزیک‌های مختلف را گوش کرده و در صورت تمایل از آن‌ها استفاده کنند. این پلی لیست‌ها شامل محبوب‌ترین موزیک‌ها در هر سبکی می‌شوند؛ از پاپ و رپ گرفته تا متال و … یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این برنامه این است که به شما و دیگر کاربران اجازه می‌دهد که بتوانید موسیقی ساخته شده توسط خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

این ویژگی جذاب مشکل کپی رایت موجود در اینستاگرام را نیز حل می‌کند و شما زمانی که در تیک تاک از این موزیک‌ها برای ساخت ویدئو استفاده کنید دیگر با مشکل کپی رایت مواجه نخواهید شد و ویدئو شما بدون مشکل می‌تواند وایرال شود.

ایموجی‌ها و استیکرهای رایگان

شاید بتوان گفت که نمک استفاده از شبکه‌های اجتماعی، ایموجی‌ها (Emoji) و استیکرهای (Sticker) آن است. اپلیکیشن تیک تاک بالغ بر 100 استیکر و ایموجی مختلف دارد که از آن‌ها می‌توانید در ویدیوهای‌تان استفاده کنید. همچنین کاربران می‌توانند از فیلتر‌های صورت (Face Filter) و افکت‌های زیبا نیز استفاده کنند تا ویدیوی‌شان جذاب‌تر به نظر برسد. در واقع این فیلترهای صورت تیک تاک یکی از ویژگی‌هایی است که در گام اول کاربران را به سمت این برنامه محبوب کشانده است.

 

شاید ندانید!
smart switch سامسونگ چیست

 

ابزارهای ویرایش ساده و رایگان

ساخت اپی مثل تیک تیک در صورتی که نتوانید کاربری را به سمت خود جلب کنید، بی‌معنی است. اما برنامه تیک تاک به لطف ویژگی‌های خاص خود به این موفقیت دست پیدا کرده و حالا کاربران زیادی دارد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد محتوای دلخواه‌تان را ضبط کنید، دست به ویرایش آن بزنید، فیلترهای صورت و استیکر یا ایموجی روی آن قرار دهید و سپس آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. در واقع تیک تاک این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با خود برنامه بتوانید حجم زیادی از ویرایش‌های خود را انجام دهید.

پخش زنده

پخش زنده به یکی از بخش‌های جدا نشدنی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و شما می‌توانید از این قابلیت در اپلیکیشن تیک تاک هم استفاده کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند در پخش زنده نیز از فیلتر استفاده کنند تا ویدیوهای‌شان زیباتر به نظر برسد.

 

نسخه وب تیک تاک

مانند اینستاگرام، واتساپ، فیسبوک و بسیاری از برنامه‌های مشهور دیگر شما می‌توانید از نسخه تحت وب استفاده کنید و برنامه را به روی گوشی خود نصب نکنید. برای این کار کافیست وارد سایت تیک تاک شوید و سپس یک اکانت ایجاد کنید و یا به اکانت خود وارد شوید. در ادامه همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید بخش‌های مختلف مانند برنامه در دسترس شما خواهد بود.

 

اپلیکیشن هایی برای دیوانگان موسیقی:
بهترین برنامه موزیک اندروید

 

محیط اپلیکیشن تیک تاک

در محیط تیک تاک شما با پنج بخش اصلی مواجه می‌شوید. هر یک از آن‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. ما در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد:

Home

در این قسمت شما می‌توانید تمام محتوایی که تیک تاک در منطقه شما در دسترس‌تان قرار می‌دهد را تماشا کنید. این برنامه معمولا به کاربران جدید محتوا را بر اساس موقعیت جغرافیایی‌شان نمایش می‌دهد. در نتیجه در ابتدای کار با این اپ باید انتظار دیدن ویدیوهایی را داشته باشید که مربوط به کشور خودتان می‌شود. وقتی در صفحه Feed هستید، به پنج ویژگی دسترسی خواهید داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • گزینه مشاهده پروفایل سازنده ویدیویی که در حال تماشای آن هستید
  • دسترسی به گزینه لایک برای پسندیدن یک ویدیو
  • گزینه ثبت نظر و کامنت گذاشتن درباره ویدیوهای سایر کاربران
  • گزینه به اشتراک گذاشتن که اجازه می‌دهد کاربران یک ویدیو را با روش‌های مختلف مثل قرار دادن در صفحات شبکه‌های اجتماعی‌شان، به اشتراک بگذارند
  • دسترسی به موزیکی که در ویدیویی که در حال تماشای آن هستید، استفاده شده است
  • علاوه بر این‌ها، شما به گزینه‌های نظیر Report برای گزارش محتوای نامناسب، گزینه Not Interested که به سرعت ویدیوی مربوط به را از Feed شما حذف می‌کند، گزینه ذخیره، ساخت Duet ،React، اضافه کردن ویدیو به موارد مورد علاقه، ساخت Live Photo و به اشتراک گذاری ویدیو به عنوان GIF نیز دسترسی خواهید داشت

در این صفحه از بالا می‌توانید بین سه گزینه For you، Friends و Following جابجا شوید. گزینه For you ویدئوهایی را به شما نشان می‌دهد که هوش مصنوعی تشخیص داده برای سلیقه شما مناسب خواهد بود. در بخش Friends ویدئو دوستان شما نمایش داده می‌شود و در بخش Following می‌توانید تنها به ویدئوهای افرادی دسترسی داشته باشید که آن‌ها را فالو کرده‌اید.

 

اپلیکیشن های حرفه ای برای ضبط کردن صدا:
برنامه ضبط صدا

 

Discover

بخش Discover جایی است که شما می‌توانید ویدیوهای چالشی ترند را هم در حالت محلی و هم به صورت بین‌المللی پیدا کنید. چالش‌ها با هشتگ (Hashtag) مشخص می‌شوند. شما می‌توانید پیش‌نمایشی از آن‌ها و همچنین تعداد مشارکت‌کننده‌ها را ببینید. اگر ارقامی در سطح میلیونی و میلیاردی به چشم‌تان خورد تعجب نکنید. تیک تاک مخاطبان زیادی دارد که به تولید محتوا علاقه‌مندند.

Record

دکمه Record در قسمت پایین و وسط صفحه برنامه تیک تاک قرار گرفته است. اگر روی آن ضربه بزنید، دوربین‌تان باز خواهد شد و در آن جا با گزینه‌های مختلفی رو به رو می‌شوید. آیکون Effects به شما امکان دسترسی به تعداد بسیار زیادی از فیلترها را می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را روی ویدیوهای‌تان اعمال کنید. فیلترها نیز خود در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. از جمله آن‌ها می‌توان به Trending ،New ،Interactive ،Comedy ،Beauty ،Pride و For Pets اشاره کرد. فیلترها کاملا هم‌کنشی هستند و پس از انتخاب، به صورت خودکار روی ویدیوی‌تان اعمال می‌شوند.

با کلید روی Upload، گالری گوشی‌تان به صورت خودکار باز می‌شود و می‌توانید هر ویدیویی که دوست دارید را انتخاب کنید. پس از انتخاب، ویدیو به صورت اتوماتیک شروع به پخش می‌کند و در پایین صفحه نیز گزینه‌هایی برای ویرایش نمایش داده می‌شوند. در این بخش شما می‌توانید هر بخشی که دوست دارید را از ویدیو جدا کنید و صرفا آن قسمت که مورد پسندتان است را به اشتراک بگذارید. همچنین قابلیت افزایش یا کاهش سرعت پخش و تغییر جهت تصویر نیز وجود دارد.

اگر گزینه Templates را از پایین صفحه انتخاب کنید قالب‌های مشهور و پیش فرض برنامه برای عکس و فیلم به شما نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که محتوای مورد نظر شما text است یا photo یا ویدئوهای 15 یا 60 ثانیه‌ای یا حتی 3 دقیقه‌ای. شما از بالای صفحه سمت راست می‌توانید از طریق گزینه اول بین دوربین سلفی و دوربین اصلی جابجا شوید و گزینه دوم نیز برای خاموش و روشن کردن فلش است. گزینه سوم برای روشن کردن افکت Beauty (زیبایی) کاربرد دارد و از گزینه آخر برای اضافه کردن موزیک می‌توانید کمک بگیرید.

توجه داشته باشید که اگر حالت فیلم‌برداری را انتخاب کنید، گزینه‌هایی چون Speed، Beauty، Filters، Timer و Flash نمایش داده می‌شوند.

 

کد های تقلب بازی pubg mobile:
ترفند های پابجی موبایل در لیویک

 

چگونه از تیک تاک برای چالش‌ها استفاده کنیم؟

چالش‌ها را می‌توان یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های اپلیکیشن تیک تاک نسبت به سایر برنامه‌ها قلمداد کرد. شرکت در آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده است و به شما این امکان را می‌دهد که استعدادتان را با سایر مردم دنیا به اشتراک بگذارید. برای پیدا کردن چالش‌های روی گزینه Discover در صفخه خانگی‌تان ضربه بزنید. حالا می‌توانید در بین چالش‌های مختلف کاوش کنید و آن چه دوست دارید را بیابید. ضبط ویدیو برای یک چالش کار ساده‌ای است که صرفا به سه مرحله تقسیم می‌شود و زمان زیادی نمی‌گیرد. در ادامه آموزش تصویری کامل کار با اپلیکیشن تیک تاک ما به شما نحوه انجام این کار را یاد می‌دهیم.

برای شروع کار و در قدم اول روی Record ضربه بزنید. قدم دوم این است که روی Sounds در بالا یا پایین صفحه نمایش کلیک کرده و سپس گزینه اول را انتخاب کنید. قدم سوم هم ضبط ویدیو و لذت بردن از فرآیند شرکت در چالش است.

چگونه از تیک تاک برای ساخت Duet استفاده کنیم؟

Duetها کمی با چالش‌ها متفاوت هستند. آن‌ها در واقع واکنشی هستند به ویدیویی از کاربران دیگر. وقتی ویدیویی که می‌خواهید با آن Duet بسازید را پیدا کردید، روی آیکون Share ضربه بزنید. سپس Duet را انتخاب کرده و فرآیند ضبط ویدیو را آغاز کنید. در این قسمت هم شما به تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که مربوط به ضبط ویدیوهای معمولی بود، دسترسی خواهید داشت. پس از تکمیل ضبط ویدیو، می‌توانید آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. در نتیجه نهایی Duetها صفحه به دو قسمت تقسیم می‌شود که در یک سمت ویدیوی اصلی قرار می‌گیرد و در سمت دیگر ویدیویی که شما ضبط کرده‌اید نمایش داده می‌شود.

 

برنامه هایی که هر دختری باید داشته باشد:
اپلیکیشن روتین پوستی

 

چگونه از تیک تاک برای ساخت Reaction استفاده کنیم؟

Reactionها در برنامه تیک تاک راهی برای برقراری تعامل بیشتر با سایر کاربران هستند. در ابتدا باید ویدیویی که قصد واکنش نشان دادن به آن را دارید انتخاب کنید و سپس گزینه Share را بزنید. در ادامه روی React کلیک کرده و ویدیوی‌تان را ضبط کنید. در این حالت نیز به تمام ویژگی‌های مربوط به ادیت ویدوها دسترسی خواهید داشت.

چگونه در تیک تاک Live Photo بسازیم؟

قابلیت Live Photo در اپلیکیشن تیک تاک به شما این اجازه را می‌دهد که ویدیوهای مورد علاقه‌تان را به عنوان صفحه پیش‌زمینه روی Home Screen یا Lock Screen تلفن هوشمندتان ذخیره کنید. برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید برنامه Wall Picture را که مربوط به تیک تاک است، نصب کنید. پس از نصب کردن این اپ، می‌توانید از طریق گزینه‌های Share به سراغ Live Photo بروید و با زدن گزینه Life Photo به راحتی قادر به ذخیره ویدیوهای مورد علاقه‌تان به عنوان صفحه پیش‌زمینه روی Home Screen یا Lock Screen تلفن هوشمندتان خواهید بود.

چگونه در تیک تاک ویدیوهای‌مان را به شکل GIF به اشتراک بگذاریم؟

برای به اشتراک گذاشتن ویدیوها به شکل GIF در تیک تاک باید ابتدا روی گزینه Share کلیک کنید. سپس انگشت‌تان را روی صفحه به سمت چپ بکشید تا گزینه GIF برای‌تان نمایش داده شود. در ادامه روی آن ضربه بزنید تا وارد بخشی شوید که مربوط به ویرایش و بریدن ویدیو است. پس از پشت سر گذاشتن این مرحله باید روی Generate کلیک کنید تا بتوانید به فایل GIF خود برسید. در انتها نیز می‌توانید راهی که می‌خواهید از طریق آن فایل‌تان را به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید (این مورد بر اساس برنامه‌هایی است که روی گوشی موبایل‌تان دارید).

 

شهرتی بزرگ در دنیای موبایل:
اسنپ دراگون چیست

 

نحوه حذف ویدیو در تیک تاک

می‌خواهید از شر یک ویدیو در اپلیکیشن تیک تاک خلاص شوید؟ وارد پروفایل‌تان شوید و ویدیوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. حالا باید روی آیکونی به شکل سه نقطه که در سمت راست تصویر است ضربه بزنید تا منو باز شود. در نهایت نیز کافی است روی دکمه Delete کلیک کنید.

چگونه در تیک تاک حساب کاربری خصوصی داشته باشیم؟

برای Private کردن حساب کاربری ابتدا باید وارد پروفایل‌تان شده و روی علامت سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. بخش Privacy and Safety را در تنظیمات پیدا کنید و روی گزینه Private Account ضربه بزنید تا فعال شود. در همین حال شما در صفحه Privacy and Safety می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی برای کامنت‌ها، ریکشن‌ها، پیام‌ها و … را نیز تغییر دهید.

نکته: وقتی حساب کاربری برنامه تیک تاک را به حالت Private یا همان شخصی درمی‌آورید، کاربران برای دنبال کردن شما نیاز به تاییدتان خواهند داشت.

چگونه در تیک تاک با تصاویرمان Slideshow بسازیم؟

روی گزینه Record کلیک کنید (همان علامت به‌علاوه در صفحه اصلی). روی گزینه Templates ضربه بزنید و یکی را انتخاب کنید. حالا گزینه Select Photos را انتخاب کرده و از گالری‌تان عکس اضافه کنید. در ادامه می‌توانید دست به اضافه کردن صدا، افکت و توضیحات بزنید. همچنین شما در این بخش می‌توانید انتخاب کنید که این Slideshow به صورت عمومی به نمایش دربیاید یا نه؛ در واقع این بخش از شما می‌خواهد که در صورت تمایل مجوز مربوط به کامنت‌ها، Duets ،Reactions را بدهید و مشخص کنید که دیگران اجازه داشته باشند Slideshow شما را ذخیره کنند یا نه. در نهایت هم می‌توانید Slideshow خود را منتشر کنید یا دست به ذخیره آن در بخش پیش‌نویس‌ها (Drafts) بزنید.

 

از کجا بفهمیم نوع ویندوز چیه؟
ویندوز لپ تاپ چیست

 

نحوه دانلود ویدیو در تیک تاک

دانلود ویدیوها در اپلیکیشن تیک تاک کار بسیار ساده‌ای است. برای این کار ابتدا به سراغ ویدیوی مورد نظر بروید و روی گزینه Share ضربه بزنید و در نهایت نیز کافی است گزینه Save Video را انتخاب کنید.

چگونه در تیک تاک از صدا یا موزیک استفاده کنیم؟

به یک صدا یا موزیک جذاب برخورده‌اید که نظرتان را جلب کرده است؟ شما به راحتی در تیک تاک می‌توانید آهنگ دلخواه‌تان را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. به سراغ ویدیوی مورد نظر بروید و آن را پخش کنید. در حین این که ویدیو در حال پخش است، یک آیکون در حال چرخش را که در قسمت پایین سمت راست قرار دارد را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. با این کار تیک تاک به شما نشان می‌دهد که آرتیست یا سازنده کیست و همچنین این قابلیت را برای‌تان فعال می‌کند که آن را به لیست مورد علاقه‌های‌تان اضافه کنید تا بعدا بتوانید آن را به کار ببرید.

چگونه QR Code را در تیک تاک پیدا کنیم؟

برنامه تیک تاک برای تمامی حساب‌های کاربری QR Code می‌سازد. QR Code شما به اکانت‌تان متصل است و می‌توانید آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. برای پیدا کردن کد QR باید به صفحه پروفایل‌تان بروید و روی علامت سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. گزینه My QR Code را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. برای به اشتراک گذاشتن کد گزینه Save Image را بزنید. با زدن این گزینه تصویر به صورت مستقیم در گالری تلفن هوشمندتان ذخیره می‌شود و در نتیجه می‌توانید آن را با هر کس که دوست دارید، به اشتراک بگذارید. برای اسکن کردن کد QR یک شخص دیگر، باید گزینه Scan را بزنید و دوربین‌تان را به سمت آن کد بگیرید تا اسکن شود.

این بود آموزش تصویری کامل کار با اپلیکیشن تیک تاک. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره این برنامه چیست؟ درباره آینده این اپ چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

برای بازی لپ تاپ بخریم یا PC:
لپ تاپ یا پی سی گیمینگ

 

سوالات متداول

چگونه ویدیوهای تیک تاک را دانلود کنیم؟

دانلود ویدیوها در اپلیکیشن تیک تاک کار بسیار ساده‌ای است. برای این کار ابتدا به سراغ ویدیوی مورد نظر بروید و روی گزینه Share ضربه بزنید و در نهایت نیز کافی است گزینه Save Video را انتخاب کنید.

چگونه اکانت تیک تاک را Private کنیم؟

برای Private کردن حساب کاربری ابتدا باید وارد پروفایل‌تان شده و روی علامت سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. بخش Privacy and Safety را در تنظیمات پیدا کنید و روی گزینه Private Account ضربه بزنید تا فعال شود. در همین حال شما در صفحه Privacy and Safety می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی برای کامنت‌ها، ریکشن‌ها، پیام‌ها و … را نیز تغییر دهید.

چگونه یک ویدیو را در تیک تاک پاک کنیم؟

می‌خواهید از شر یک ویدیو در اپلیکیشن تیک تاک خلاص شوید؟ وارد پروفایل‌تان شوید و ویدیوی مورد نظرتان را انتخاب کنید. حالا باید روی آیکونی به شکل سه نقطه که در سمت راست تصویر است ضربه بزنید تا منو باز شود. در نهایت نیز کافی است روی دکمه Delete کلیک کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

11 نظر

  1. بهار

    سلام وقتتون بخیر، اون قسمتی که باید تاریخ تولدمون رو وارد کنیم هرکار میکنم خطا میزنه ممنون میشم راهنماییم کنید

  2. خوش صفا

    سلام در حساب تیک تاک دو پست گذاشتم و دیگه نمیتونم انجامش بدم چرا ؟!

  3. مصطفی

    سلام و وقت تون بخیر, میشه لطف کنید و بگین که کپشن در ویدیوها کجاست

  4. فاروق

    سلام من اکانت تیک تاک رو تونستم بسازم اما تو گزینه social اصلا نمی تونم پیج اینستا و یوتیوبم رو اضافه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. اکبرصفری

      پاسخ به فاروق

      سلام،لطفا در باره کپشن هم در تیک تاک توضیح دهید.با تشکر
  5. سهراب

    سلام بخش دیسکاور در تیک تاک من نیس مشکل از کجاست میشه داهنمایی کنین تیک تاک من هصلیه و از خود گوگل پلی دانلود کردم

  6. فادیا:))

    سلام.مرسی بابت اطلاعات خوبتون
    میخواستم بپرسم که ویدیویی که خودمو میگیریم رو چطوری میتونیم بدون اینکه پست سه سیو کنیم؟

    1. نرگسم

      پاسخ به فادیا:))

      پاسخگو باشیدددد مشکل منم اینه
  7. مریم

    سلام وقتتون بخیر من تو بخش آهنگ که روی فیلم قرار میدم البته اول با اینشات ادیت میکنم تو تیک تاک که آپلود میکنم اسم آهنگ و خواننده رو نمیتونم تو کپشن تایپ کنم چه طور باید عمل کنم؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مریم

      سلام وقت بخیر در مورد این برنامه اطلاعات دقیقی ندارم راستش
      1. مینا

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام میخام روی ویدیو هام ایدیم بیوفته چیکار کنم علامت تیک تاک ک اول سمت چپ میوفته بعد میره سمت راست رو میگم
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%a7%da%a9/
ads
ads