داغ ترین ها :
آنباکس آیفون 13 پرو ؛‌ با ستاره جدید اپل آشنا شوید

آنباکس آیفون 13 پرو ؛‌ با ستاره جدید اپل آشنا شوید

گوشی‌های ایفون ۱۳ چند هفته پیش رسما معرفی شدند و حالا در تکنولایف میزبان آیفون 13 پرو بودیم. جدیدترین و جذاب‌ترین عضو خانواده گوشی‌های آیفون 13 که با ویژگی‌های منحصر به‌فردی که دارد نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با این حال جعبه گشایی آیفون 13 قطعا برای بسیاری از کاربران جذاب خواهد بود. در ویدیوی زیر می‌توانید آنباکس آیفون 13 پرو را مشاهده کنید. در این ویدیوی جعبه گشایی آیفون 13 پرو نگاهی سریع و اجمالی به این گوشی داشتیم و سعی کردیم به برخی از ویژگی‌های آن هم اشاره کنیم. اگر از جمله طرفداران محصولات اپل هستید و می‌خواهید بیشتر با این محصول جدید آشنا شوید، حتما ویدیوی آنباکس آیفون 13 پرو را مشاهده کنید.

پس از دیدن ویدیوی جعبه گشایی آیفون 13 پرو بد نیست کمی بیشتر با این محصول هم آشنا شوید. التبه بررسی تخصصی این گوشی را هم می‌توانید به‌زودی در تکنولایف مطالعه کنید.

نگاه اجمالی بر مشخصات آیفون 13 پرو

گوشی آیفون 13 پرو در ابعاد ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ در ۷.۷ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۲۰۴ گرم می‌رسد. این گوشی از گواهی IP68 بهره می‌برد و تا عمق ۶ متر و تا ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی آیفون 13 پرو صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش Super Retina XDR OLED که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی هم تولید خواهد کرد. صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو قطعا یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. این گوشی سه دوربین پشت هم دارد. دوربین‌‌هایی که همه آن‌ها از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. دوربین اصلی از دیافراگم f/1.5 بهره می‌برد و به فوکوس خودکار و OIS هم مجهز شده است. دوربین دوم که لنز تله‌فوتو دارد از دیافراگم f/2.8 برخوردار است. این دوربین هم به فوکوس خودکار مجهز شده و تا سه برابر زوم اپتیکال دارد. دوربین سوم که برای عکاسی اولتراواید استفاده می‌شود هم می‌تواند عکس‌هایی با زاویه دید ۱۲۰ درجه ثبت کند. آیفون ۱۳ پرو از حسگر TOF-3D LiDAR بهره می‌برد که برای تشخیص عمق به‌کار می‌رود. دوربین سلفی هم از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

داشتن باتری ۳۰۹۵ میلی‌آمپر ساعتی، بلندگوهای استریو هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند به حساب می‌آید.

 

مقایسه زیر را از دست ندهید:

مقایسه آیفون 13 و آیفون 13 پرو

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-13-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads