داغ ترین ها :
آنر مجیک وی، اولین گوشی تاشو با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد

آنر مجیک وی، اولین گوشی تاشو با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شد

آنر اولین گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشدنی به نام آنر مجیک وی را معرفی کرده است که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ساخت شرکت کوالکام استفاده می‌کند.

 

برای خرید گوشی های هواوی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

درنهایت آنر مجیک وی معرفی شد؛ جدیدترین محصول برند مستقل چینی در سال ۲۰۲۲ که ویژگی‌های جالبی را به همراه دارد. محصول جدید آنر از صفحه‌نمایشی تاشو استفاده می‌کند. این حالت به گوشی هوشمند اجازه می‌دهد که از دو صفحه نمایش برخوردار شود.

در حالت عادی، کاربران از صفحه‌نمایشی ۶.۴۵ اینچی برخوردار می‌شوند که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده می‌کند. نسبت ابعاد این صفحه‌نمایش نیز به ۲۱:۹ می‌رسد تا شاهد صفحه‌نمایشی کشیده در پنل جلو باشیم. از نظر ابعاد باید گفت که صفحه‌نمایش خارجی از ابعاد و نسبت تصویری شبیه به گوشی‌های استاندارد استفاده می‌کند و تفاوت چندانی مشاهده نمی‌شود. با این حال، آنچه اهمیت دارد حالت گسترده Honor Magic V است.

گوشی تاشو honor magic v

در حالت گسترده نیز صفحه‌نمایشی ۷.۹ اینچی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که از وضوح تصویر ۱۹۸۴ در ۲۲۷۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند. برای هر دو صفحه‌نمایش از پنل OLED استفاده شده، اما نسبت ابعاد تصویر متفاوتی دارند. در حالی که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش خارجی به ۲۱:۹ می‌رسد، صفحه‌نمایش داخلی از نسبت ابعاد ۱۰.۳:۹ برخوردار شده است.

چنین مشخصاتی باعث می‌شود که بتوانید دو اپلیکیشن را در کنار یکدیگر قرار داده و همزمان از آن‌ها استفاده کنید. صفحه‌نمایش Honor Magic V قادر به پشتیبانی از +HDR10 است و از رنگ‌های ۱۰ بیتی با نرخ روشنایی ۸۰۰ نیت استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی آنر مجیک V

ماژول دوربین اصلی آنر مجیک وی متشکل از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. این دوربین‌ها عبارت‌اند از دوربین اصلی با فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متری، دوربینی با لنز واید و دوربینی با امکان ثبت طیف رنگی. در بالای هر یک از صفحه‌نمایش‌ها نیز حفره‌ای تعبیه شده تا میزبان دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی باشد.

 

 

آنچه باعث شده آنر مجیک وی نظرمان را به خود جلب کند، برخورداری آن از تراشه پرچم‌دار کوالکام است. درواقع آنر مجیک وی اولین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده خواهد کرد. از ویژگی‌های آنر مجیک وی می‌توان به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی اشاره کرد که امکان سفارش آن با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی وجود دارد.

دوربین گوشی آنر مجیک V

کاربران به باتری با ظرفیت ۴۷۵۰ میلی‌آمپرساعت دسترسی خواهند داشت که امکان شارژ آن با سرعت ۶۶ وات و به‌صورت باسیم وجود دارد. از نظر نرم‌افزاری، آنر مجیک وی دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Magic UI 6.0 است. آنر مجیک وی در سه رنگ‌بندی نقره‌ای، مشکی و نارنجی به بازار عرضه می‌شود و هر یک از دو مدل آن نیز از برچسب قیمتی معادل ۱۵۷۰ و ۱۷۲۵ دلار برخوردار خواهند بود. انتظار می‌رود محصول جدید آنر در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۸ دی ۱۴۰۰) روانه بازار چین شود. البته مشخص نیست که Honor Magic V در چه زمانی روانه بازار جهانی خواهد شد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%b1-%d9%85%d8%ac%db%8c%da%a9-%d9%88%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads