داغ ترین ها :
آنر V20 به صورت رسمی معرفی شد

آنر V20 به صورت رسمی معرفی شد

همانطور که می دانید آنر یکی از شرکت های وابسته به کمپانی هواوی است و این برند کمک شایانی به آمار های فروش هواوی کرده است. از زمان تاسیس تا به امروز، آنر نیز سیاست کمپانی های چینی را در پیش گرفته است و گوشی های هوشمند با قابلیت های عالی را با قیمت مناسب در بازار های مختلف عرضه کرده است. مدتی پیش این برند اعلام کرد که در تاریخ 26 دسامبر رویدادی را برگزار خواهد کرد و گوشی هوشمند آنر V20 که نام دیگر آن View 20 نیز می باشد را معرفی خواهد کرد و بعد از معرفی این گوشی هوشمند، پرونده کاری این کمپانی در سال 2018 بسته خواهد شد.

قیمت روز گوشی را فقط در سایت تکنولایف ببنید.

حال امروز به تاریخ مذکور رسیده ایم با نگاه به مراسم معرفی این گوشی در می یابیم که آنر V20 طراحی فوق العاده ای دارد. آنر در قسمت پشتی قاب انحنای زیبایی را ایجاد کرده است که مانند آن را در گوشی های اکسپریا XZ2 و XZ3 نیز دیده بودیم. انحنای ایجاد شده علاوه بر زیبایی خاصی که به گوشی داده، باعث می شود کاربران با راحتی بیشتر گوشی را در دست بگیرند. با نگاه به قسمت جلویی قاب در می یابیم که آنر نیز مانند گوشی های اخیر هواوی و سامسونگ، از صفحه نمایش ناچ طرح O استفاده کرده است.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سایز 6.41 اینچ بوده و جنس آن IPS LCD می باشد. رزولوشن 2310×1080 پیکسلی در کنار تراکم 398 پیکسل بر اینچی، کیفیت صفحه نمایش فوق العاده ای را به وجود آورده اند. همان گونه که در بالا اشاره کردیم، به سبب ناچ بودن صفحه نمایش، 85.7 درصد از قاب در اختیار صفحه نمایش می باشد. آنر رابط کاربری Magic UI 2.0 را در این گوشی هوشمند بکار گرفته است که به اجرای سیستم عامل اندروید 9.0 در این گوشی کمک می کند.

در بخش سخت افزاری مشاهده می کنیم که آنر آخرین چیپست معرفی شده هواوی را بکار گرفته است. چیپست HiSilicon Kirin 980 معماری 7 نانومتری دارد و در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP10 نیز فعالیت می کند و هشت هسته با قدرت های 1.8 و 2.6 گیگاهرتز وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. آنر بنا دارد تا سه مدل از این گوشی را روانه بازار های هدف خود کند بدین صورت که دو مدل از این گوشی حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهند داشت که یکی رم 6 و دیگری رم 8 گیگابایتی خواهد داشت. اما مدل سوم این گوشی هوشمند که مخصوص چند بازار خاص بوده رم 8 و حافظه اخلی 256 گیگابایتی دارد.

به سبب صفحه نمایش مذکور، دوربین جلویی این گوشی تک گانه بوده و سنسور آن 25 مگاپیکسلی است. در قسمت پشتی این گوشی دو دوربین فعالیت کرده و ظیفه عکسبرداری و فیلمبرداری را انجام می دهند. سنسور اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی بوده که محصول شرکت سونی است و سنسور دوم 12 مگاپیکسلی می باشد و مخصوص عکسبرداری در شب است. دیگر بخش سخت افزاری این گوشی هوشمند باتری است که 4000 میلی آمپری می باشد. در بخش سنسور های بیومتریک نیز مشاهده می کنیم که آنر سنسور اثر انگشت در این گوشی هوشمند را در قسمت پشتی قرار داده است. این گوشی با قیمت تقریبی 380 یورو به بازار های هدف ارسال می شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%b1-v20-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads