داغ ترین ها :
آنر X30 با تراشه اسنپدراگون 695 معرفی شد

آنر X30 با تراشه اسنپدراگون 695 معرفی شد

آنر درنهایت جدیدترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی خود به نام‌های آنر X30 و پلی 30 پلاس را معرفی کرد.

 

برای خرید گوشی هواوی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در ماه اکتبر آنر دو مدل از سری آنر X30 را معرفی کرد که X30i و X30 مکس نام داشتند و حال زمان آن گویا فرا رسیده تا مدل استاندارد سری نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد. درواقع آنر دو گوشی هوشمند با سخت‌افزار میان‌رده معرفی کرده که آنر ایکس 30 و آنر پلی 30 پلاس نام دارند. در ادامه به بررسی مشخصات و اطلاعات دو محصول جدید برند چینی می‌پردازیم.

مشخصات سخت‌افزاری آنر X30

در میان دو گوشی هوشمند معرفی شده باید گفت که آنر X30 از توان پردازشی و سخت‌افزار بهتری برخوردار است. برند چینی محصول جدید خود را همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ به بازار عرضه خواهد کرد که مبتنی بر لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده است.

آنر ایکس ۳۰ دارای صفحه‌نمایشی ۶.۸ اینچی است که از پنل IPS LCD به همراه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل استفاده می‌کند. در دل دستگاه از باتری با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده شده که از شارژ سریع ۶۶ وات استفاده می‌کند که قادر خواهد بود در مدت تنها ۳۰ دقیقه میزان شارژ باتری را از صفر به هشتاد درصد برساند.

در پنل پشتی می‌توان به ماژول دوربینی دسترسی داشت که متشکل شده از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر که از امکان سنجش عمق برخوردار است. طراحی ماژول دوربین بسیار شبیه به مدل‌های سری آنر مجیک ۳ بوده و در پنل جلو نیز ناچ قرار گرفته تا دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

آنر جدید از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و همچنین رابط کاربری Magic UI 5.0 استفاده خواهد کرد و در چهار رنگ‌بندی مشکی، نقره‌ای، آبی و طلایی روانه‌ی بازار می‌شود. شما می‌توانید از میان گزینه‌های رم ۶ یا ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی حق انتخاب داشته باشید.

مدل دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آنر X30 از برچسب قیمتی معادل ۲۳۵ دلار و مدل دارای ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز از برچسب قیمت معادل ۳۶۱ دلار برخوردار خواهد بود. در مورد زمان عرضه نیز گفته شده که آنر ایکس ۳۰ در ۲۴ دسامبر (۳ دی ۱۴۰۰) روانه‌ی بازار چین و احتمالا سایر نقاط دنیا شود.

مشخصات سخت‌افزاری آنر پلی 30 پلاس

در طرف دیگر آنر پلی 30 پلاس قرار گرفته که از صفحه‌نمایشی ۶.۷ اینچی با پنل LCD استفاده می‌کند. میزان وضوح تصویر این صفحه‌نمایش برابر +HD و نرخ نوسازی آن نیز به ۹۰ هرتز می‌رسد. محصول جدید آنر مجهز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ است و در پنل پشتی نیز ماژول دوربین دوگانه با دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی (لنز واید) و ۲ مگاپیکسلی (تشخیص عمق) قرار دارد.

برای دوربین سلفی نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت تا بتواند از خود تصاویر سلفی ثبت کرده یا در کنفرانس‌های ویدئویی شرکت کنند. آنر پلی 30 پلاس دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۲۲.۵ وات وجود دارد.

برند چینی در نظر دارد محصول شرکت خود را همراه با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 5 روانه‌ی بازار کند و گویا چهار رنگ‌بندی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. آنر گوشی میان‌رده‌ی خود را در دو مدل به بازار عرضه می‌کند که مدل اول از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۱۷۳ دلار و مدل دوم نیز از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۲۳۵ دلار برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که آنر پلی 30 پلاس در ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) به بازار چین عرضه شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%b1-x30-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-695-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads