داغ ترین ها :
آنر X7 و آنر X9 4G معرفی شدند

آنر X7 و آنر X9 4G معرفی شدند

آنر در رویدادی که در کشور مالزی برگزار کرد کلی گوشی جدید معرفی کرد که دو گوشی آنر X7 و آنر X9 4G هم جزو آنها بودند. گوشی آنر X7 چهار دوربین پشت دارد و از شبکه 4G استفاده می‌کند. گوشی آنر X9 4G از دوربین‌ها و البته صفحه نمایشی جذاب‌تری استفاده می‌کند.

 

گوشی های Honor را در ویترین فروشگاه تکنولایف ببنید: قیمت گوشی آنر

 

گوشی آنر X7

گوشی آنر X7 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سری ایکس شرکت آنر به حساب می‌آید که به تراشه اسنپ دراگون ۶۸۰ مجهز شده است. این گوشی هوشمند صفحه نمایشی در اندازه ۶.۷۴ اینچ دارد و وضوح تصویر آن به 720p می‌رسد. روی صفحه نمایش یک ناچ قطره‌ای هم دیده می‌شود که دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته است.

مشخصات گوشی آنر X7

در پشت گوشی دو دایره بزرگ را مشاهده می‌کنید که میزبان دوربین‌ها هستند. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده می‌کند. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۵ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو هم روی این گوشی دیده می‌شود.

شرکت آنر اعلام کرد که گوشی آنر X7 با رابط کاربری Magic UI 4.2 و اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود. از همه مهم‌تر باید بگوییم که این گوشی اپلیکیشن‌های گوگل را هم اجرا می‌کند. برای این تلفن همراه هوشمند از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و باتری ۲۲.۵ وات استفاده شده است. شارژر به واسطه پورت USB-C به گوشی متصل می‌شود.

عکس گوشی آنر X7

همان‌طور که گفتیم گوشی آنر X7 محصول خوش قیمتی خواهد بود. این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۵ دلار راهی بازار می‌شود. رنگ‌های این گوشی هم نقره‌ای و آبی خواهند بود.

گوشی آنر X9 4G

گوشی آنر X9 4G با تراشه اسنپ دراگون 680 راهی بازار می‌شود و دوربین اصلی آن حسگر ۶۴ مگاپیکسلی دارد. یک دوربین اولتراواید هشت مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود. در کنار دوربین اولتراواید دو دوربین با حسگرهای ۲ مگاپیکسلی هم دیده می‌شوند.

گوشی آنر X7

صفحه نمایش این گوشی مانند گوشی X7 است و دقیقا همان اندازه و وضوح تصویر را دارد. البته نرخ نوسازی صفحه نمایش گوشی X9 4G به ۹۰ هرتز می‌رسد. شرکت آنر اعلام کرده که این گوشی هوشمند ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با قیمت 260 دلار در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای راهی بازار می‌شود.

عکس گوشی آنر X9 4G

 

آخرین اخبار از محصولات آنر:
گوشی آنر X9 5G معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%b1-x7-%d9%88-%d8%a2%d9%86%d8%b1-x9-4g-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%86%d8%af/
ads
ads