داغ ترین ها :
آنر X8 با تراشه اسنپ دراگون 690 معرفی کرد

آنر X8 با تراشه اسنپ دراگون 690 معرفی کرد

شرکت آنر یکی از جدیدترین اعضای خانواده سری ایکس را معرفی کرد که آنر X8 نام دارد. شرکت آنر به این موضوع اشاره کرد که این گوشی به شکل خاص برای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و اروپا عرضه می‌شود. از ویژگی‌های جذاب این گوشی هوشمند می‌توانیم به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، تراشه اسنپ دراگون ۶۹۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۲.۵ وات اشاره کنیم.

 

گوشی های آنر را می‌توانید از سایت تکنولایف تهیه کنید: قیمت گوشی آنر

 

گوشی آنر X8 به دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق دارد. دوربین سلفی این گوشی هم به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده که به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایش قرار گرفته است. از آنجایی که این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۶۹۰ مجهز شده از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. شرکت آنر اعلام کرده که آنر X8 به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه مجهز شده و با رابط کاربری Magic UI 4.2 و اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اینکه چرا این گوشی با اندروید ۱۲ عرضه نمی‌شود، مشخص نیست.

شرکت آنر اعلام کرده که گوشی آنر X8 در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و آبی راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی در زمان عرضه مشخص خواهد شد. البته که هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این گوشی اعلام نشده، اما به زودی شاهد این گوشی در بازار خواهیم بود.

 

برای تعطیلات چه ببنیم:
بهترین فیلم های کمدی ایرانی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%86%d8%b1-x8/
ads
ads