داغ ترین ها :
ال جی وینگ آخرین به روزرسانی خود را دریافت کرد

ال جی وینگ آخرین به روزرسانی خود را دریافت کرد

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که پس از انتشار آپدیت اندروید 11 شرکت کره‌ای برنامه‌ای برای انتشار آپدیت بیشتر برای ال جی وینگ ندارد و آپدیت ال جی وینگ به پایان رسیده است.

اگر از علاقه‌مندان به حوزه‌ی فناوری باشید یا اخبار مرتبط با شرکت ال‌جی را دنبال می‌کنید، حتما اطلاع دارید که برند کره‌ای از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شد. یکی از آخرین محصولاتی نیز که ال‌جی به بازار عرضه کرد، گوشی ال جی وینگ بود که از طراحی خاصی نیز استفاده می‌کرد.

برای خرید گوشی های ال‌جی به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی الجی

 

این طراحی درواقع باعث می‌شد که ال‌جی وینگ از صفحه‌نمایشی چرخان برخوردار باشد که اجازه می‌داد با چرخاندن صفحه‌نمایش به صفحه‌نمایش کوچک‌تری در زیر پنل دوم دسترسی داشته باشیم. ال‌جی طراحی‌های جاه‌طلبانه‌ای را در بازار گوشی‌های هوشمند به کار برده است، اما با این حال نتوانست به جایگاهی که در نظر داشت در بازار تلفن‌های هوشمند برسد.

درنهایت سران شرکت کره‌ای تصمیم گرفتند که به فعالیت بخش گوشی‌های هوشمند خاتمه دهند. با این حال، ال‌جی اعلام کرد که به پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولات موجود در بازار خود ادامه می‌دهد. با این حال به نظر می‌رسد که پشتیبانی از ال‌جی وینگ خاتمه می‌یابد.

چنین اتفاقی در حالی رخ می‌دهد که انتظار می‌رود ال‌جی وینگ از پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۳ سال برخوردار باشد. درواقع محصول شرکت کره‌ای همراه با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به بازار عرضه شد و انتظار می‌رفت که اندروید ۱۱، ۱۲ و ۱۳ را دریافت کند. با این حال به نظر می‌رسد کار ال‌جی وینگ با دریافت اندروید ۱۱ به پایان برسد. در هر صورت امیدواریم که ال‌جی به مدت بیشتری از محصولات خود پشتیبانی نرم‌افزاری کند؛ اتفاقی که احتمال آن بسیار کم است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%da%af-%d8%a8%d9%87-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%b3%db%8c%d8%af/
ads
ads