داغ ترین ها :
آپدیت جدید اینستاگرام قابلیت دنبال کردن هشتگ ها را فراهم می کند

آپدیت جدید اینستاگرام قابلیت دنبال کردن هشتگ ها را فراهم می کند

اینستاگرام حالا به کاربران خود این اجازه را می دهد تا هشتگ ها را دنبال کنند. این قابلیت هیچ فرقی با دنبال کردن دوستان و خانواده ندارد. برای دنبال کردن هشنگ ها، موضوعی که دوست دارید را جستجو کنید و در صفحه ای که باز شد بر روی دنبال کردن کلیک کنید. چند هشتگ مربوط به موضوعی که دنبال کرده اید برای شما به نمایش در خواهد آمد که اگر مایل بودید آنها را هم دنبال کنید.

وقتی هشتگ های مورد علاقتان را دنبال کردید، پست های مربوط به آن هشتگ مانند دیگر پست ها در صفحه ی اصلی حساب شما به نمایش در خواهند آمد. هشتگ هایی که دنبال می کنید بر روی پروفایل شما مشخص خواهند بود. اگر می خواهید که افراد غیر از دنبال کنندگان تان این اطلاعات را نبینند باید حساب خود را به حالت خصوصی تغییر دهید. اگر هم می خواهید دیگر هشتگی را دنبال نکنید می توانید به راحتی با ضربه زدن بر روی گزینه ی آن، این کار را انجام دهید.

اینستاگرام: ” امروز ما قابلیت دنبال کردن هشتگ ها را برای شما معرفی می کنیم تا بتوانید از طریق آن با عکس ها و ویدیو های مورد علاقه خود بهتر در ارتباط باشید.”

هر روز میلیون ها نفر عکس ها و ویدیو های خود را با هشتگ های مربوط به آن ها به اشتراک می گذارند. ما با ایجاد قابلیت دنبال کردن هشتگ ها، عمل پیدا کردن پست های مورد علاقه را برای کاربران ساده تر کرده ایم.”

این ویژگی جدید امروز برای هر دو نسخه iOS و Android از برنامه عرضه می شود.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%b1/
ads
ads