داغ ترین ها :
آپدیت جدید برای سامسونگ گلکسی S9

آپدیت جدید برای سامسونگ گلکسی S9

گوشی هوشمند گلکسی S9، اولین گوشی کمپانی سامسونگ است که آپدیت نهائی مربوط به سیستم عامل اندروید 9.0 را دریافت کرده است. این گوشی در جمع پرچمداران سال 2018 کمپانی قرار دارد و تا به امروز آمار فروش مناسبی را به ثبت رسانده است. در ایران نیز این گوشی طرفداران خود را داشته و قابلیت های آن، کاربران را به جذب می کند. برای خرید این گوشی سامسونگ می توانید به سایت تکنولایف و صفحه قیمت گوشی سامسونگ مراجعه کنید.

گوشی S9

کمپانی سامسونگ بعد از انتشار آپدیت های متعدد در رابطه با نسخه های آزمایشی سیستم عامل، بالاخره این گوشی را به اندروید 9.0 مجهز کرده است. اما دریافت آپدیت برای این گوشی به پایان نرسیده و کمپانی آپدیت دیگری را برای کاربران این گوشی منتشر کرده است. آپدیت جدید علاوه بر آنکه پچ امنیتی ماه ژانویه را به همراه دارد، کارکرد دوربین سلفی را نیز بهبود بخشیده است که این موضوع باعث می شود کیفیت عکسبرداری با سنسور جلویی، ارتقاء یابد. کاربران مناطق مختلف در طی دو روز آینده آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s9/
ads
ads