داغ ترین ها :
آپدیت جدید زد فولد 3 و Z flip 3 عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد

آپدیت جدید زد فولد 3 و Z flip 3 عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد

شرکت سامسونگ امروز آپدیت جدید زد فولد 3 و گوشی Z flip 3 را منتشر کرد که باعث بهبود در عملکرد دوربین این دو گوشی تاشدنی جدید می‌شود. البته آپدیت جدید Z Fold 3 و Z Flip 3 فعلا در کشور کره جنوبی منتشر شده و به زودی برای همه کشورها عرضه می‌شود.

 

خرید گوشی Z Flip 3 سامسونگ

 

در لیست تغییرات این آپدیت جدید به این موضوع اشاره شده که کیفیت عکاسی بالا می‌رود و به جزییات بیشتری هم اشاره نشده است. همچنین مشخص شده که عملکرد دوربین در زمان عکاسی پرتره از حیوانات بهتر شده و دوربین بهتر متوجه سوژه می‌شود. در واقع این آپدیت باعث می‌شود که نرم افزار دوربین بهتر افکت بوکه را روی تصاویر پرتره حیوانات ایجاد کند. این حالت جدید با نام The Scene Optimizer شناخته می‌شود و متوجه ۳۰ سوژه مختلف می‌شود که شناسایی حیوانات یکی از این ۳۰ حالت می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های این آپدیت جدید امکان تغییر میزان روشنایی صفحه نمایش دوم روی گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ است. این امکان قبلا روی گوشی در نظر گرفته نشده بود.  همچنین در توضیحات بیشتر این آپدیت گفته شده که برخی از باگ‌ها برطرف شده‌اند و کاربران در زمان کار با گوشی و استفاده از ژست‌های حرکتی تجربه بهتری کسب می‌کنند.

آپدیت جدید زد فلیپ 3 با شماره F711NKSU2AUJ4 و برای زد فولد 3 با شماره F926NKSU1AUJ4 شناخته می‌شود.  باید به این موضوع هم اشاره کنیم که به همراه این آپدیت جدید، آپدیت امنیتی ماه اکتبر هم برای این دو گوشی هوشمند عرضه شده است.

آپدیت جدید زد فولد 3 و زد فلیپ 3

آپدیت جدید زد فولد 3 و زد فلیپ 3 فعلا در کشور کره جنوبی منتشر شده است.

این دو گوشی تاشدنی سامسونگ در کشور کره جنوبی با استقبال زیادی مواجه شدند و مدتی پیش مشخص شد که چیزی نمانده به فروش یک میلیون دستگاه دست پیدا کنند. سامسونگ چند روز دیگر هم رویدادی جدید برگزار می‌کند و به نظر می‌رسد که در این رویداد رنگ‌های جدید گوشی زد فولد ۳ معرفی می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-3-%d9%88-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%84%db%8c%d9%be-3/
ads
ads