داغ ترین ها :
شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو سه نسخه اندروید و 4 سال بسته امنیتی دریافت می‌کنند

شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو سه نسخه اندروید و 4 سال بسته امنیتی دریافت می‌کنند

شیائومی بالاخره نسخه گلوبال شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو را معرفی کرد. این گوشی‌ها در کنار اینکه ویژگی‌های جذابی دارند به نظر می‌رسد که سال‌ها کارایی خواهند داشت و کاربران می‌توانند با خرید این گوشی‌ها چند سالی به فکر خرید محصول جدید نباشند. البته گفته شده که شیائومی 12X هم یکسری از این به روزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد. آپدیت شیائومی 12 قطعا برای خیلی‌ها جذاب خواهد بود.

 

خرید جدیدترین گوشی های شیائومی را از سایت تکنولایف دنبال کنید: گوشی شیائومی

 

آپدیت های سری 12 شیائومی

شیائومی اعلام کرد که گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو تا سه نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کنند و همچنین تا چهار سال بسته‌های امنیتی دریافت خواهند کرد. هر دو گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار شده‌اند. هر دو گوشی هم از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کنند. گوشی شیائومی 12X با تراشه اسنپ دراگون 870 راهی بازار شده، اما چنین به روزرسانی هیجان‌انگیزی را دریافت نخواهد کرد.

سری 12 شیائومی چه مدت اپدیت میگیرد

به گفته شیائومی هر سه مدل گوشی شیائومی ۱۲ تا ۲ سال وارانتی خواهند داشت. البته این وارانتی تنها در اروپا خواهد بود و در تمام کشورها کاربرد ندارد. همچنین گفته شده کاربران با خرید این گوشی‌ها می‌توانند تا شش ماه از تعویض رایگان صفحه نمایش برخوردار شوند.

گوشی شیائومی 12 پرو پشتیبانی و وارانتی بهتری در مقایسه با دیگر مدل‌های شیائومی ۱۲ خواهد داشت. این گوشی در بیش از ۵۰ کشور بازار وارانتی خواهد داشت. به طور مثال اگر گوشی شیائومی ۱۲ پرو را در اسپانیا خریداری کنید می‌توانید آن را در مالزی تعمیر کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12/
ads
ads